Paarden YouTubers Live Event 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Paarden YouTubers Live Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-18 21:40

Ik zag dat er nog geen topic voor dit jaar was, dus bij deze een topic over het Paarden YouTubers Live Event 2018! Dit jaar is het tweede jaar dat dit evenement georganiseerd wordt en nu is het 2 dagen in plaats van 1, op 7 en 8 april. Het vindt weer plaats op het KNHS Centrum in Ermelo. Tickets kun je hier kopen voor €15

Wie gaan er allemaal naar toe en op welke dag? Ik ga alleen, dus ik ben benieuwd of er nog meer bokkers zijn die alleen gaan. :D Voor wie gaan jullie met name?

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten


NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Paarden YouTubers Live Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 23:50

Oh ja, ik had gezocht maar niks kunnen vinden. Waarschijnlijk omdat dat allemaal aan elkaar geschreven is :)

Ik ga met name voor Jill, Fenna, Romy O en Romy H. Vond het vorig jaar erg leuk dus ben benieuwd hoe het dit jaar is.

Ik heb trouwens een kaartje voor zaterdag

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Paarden YouTubers Live Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-18 18:36

Ik ga ook alleen :') maar ik vind dat wel lekker, moet je je natuurlijk ook wel prettig bij voelen

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers