Eper paardenvierdaagse 2018

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

goesju

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 08:14

Ik heb me ook aangemeld, zal de eerste keer zijn voor mij en mijn paard. Gaan wel al jaren op vakantie in Epe, dus ben goed bekend in de omgeving.

De meeste hebben zo te zien al allemaal stalling geregeld, vragen jullie ook allemaal vrij van werk? Of pas als je ingeloot bent?

goesju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 15:15

Ik heb in ieder geval vrij gevraagd op mijn werk en Jagtlust een mail gestuurd voor stalling. Ik zit zelf op de Jagerstee, mocht iemand nog een plekje voor mijn sociale paard weten welke dicht bij de Jagerstee is, heel graag!

En dan wordt het afwachten, was heel laat met inschrijven dus dat zal waarschijnlijk reservelijst worden.

Ik lees verder graag mee!

goesju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 22:38

marije1109 schreef:
Goesje ik sta ook op jagerstee (bontewei) en Marie op de Charles hoeve. Echte aanrader....
Is aan de overkant van de tongerenseweg dus 5 minuten.

O leuk! Mijn ouders staan het hele jaar op de Wallekant, het tweede veld vanaf de hoofdweg. Ik heb de Charles hoeve ook een mail gestuurd, dat is inderdaad mooi dichtbij en makkelijk te fietsen.

goesju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:07

KarinLF schreef:
Otti1977 schreef:
Ik ben zeker vrij die week dus zul je me daar niet zien hihi. Er komen zeker meer paarden. Hoe veel dit jaar geen idee. Zal eens vragen zal wel min 10 zijn. Ik weet niet wat je met aat heb afgesproken kwa stalling. Alleen stal of ook wei.

Zo dat zijn er best veel, leuk!

We hebben stal en wei afgesproken, mocht het prima weer zijn dan mogen ze wat ons betreft ook wel buiten blijven staan in de nacht als dat makkelijker is en mogelijk is!
Hebben jullie veel weiland? is dat ook bij de manege zelf?

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in

Ik ben ook ingeloot! Het wordt voor mij de eerste keer, al kom ik wel al jaren met mijn paard in Epe. Maar dit is heel anders dan een gewone vakantie natuurlijk.
Ik heb ook een plekje kunnen regelen op de manege, maar hij kon bij mij geen garantie geven dat mijn paard ook echt naar buiten kon. Misschien ben ik wel te laat geweest met dat vragen, geen idee.

goesju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 13:47

Ik heb eerder in dit topic gereageerd omdat ik toen op zoek was naar stalling. En daarna eigenlijk niet meer.

Dit jaar wordt mijn eerste keer vierdaagse rijden, mijn paard heeft een goede basisconditie dus dat zit wel goed. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat hij heel erg opgefokt raakt door alle andere paarden. Met een normale buitenrit wil hij altijd al voorop lopen. Maar dat komt ook wel goed. Ik heb hem wel rondom laten beslaan.

Ik doe hierbij ook maar een oproepje. Ik sta op de Jagerstee, op de Wallekant. En mijn paard staat op de manege. Mochten er nog andere alleen rijden ; ik ook, dus mocht er iemand nog een maatje willen, dan bied ik me aan. Mijn paard is erg sociaal en goed bekend in de bossen van Epe ivm vakanties de afgelopen jaren.

Wij gaan morgenochtend vroeg al richting Epe. Begin er nu wel wat meer zin in te krijgen.

Zirano, kan ik ook Al eerder een afspraak maken? Of kan dat alleen pas vanaf dinsdag? Anders stuur ik je vanavond even een berichtje om de afspraak te maken.

Dit zijn wij trouwens
Afbeelding

goesju

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 14:42

Wij zijn vanmorgen in Epe gearriveerd.
Helaas kregen we toen we nog geen half uur onderweg waren pech met de auto en stonden we dus met trailer op de vluchtstrook. Gelukkig bleef mijn paard ondanks de onrust wel heel braaf op de trailer staan.Maar het was toch wel heel erg eng. De ANWB heeft ons super goed geholpen. En konden we onze weg weer vervolgen.

Mijn paard staat inmiddels lekker in de paddock op de manege bij te komen van alle hectiek. En morgen gaah we ons eerste rondje maar eens maken.

goesju

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 10:24

Het was zeker spannend! Nee, dat was het gekke eigenlijk. We stonden onder zo'n camera. Dus Rijkswaterstaat heeft ons gezien, maar de baan naast ons werd pas op 70 gezet nadat de wegenwacht daarover belde. Maar echt bizar, wij stonden op een spitsstrook die al zo'n 2 km daarvoor afgekruisd was omdat het niet druk was op de weg. Er zijn zoveel mensen die pas op het allerlaatste moment de trailer zagen en dan nog gauw van baan moesten wisselen. Echt heel erg gevaarlijk, bij een paar scheelde het maar enkele meters of ze zaten achterop.

Ik heb vanmorgen al vroeg gereden (7.00-8.30) en heb zo'n 6 dazen weggeslagen. Had wel heel goed gespoten met vliegenspul, maar het viel me alles mee.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie