Tentenkamp 2016

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 14:43

hej,

ik vroeg me af is het echt de moeilte om 2uur en half te rijden?
wil er in augustus wel heen maar dat het niet de moeite is vind ik het wat stom...


Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 15:21

vliegendeken (als reservedeken), regendeken, wedstrijddekje, rijbroek en evt cap

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 13:48

misschien dat ik wel in augustus eens in Drachten ga kijken (ze zullen raar opkijken als er een belg staat :P )
vriendin van me woont in Sneek en zou haar een bezoekje gaan brengen dus dan kan ik misschien wel ineesn eens naar drachten rijden


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 19:41

ik ben vandaag gegaan en vond het toch nog meevallen, ben toch goed geslaagt (was uiteindelijk €140 ongeveer kwijt)
vliegen en uitrijdeken voor het paard van mijn moeder (15 & 10)
Afbeelding

exzeemdeken voor mijn eigen paard (was 50€ en op de gok gekocht, stond geen maat op, wel even tegen een ander deken van de juiste maat gehouden en ja hoor hij past
Afbeelding

2 mutsjes:
Afbeelding

hoodstel (20) en frontriem (7.5)
Afbeelding

been bescherming:
Afbeelding

en dit aan ruiterspullen (de lichte rijbroek is voor mijn verzorgster & de andere waren voor mij bedoelt maar ik ben niet gaan passen & had de maat verkeerd bekeken (dacht dat het de juiste lengtemaat was maar is hij dus niet) maar ik vind er wel iemand voor
Afbeelding

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 20:01

die waren er in verschillende maten, ik denk dat dit een 185 was, maar heb ook 195 en 205 gezien

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 15:11

wat ik wel niet zo goed vond is dat de maten van broeken heel hard door elkaar hangen
ik keek bij maat 46 (ja ik heb een grote maat) en daar stond bij maat 90, nu dacht ik 46 lengtemaat en heb niet echt gepast ofzo want ze waren maar 10€
bleek het maat 38 te zijn... gelukkig heb ik hier wat volk rondlopen dat wel maat 38 heeft

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:56

wat ik wel jammer vond is ik heb er een exzeemdeken gekocht (geen idee welk merk) en 2 weken later ofzo was hij gewoon in 2 stukken gescheurd op de wei! echt het voorst deel had men paard nog aan het achterste deel lag ergens op de wei, nog nooit gehad bij een deken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 20:38

ik ben er zelf vorige zomer heen gereden vanuit belgie, 2 uur en half rijden, nuja voor mij is het minder 'ver' omdat ik ook nog een vriendin daar in de buurt heb wonen die ik dan ook gewoon kan zien, maar vond het ook gewoon de moeite, kwam met een volgeladen auto terug en was iets van 140 euro kwijt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 00:54

ik had het ook gezien op instagram geloof ik
ik wil wel, maar mijn bankrekening laat het niet toe helaas (en dan ben i ook nooit op tijd thuis voor een andere afspraak haha)

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 08:22

Echt jammer dat het niet 1 mei is, ben er niet ver van, maar begint 2 mei

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 16:34

ik vind het echt balen dat het geen dag vroeger kon, ik zat namelijk tot vandaag in friesland...

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 00:39

ik heb er vorig jaar ook erg veel leuke dingen gekocht voor een leuk prijsje

hoop dit jaar ook te gaan (is wel 2 uur en half rijden)

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 15:24

hoe lang zou de 40% in de winkels/webshop zijn? ik wil misschien nog wel een nieuw dekje kopen :P hoef ik er niet helemaal voor naar drachten te rijden

wel jammer dat het dekje dat ik echt graag wil natuurlijk geen korting heeft (is zo'n 'bloemen' big square

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 15:45

Op geselecteerde Eskadron zadeldekken, zweetdekens, halsters en oornetjes 40% korting

Alleen geldig in de filialen van 23 mei t/m 5 juni 2018. Niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen of in combinatie met andere acties/kortingsbonnen. Let op: OP = OP

vind ik op de website, maar als ik de dekjes op de site bekijk staan er al veel 40%?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 22:15

als ik mijn benzine er bij reken kom ik op even veel uit als de nieuwprijs voor het dekje denk ik :P 2 uur en half rijden

maar ga deze zomer nog naar een vriendin in friesland voor een weekendje, misschien dat ik het dan wel combineer met een tentenkamp

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:21

Vanaf juli zijn ze misschien zoals vorig jaar elke week open?

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:27

misschien dat ik in augustus nog wel eens afreis naar friesland
helemaal vanuit belgie, maar voor mij is het te combineren met een bezoekje aan een vriendin (woont er een half uurtje rijden vandaan)

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 20:12

ik heb met verzorgster, weilandgenoot (en haar vriend) vandaag afgesproken om 21 juli naar friesland te rijden voor het tentenkamp
het is voor ons wel 2 uur en half rijden, maar vond het vorig jaar zeker de moeite & als we met 4 zijn delen we de kosten uiteraard
ze zullen ons zien aankomen een auto vol belgen haha

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 22:08

ben er vorig jaar al geweest & vond het wel de moeite, uiteindelijk naar huis gereden met 1/4 koffer vol paardenspul (van een huynday tucson dus grote koffer) dit jaar zal het wel minder zijn, kleinere koffer maar 4x zo veel personen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 19:57

zoals ik al zei ben ik er vorig jaar heen geweest en vond het zelf wel de moeite, wij hebben hier in belgie ook wel eens een tentenkamp en vind ik er niet mee te vergelijken
dit is natuurlijk ook iedereen haar/zijn keuze he het is waar je naar op zoek bent/wat jij fijn/goed vind
en 20euro benzine delen door 4 personen is 5 euro de man dus valt mee

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 21:20

Wij wilden ook zaterdag gaan, plan ik alles van voldoende benzine & drank en die dingen kan niemand meer...

Anoniem

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 23:33

Ligt er nog eskadron?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers