Eper paardenvierdaagse 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:30

Nee, ik doe niet meer mee ;)

1,5 jaar geleden reed ik mee. Ik vond dat er ongelofelijk asociaal werd gereden, en stomme opmerkingen gemaakt werden als ik er even naast liep.

Ook vind ik dat de organisatie veel te laat ingegrepen heeft. Het was toen buitengewoon nat en de paden waren op veel plekken niet te doen. Mijn paard en ik zijn ook gevallen en ik brak daarbij mijn knie. De laatste dag werd afgelast, maar dat hadden ze al eerder moeten doen. Met zoveel deelnemers die door de modder heen moesten, vond ik het onverantwoord.

Gelukkig waren er ook leuke en gezellige ruiters.

Bix
Berichten: 679
Geregistreerd: 05-10-10

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:52

Ja, die editie staat ook nog vers in mijn geheugen. Wat een regen! Was blij dat de vrijdag niet doorging - arme shetlanderbeentjes.. Maar wel gezellig gehad!

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:20

Oh man, ik heb nog steeds een traumatisch gevoel als het regent en ik heb geen tijd om naar de binnenbak te gaan. Ik kon m'n bh en onderbroek uitwringen. Wij reden toen midden in een onweerswolkenbreuk.

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:30

MyChoice schreef:
Oh man, ik heb nog steeds een traumatisch gevoel als het regent en ik heb geen tijd om naar de binnenbak te gaan. Ik kon m'n bh en onderbroek uitwringen. Wij reden toen midden in een onweerswolkenbreuk.

Ja, en toen verscheen het zonnetje en hingen we alles buiten te drogen. 8-)

En kwam vervolgens de 2e stortbui. ALLES nat, echt alles. :+ We hebben de wijnflessen in de tent in de slaapzak gelegd en ons bezat. Ik kon ook niet meer lopen uiteraard, maar ik had t he-le-maal gehad.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:37

Antheman schreef:
MyChoice schreef:
Oh man, ik heb nog steeds een traumatisch gevoel als het regent en ik heb geen tijd om naar de binnenbak te gaan. Ik kon m'n bh en onderbroek uitwringen. Wij reden toen midden in een onweerswolkenbreuk.

Ja, en toen verscheen het zonnetje en hingen we alles buiten te drogen. 8-)

En kwam vervolgens de 2e stortbui. ALLES nat, echt alles. :+ We hebben de wijnflessen in de tent in de slaapzak gelegd en ons bezat. Ik kon ook niet meer lopen uiteraard, maar ik had t he-le-maal gehad.



Ik zag de campings idd ongeveer wegdrijven. Dat jaar zat ik toevallig in een B&B, op dat moment erg blij mee. Dit jaar bouw ik m'n trailer om tot Caravan. Dan liggen we iig hoog en droog

Josien_

Berichten: 8999
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:08

Nou ik heb 1,5 jaar geleden toch niet zo veel last van die regen gehad moet ik zeggen.
Moest 1x mijn voortent dweilen maar verder Gelukkig alles goed doorstaan. Zijn die vrijdag ook nog zelf een rondje gaan rijden.
Maar ja op sommige plekken was het echt niets...

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:20

Oww inderdaad, die regen van 2015! Wij toen (nobje@bokt en ik) in onze lekkende tent, hihi := Stond het water naast mn luchtbed... Gelukkig op het "verkeerde" stuk camping (wat naderhand qua hoogte het goede bleek te zijn :+ ) dus niet héél veel wateroverlast... Nu een mooi Lidl tentje gekocht dus geen last meer van lekkage!

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:24

Ja wat was het onwijs nat dat jaar. Vreselijk voor iedereen. Ook voor de organisatie die al het werk erin gestoken hadden.Zo sneu

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:37

2015 was mijn eerste jaar, maar ondanks de regen vond ik het zo leuk dat ik nu voor de derde keer mee wil doen en er stage ga lopen :)

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:48

Och ja die regen... wat waren wij (de standhouders) blij dat we in zo'n mooie pagode tent zaten! En jullie (deelnemers) maar gewoon rijden he. Ik had daar echt respect voor. Gewoon GAAN met die banaan!
Dit jaar gaan we ook weer voor mooi weer! :-)

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 09:26

Ik heb nooit eerder meegereden maar wel de Eersel Postel in de stromende regen gereden (40 km)

Ik kan me jullie gevoel heel goed voorstellen. Ohhhh ik hoop echt dat we mee mogen :))

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 09:28

Antheman schreef:
Nee, ik doe niet meer mee ;)

1,5 jaar geleden reed ik mee. Ik vond dat er ongelofelijk asociaal werd gereden, en stomme opmerkingen gemaakt werden als ik er even naast liep.

Ook vind ik dat de organisatie veel te laat ingegrepen heeft. Het was toen buitengewoon nat en de paden waren op veel plekken niet te doen. Mijn paard en ik zijn ook gevallen en ik brak daarbij mijn knie. De laatste dag werd afgelast, maar dat hadden ze al eerder moeten doen. Met zoveel deelnemers die door de modder heen moesten, vond ik het onverantwoord.

Gelukkig waren er ook leuke en gezellige ruiters.


Deze ervaring heb ik nou helemaal niet! Vind het juist reuze gezellig met alle mensen, geen onvertogen woord gehoord en hoop dit jaar voor de derde keer mee te doen!
Organisatie heeft het ook in 2015 top gedaan! Het zijn vast geen makkelijke keuze's die ze hebben moeten maken!

aspro
Berichten: 120
Geregistreerd: 19-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 00:02

Hallo allemaal!

Voor diegene die al een mailtje hebben gestuurd naar Stal en Minicamping Jagtlust.
Wij ondervinden problemen met onze email waardoor wij een nieuwe aangemaakt hebben.

Dus voor diegene die al gemaild hebben en nog geen antwoord hebben ontvangen, wij zijn er mee bezig! Er hoeft dus geen nieuwe mail gestuurd te worden naar het nieuwe emailadres.

Het nieuwe emailadres is stalenminicampingjagtlust@hotmail.com

Suzan_bobar

Berichten: 4248
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Veluwe

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 02:03

Wat ik niet helemaal snap is sat ik lees dat de organisatie een beslissing moest nemen in 2015. Je kiest er toch zelf voor om wel te starten onder drie natte omstandigheden?! Het is helemaal je eigen verantwoordelijkheid, dus als je het niet vertrouwd of de bodem is te slecht, dan kies je toch voor je paard dat je niet start,...
Ik vind eigenlijk niet dat het zover ha doet en komen dat de eorganisatie het ging aflassen toen. Persoonlijk zou ik nooit zijn gestart en m'n paard hebben gespaard. Maar goed,...

Sorry dat moest ik even kwijt. Ik slaap altijd lekker thuis, maar met slecht weer denk ik altijd wel aan de camping gangers en ook in duim dus voor mooi weer.

Brainless

Berichten: 29721
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 06:16

Vind ik ook Suzan.
Ik ben ook wel eens niet gestart toen het zo heet was.
Afgelopen jaar nog op donderdag; de haf die ik mee had ook laten staan omdat zij zo last had van de warmte.
Als ik iets niet vertrouw laat ik mijn paard staan.

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 08:05

Suzan_bobar schreef:
Wat ik niet helemaal snap is sat ik lees dat de organisatie een beslissing moest nemen in 2015. Je kiest er toch zelf voor om wel te starten onder drie natte omstandigheden?! Het is helemaal je eigen verantwoordelijkheid, dus als je het niet vertrouwd of de bodem is te slecht, dan kies je toch voor je paard dat je niet start,...
Ik vind eigenlijk niet dat het zover ha doet en komen dat de eorganisatie het ging aflassen toen. Persoonlijk zou ik nooit zijn gestart en m'n paard hebben gespaard. Maar goed,...

Sorry dat moest ik even kwijt. Ik slaap altijd lekker thuis, maar met slecht weer denk ik altijd wel aan de camping gangers en ook in duim dus voor mooi weer.


+:)+ :j

Josien_

Berichten: 8999
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 08:18

Suzan_bobar schreef:
Wat ik niet helemaal snap is sat ik lees dat de organisatie een beslissing moest nemen in 2015. Je kiest er toch zelf voor om wel te starten onder drie natte omstandigheden?! Het is helemaal je eigen verantwoordelijkheid, dus als je het niet vertrouwd of de bodem is te slecht, dan kies je toch voor je paard dat je niet start,...
Ik vind eigenlijk niet dat het zover ha doet en komen dat de eorganisatie het ging aflassen toen. Persoonlijk zou ik nooit zijn gestart en m'n paard hebben gespaard. Maar goed,...

Sorry dat moest ik even kwijt. Ik slaap altijd lekker thuis, maar met slecht weer denk ik altijd wel aan de camping gangers en ook in duim dus voor mooi weer.


Helemaal mee eens!

Otti1977

Berichten: 3040
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 08:55

Ik vind ook dat je zelf prima weet wat je kan met nat weer en hitte. Ik vind niet dat dat de verantwoordelijkheid van de organisatie is. Vandaag spannende dag..eerste loting.

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 09:03

Hoelaat is de loting

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 09:09

Zal wel vanavond zijn.

Niwla

Berichten: 4115
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 09:24

Spannend! :) Ik wil mijn paard wel graag ergens op de wei hebben, maar twijfel om ook te gaan camperen. Ik weet nog niet zeker of ik alleen, met een vriendin of met man en kind die kant op kom.

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:00

Ik heb mij dit jaar voor het eerst opgegeven. Hoop dat wij ingeloot worden.

Otti1977

Berichten: 3040
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:18

Vorig jaar en jaar ervoor werd het rond deze tijd bekent gemaakt. Spannend....wachten duurt altijd lang.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:56

Ik zit ook echt op mijn telefoon mijn mail in de gaten te houden

L_Rivaldo

Berichten: 4717
Geregistreerd: 17-12-07
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:27

Zal wel na 8 uur zijn. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet zo mee bezig.