Eper paardenvierdaagse 2018

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:12

Hoi, ik heb me ook ingeschreven maar heb nog geen bevestiging.
Het is alweer een aantal jaar geleden dat ik me heb ingeschreven dus ik weet niet meer of dat wel of niet verzonden wordt.

Fleur ❤️


No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 07:59

KarinLF schreef:
Wie rijdt er regelmatig in de buurt van Epe?
En wie vindt het leuk als ik een keer aanhaak met mijn tinker?

Misschien kunnen we een keer afspreken?

Ik kom zelf uit Balkbrug, dus misschien komen er ook wel mensen bij mij uit de buurt die het leuk vinden een keer een ritje te maken. Ik heb zelf vervoer, dus ik kan ook richting Ommen, Lemelerberg, Haarle of juist richting Drenthe


:j Haarle *\o/* Als je daar een keer wil rijden wil ik wel mee.

Fleur ❤️

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 09:13

Sure_lee schreef:
Of kom gezellig naar Ede.... scheelt maar 1 letter met Epe...


:') de d is gewoon omgekeerd :D

Fleur ❤️

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:09

paxine schreef:
Voor mij word dit jaar een afscheids vierdaagse helaas. Begin dit jaar heb ik geheel onverwachts m'n merrie met pensioen moeten doen. We zijn samen erg hard gevallen zomaar uit het niets. Dat is natuurlijk raar dus ik heb haar helemaal op de foto laten zetten en ze blijkt hals artose te hebben. Dat is niet het probleem waardoor ik niet meer rij, helaas heeft ze daardoor ataxie problemen gekregen waardoor ze als ik erop zit soms haar benen niet goed meer voelt en ze dus door haar been kan zakken. Aan de hand gaat het prima dus heb ik besloten haar niet meer te rijden of voor de kar te zetten. Ondanks dat het nog wel mag van de DA overigens ;). Omdat ik alles voor de 4daagse al geregeld en betaald had ( en ik erg eigenwijs ben :') ) heb ik besloten de 4daagse te voet te doen met de merrie aan de hand. Het zal zwaar worden maar ach......niet meedoen vond ik ook geen optie. We zien wel hoe ver we komen........


:oo Dat is erg zuur zeg.. En wat een uitdaging heb jij voor jezelf bedacht!! Veel succes en plezier +:)+

Fleur ❤️


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers