Eper paardenvierdaagse 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 22:10

Ik schrijf mij ook zeker weer in! Zal de 6e keer worden en gaan meestal naar camping in de buurt die week.

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise



ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 22:43

Ik heb vorig jaar ook met een groepje bij Livonia gestaan. Super gehad maar wel geluk met het weer, als het was gaan regenen dan hadden we alles nat gehad. Toch maar kijken of ik een caravan kan regelen met voortent voor komend jaar.

Als er meerdere mensen alleen mee willen doen zouden we een groepje kunnen vormen om samen een plek en weiland te huren? En samen onderweg vind ik toch altijd wel gezelliger! Mocht hier interesse voor zijn mag er altijd een pb gedaan worden :)

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:08

Hier ook weer ingeschreven!
Nog even afwachten of ik ook daadwerkelijk ga want het groepje waarmee ik altijd reed reed twijfeld erg dit jaar ivm nieuwe paarden.

Zelf heb ik 4 jaar meegereden toen ik nog school had. 1 jaar na schooltijd gestart en stond de pony al in epe gestald. De andere keren kon ik op stage regelen dat ik die week vrij mocht en langer door ging.

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 23:48

Hier ook weer ingeloot :D
Camping was al gereserveerd :+

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:37

Ik ga met blote voeten maar mijn pony heeft super hoeven en ik train ook regelmatig op asfalt om ze hard te houden. Wel altijd een vijl mee om ze netjes te houden.
De rest van de groep beslaan ook de paarden die normaal ook met blote voeten lopen met een licht ijzertje en zijn er toch ieder jaar blij mee. Je rijd ook stukken op de weg en sommige zandpaden zijn hard of er ligt iets grint op en dan is het fijn dat je niet je constant op hoeft te zetten waar je rijd. Dus ja ze slijten echt hard en ik zou het zeker aanbevelen er een ijzer onder te doen voor de 4 daagse bij een paard zonder perfecte hoeven :j

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 19:11

He leuk zoveel bont! Wij hebben ook weer een bonte bij ons naar Livonia :D

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 00:31

Wij zaten afgelopen jaar met zijn drieën in een tent.
Het was dat het de hele week mooi weer is geweest want anders had het echt niet gekund. Paarden spul lag in de auto en trailer en de tent zat prop vol!
Gelukkig konden we overdag heerlijk buiten zitten met uitzicht op de paardjes en buiten koken ed.
Faciliteiten op Livonia dik voor elkaar en we hadden wel stroom voor een kookplaat en wifi om in de avonden series te kijken. Toch hebben we voor dit jaar maar een caravan geregeld, iets meer ruimte is toch wel wenselijk met 3 man.

Afbeelding
Afbeelding

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:39

Vorig jaar stond Hipposupport bij de 4 daagse met een weegschaal. Ik had graag voor en na de ritten willen wegen maar pony durfde niet eens in de buurt van de weegschaal komen :(:)
Toch valt ze altijd zichtbaar af als we een weekje weg gaan. Ik ben altijd blij als er überhaupt iets van brokken ingaan want het is een slechte eter op vreemd terrein. Gelukkig is ze een mega grasmaaier dus tijdens Epe eet ze fulltime gras. Ik voer Vitalbix en tijdens zoon week elektrolyten en e-plus van pavo bij zodat ze iig van alles iets binnen krijgt. Vaak met wat muesli zodat ze het nog enigszins interessant vind.
Toch kwa energie meer dan voldoende en gelukkig pakken ze zelf altijd hun rust ook wel.

Leuk Sees! Bonte Karel is van jou? :D

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:16

Hier ook de zadelmaker en hoefsmid gehad, dry needling afspraak voor na die tijd staat ook al voor Beth. Komt er nou ook nog een masseur naar de 4 daagse?
Ze had helaas een klein dipje maar is er gelukkig weer helemaal, gelukkig een goede basisconditie dus verwacht geen problemen met de vierdaagse.
Wij gaan van zondag tot zondag. Meer mensen die er maandag al zijn en het leuk vinden dan een rit te maken? Wij staan op camping Livonia met de paardjes.

Ben benieuwd of er nog extra veterinaire controle komt ivm de Rhino hier in omstreken. Hoop dat iedereen zijn paard voor en tijdens de 4 daagse goed in de gaten houd.

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:55

Hier gisteren avond ook weer thuis gekomen. Heerlijke week gehad op op Livonia!
We zijn weer op mooie plekken gekomen tijdens de routes. Helaas waren de pony's behoorlijk baldadig onderweg wat we niet van ze gewend zijn, ook nog geen mooie (professionele) foto van ons tegengekomen helaas.

Wij hebben zaterdag nog een stap rit van een km of 7 gemaakt in Epe en gisteren hebben ze vrij gehad. Vandaag thuis een rondje wandelen en dan bouw ik het rustig af naar een weekje vakantie voor de pony. Die is toch wel erg moe van alle indrukken na zoon week.

Afbeelding

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers