Eper paardenvierdaagse 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 09:02

KarinLF schreef:
en? hebben jullie inmiddels allemaal een ander plekje gevonden?


Ja heb ik. Jagerstee. Prijs valt inderdaad mee.
Nu nog zekerheid krijgen over aanwezigheid van hooi/kuil en dat er mensen zijn die met de trekker de paarden van water geven op de paardenlandjes van Jagtlust. Maar dat komt ook vast goed.

frgheaven

Berichten: 458
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 09:41

Dat komt zeker goed. Ik heb dit op mij genomen om iedereen tegemoet te komen. Anders was het probleem veel groter geweest. Landjes zijn wel anders als andere jaren. Water en mits bijvoeren nodig is, is aanwezig. De camping kan niet meer gebruikt worden voor in en uitspannen en afspuiten bijvoorbeeld. Een plek voor het neerzetten van de wagens wordt voor gezorgd.

Tessabo

Berichten: 250
Geregistreerd: 03-12-04
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 12:22

Ja gelukkig wel. Alhoewel ik het ook erg jammer vindt dat we niet meer op Jagtlust terecht kunnen.
Dat was voor mij idd, net als voor een aantal anderen hier, het gevoel en de sfeer die bij de Vierdaagse hoorde. Zo gemoedelijk allemaal. Maar goed, we doen er met z'n allen weinig aan vrees ik.
Wij gaan nu met z'n 6-en naar de Jagerstee en hebben daar een bungalow gehuurd. De paarden staan wel allemaal bij Jagtlust op de wei.

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:55

frgheaven schreef:
Dat komt zeker goed. Ik heb dit op mij genomen om iedereen tegemoet te komen. Anders was het probleem veel groter geweest. Landjes zijn wel anders als andere jaren. Water en mits bijvoeren nodig is, is aanwezig. De camping kan niet meer gebruikt worden voor in en uitspannen en afspuiten bijvoorbeeld. Een plek voor het neerzetten van de wagens wordt voor gezorgd.


Hé, een pak van mijn hart, eindelijk een antwoord op zeer brandende vragen. Dank je wel, Nathalie. Dat er water en kuil is, is toch wel belangrijk. Ik loop met Fralla wel naar het startterrein; daar ligt dan ook het tuig in de vrachtwagen. En daar is ook bewaking in de nachten.

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:24

mocht er iemand geen plekje kunnen vinden óf geen tent hebben en nu noodgedwongen in een tent moeten, ik heb een plek vrij in mijn tent op camping Livonia.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 06:47

Kom op meiden, sfeer maak je zelf waar je ook bent!

Fijn dat er nu goede oplossingen zijn.

Zijn er hier meer mensen die op de Rietberg verblijven?

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 23:26

Ik verblijft lekker op livonia super fijne camping
Paard lekker voor tent in de wei

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:35

wij hebben adres in heerden gevonden

Sanniie

Berichten: 200
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 01:01

Wij hebben ondertussen ook een plekje helaas niet tent+ paard bij elkaar maarja dat is dan niet anders.
We slapen zelf bij Livona, waar volgens mij veel van jullie slapen *\o/*
En de paarden staan aan de overkant bij Equiforma! Volgens mij prima te doen :D :o

Super veel zin in en komt nu toch wel dichtbij!! Hopelijk kan ik nog wat trainen komende tijd... helaas nu al een maand thuis met een hernia %) dus rijden zit er niet in maar de conditie proberen we te blijven houden...
Hier iedereen er al zin in? *\%/*

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 07:44

Jaaaa hier hebben we er ook zin in! Gister een rondje achter de Cantharel gedaan van 20 kilometer, was heerlijk!

Wij slapen in een huisje op de Rietberg en wij hebben de paarden op de manege bij Aat van Essen staan, zijn er hier nog meer mensen met deze verblijfcombi?

Josien_

Berichten: 9005
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 09:32

Ja wij zitten ook op Livonia, veel zin in :D !
Equiforma zit er tegenover, vorig jaar serveerden ze daar ook daghappen die erg lekker zouden zijn.

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:15

Josien_ schreef:
Ja wij zitten ook op Livonia, veel zin in :D !
Equiforma zit er tegenover, vorig jaar serveerden ze daar ook daghappen die erg lekker zouden zijn.


Daar moeten we inderdaad gezellig gaan eten dit jaar!

En hier ook alweer voor jaar 5 op Livonia met mijn fjorden merrie :). Heerlijk heb er alweer zo'n zin in!

marije1109

Berichten: 1135
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 15:06

Het eten was echt lekker en als de zin dan schijnt....relaxt!

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:13

Voor mij word dit jaar een afscheids vierdaagse helaas. Begin dit jaar heb ik geheel onverwachts m'n merrie met pensioen moeten doen. We zijn samen erg hard gevallen zomaar uit het niets. Dat is natuurlijk raar dus ik heb haar helemaal op de foto laten zetten en ze blijkt hals artose te hebben. Dat is niet het probleem waardoor ik niet meer rij, helaas heeft ze daardoor ataxie problemen gekregen waardoor ze als ik erop zit soms haar benen niet goed meer voelt en ze dus door haar been kan zakken. Aan de hand gaat het prima dus heb ik besloten haar niet meer te rijden of voor de kar te zetten. Ondanks dat het nog wel mag van de DA overigens ;). Omdat ik alles voor de 4daagse al geregeld en betaald had ( en ik erg eigenwijs ben :') ) heb ik besloten de 4daagse te voet te doen met de merrie aan de hand. Het zal zwaar worden maar ach......niet meedoen vond ik ook geen optie. We zien wel hoe ver we komen........

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:09

paxine schreef:
Voor mij word dit jaar een afscheids vierdaagse helaas. Begin dit jaar heb ik geheel onverwachts m'n merrie met pensioen moeten doen. We zijn samen erg hard gevallen zomaar uit het niets. Dat is natuurlijk raar dus ik heb haar helemaal op de foto laten zetten en ze blijkt hals artose te hebben. Dat is niet het probleem waardoor ik niet meer rij, helaas heeft ze daardoor ataxie problemen gekregen waardoor ze als ik erop zit soms haar benen niet goed meer voelt en ze dus door haar been kan zakken. Aan de hand gaat het prima dus heb ik besloten haar niet meer te rijden of voor de kar te zetten. Ondanks dat het nog wel mag van de DA overigens ;). Omdat ik alles voor de 4daagse al geregeld en betaald had ( en ik erg eigenwijs ben :') ) heb ik besloten de 4daagse te voet te doen met de merrie aan de hand. Het zal zwaar worden maar ach......niet meedoen vond ik ook geen optie. We zien wel hoe ver we komen........


:oo Dat is erg zuur zeg.. En wat een uitdaging heb jij voor jezelf bedacht!! Veel succes en plezier +:)+

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:23

Dankjewel No_No
Ooit komt er wel een paard bij en dan rij ik weer mee.

Erres

Berichten: 331
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:30

paxine schreef:
Voor mij word dit jaar een afscheids vierdaagse helaas. Begin dit jaar heb ik geheel onverwachts m'n merrie met pensioen moeten doen. We zijn samen erg hard gevallen zomaar uit het niets. Dat is natuurlijk raar dus ik heb haar helemaal op de foto laten zetten en ze blijkt hals artose te hebben. Dat is niet het probleem waardoor ik niet meer rij, helaas heeft ze daardoor ataxie problemen gekregen waardoor ze als ik erop zit soms haar benen niet goed meer voelt en ze dus door haar been kan zakken. Aan de hand gaat het prima dus heb ik besloten haar niet meer te rijden of voor de kar te zetten. Ondanks dat het nog wel mag van de DA overigens ;). Omdat ik alles voor de 4daagse al geregeld en betaald had ( en ik erg eigenwijs ben :') ) heb ik besloten de 4daagse te voet te doen met de merrie aan de hand. Het zal zwaar worden maar ach......niet meedoen vond ik ook geen optie. We zien wel hoe ver we komen........

Jeee, wat sneu voor jullie.
Maar wat goed om te gaan. Best wel een eindje lopen elke dag :)F
Zo kunnen jullie toch nog genieten van de rit een alle gezelligheid daaromheen.
Doe je dan ook nog de intocht mee? *\%/*

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:35

wow Paxine, dat vind ik wel heel dapper van jou! Wat zal dat zwaar worden (met name voor jou..)
Ik vind het TOP wat je doet! +:)+

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:37

Ja ik loop ook mee met de intocht
Maar heb alleen nog steeds geen outfit.......kan niks bedenken met het thema zilver De tijd begint nu toch wel een beetje te dringen haha! Misschien wikkel ik de merrie en mezelf wel in aluminiumfolie :')

Dankjewel Dabo. Ik zie er wel een beetje tegenop maargoed ik kan natuurlijk stoppen wanneer ik wil. Maar daar ben ik dan ook weer te eigenwijs voor :roll:

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:39

sowieso kun je 1 dagje overslaan toch?

ohja thema zilver.... hmm kan ik daar nog wat mee... *denk denk denk*...

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:55

Ja geloof dat je om je herinnering staandertje te krijgen minimaal 3 dagen mee moet doen. Nouja misschien kan ik hier en daar meeliften op een kar :+ :') scheelt weer haha

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:11

ja precies, je moet wel 3 dagen mee doen. Intocht is niet verplicht. en meeliften op een kar... met je paard aan de hand? Moet kunnen toch? :D

Josien_

Berichten: 9005
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:03

Wat vervelend Paxine! Wel dapper dat je gaat wandelen zeg, zal wel zwaar zijn. Nu maar vast goed trainen dan :D .
Misschien kun je ook stukjes op de fiets doen, scheelt ook weer!

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:13

Vriendin van mij heeft dat 3 jaar geleden ook gedaan omdat haar paard een singelwond had. Trok veel bekijks! Maar is wel zwaar, anders kun je je paard ook altijd nog achter een wagen binden:-)

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:57

Ik ben heel benieuwd of ik het ga redden. Scheelt misschien dat ik vanaf eind januari al aan de wandel met haar ben. Gelukkig loopt mijn vriend ook mee dus gedeelde smart is halve smart haha!