Equitana 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wie is er van plan naar Equitana 2017 te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
213 (61%)
Ja, zeker meerdere dagen!
47 (13%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
71 (20%)
Nee, zeker niet.
18 (5%)

Totaal aantal stemmen: 349


mindful

Berichten: 3556
Geregistreerd: 24-09-08
Woonplaats: Zaventem - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:42

germie schreef:
Welke winkel had al die bitten van 20-30 euro? Was hal 2 geloof ik.

Die zijn gestopt met hun webwinkel en staan alleen nog op beurzen.
Wij waren zo verbaasd van wat ze meehadden en hebben het daarom ook gevraagd.
De reden was omdat ze steeds meer tijd en geld gaven aan bitten terug nemen of opsturen omdat de maat niet juist was enz....

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:47

Damn! Welke beuzen zouden ze nog staan? :(

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:15

suikermeisje schreef:
Hier ook een bon maar dacht dat zij juist boven zaten..

Daar stond ook een stand met bitten, maar kleiner. En vroeger stonden ze boven, dat vertelden ze ook, maar wegens een hal minder mocht dat nu niet.

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 18:56

klopt die man staat alleen nog maar op beurzen en stond voorgaande jaren altijd boven..

ik kan daar zo gigantisch opkicken, al die bitjes :)

annetm
Berichten: 921
Geregistreerd: 18-04-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:05

Naast Loesdau stond een stand aan de zijkant waar leren halsters met gravering werden verkocht. Iemand een idee hoe dat heet? Of een vergelijkbaar bedrijf in Nederland waar ik dat kan laten maken? Achteraf toch heel veel spijt dat ik geen halster heb meegenomen.

Edit: ik heb het al gevonden; promotex gravures. Weet iemand iets vergelijkbaars hier in NL?

Spenk
Berichten: 21771
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:34

Byjill.eu

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:35

Die bitten en de sherry shop heb ik ook gemist helaas. Volgende keer beter.

BlueMilk

Berichten: 1933
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Brugge, België

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:36

Was er een stand speciaal voor shetlanders ?? Heb ik helemaal gemist :+

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:58

BlueMilk schreef:
Was er een stand speciaal voor shetlanders ?? Heb ik helemaal gemist :+


Wij hebben alles afgezocht! Kan het me bijna niet voorstellen.... _O-

mindful

Berichten: 3556
Geregistreerd: 24-09-08
Woonplaats: Zaventem - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:53

Laurievc schreef:
Damn! Welke beuzen zouden ze nog staan? :(

Binnenkort in Nederland, Duitsland en in de zomer in Libramont (België)

Cabelona

Berichten: 1698
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:39

Ik heb op equitana een mooie jeans jodhpur rijbroek gezien met leren zitvlak. Deze hadden ze op de bovenverdieping hangen op een rek waar alleen dezelfde rijbroeken aan hingen. Het was een duitse stand. Ze hadden ook andere rijbroeken (op 2 draai rekken) en nog wat andere kleding hangen.
Ik heb nu een beetje spijt dat ik die rijbroek niet meegenomen heb en ben benieuwd of iemand mij kan helpen welk bedrijf het is?

katje24
Berichten: 125
Geregistreerd: 11-10-09

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:59

Die stand met al die bitten was volgens mij van Nijland Ruurlo, die heet nu geloof ik Club Hypo - Nijland Holland Morsdijk 6 in Ruurlo.

LindeDjune

Berichten: 127
Geregistreerd: 09-12-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:20

maessie schreef:
Zo hier inmiddels ook een beetje bijgekomen van ons lange dagje gisteren. Ook voor ons was het zo'n drie uur rijden vanuit bovenin friesland. Het viel mij erg mee qua drukte, sommige momenten was het even wat drukker, maar heb het nooit als vervelend ervaren. Wij zijn relatief vroeg op de dag bovenlangs gegaan, kon wel merken dat tegen de tijd dat wij weer naar beneden gingen het daar wat drukker werd. Ik was érg blij dat we een trolley mee hadden, ideaal! :j Had niet echt specifieke wensen, maar ben met veel leuke dingen weer thuis gekomen. Volgens mij meer voor mezelf gekocht dan voor de paarden :+ Was blij met de naketano stands, vind dat zulke fijne truien! Maar heb me weten in te houden :j Vond trouwens het eten ook erg goed geregeld, veel verschillende dingen, en ook eens wat anders dan alleen vette hap! :D

Heb nu van een paar dingen toch zoiets van had ik ze maar meegenomen, maar ach we maken de gekheid ook maar weer niet te groot :+
Goed, mijn buit.. :D

[ [url=m/qMOmf2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen waar dat shirt van is met mascara and a horse?
Die is echt superleuk!

keeyzie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 14:19

Afbeelding
Weet iemand toevallig van welke winkel deze stand was?
Dit was een stand met cottons en big squares, ze hebben ook nog een stand met andere dekjes.

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 14:48

Klawunde :)

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 19:12

Lindeee, dit shirt heb ik gekocht bij de stand van de magic tack frontriemen. Vond hem ook supergaaf! Ze hadden ook nog anderen, maar vooral met duitse tekst. Op het maatlabeltje staat Teejays en op de rug 100% unicorn by soulhorse. ;)

Ze hadden bij de magic tack ook gave eskadrondekjes, grijs met lila, nog heel hard over getwijfeld, maar toch niet gedaan omdat grijs op een haflinger vaak minder mooi is. (Maar nu toch een beetje spijt :+ ) Weet niet of die nu van een speciale uitgave waren, denk het wel eigenlijk. (Maar ja die zien we hier in nederland nooit.. )
Vond de frontriemen ook errug gaaf, maar bedacht me dat ik voor over de 100,- ik hier wel 3 of 4 kan laten samenstellen naar eigen smaak :+ Wel een handig systeem met die magneetstrip!

Hoeveel dagen nog tot we weer kunnen.. :D

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 23:41

katje24 schreef:
Die stand met al die bitten was volgens mij van Nijland Ruurlo, die heet nu geloof ik Club Hypo - Nijland Holland Morsdijk 6 in Ruurlo.

Is die niet al een tijd dicht?

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 06:47

Ik baal wel behoorlijk dat ik geen een Eskadron mint green mee ben genomen. Ik wilde wachten (rij boomloos en heb een half pad besteld, wil afwachten hoe dat gaat vallen) maar nu ik op internet een beetje keek bleek dat die krengen nergens meer te koop zijn terwijl ze op equitana in overvloed aanwezig waren! Alleen mid green, maar die vind ik minder mooi :(

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 07:50

luxje schreef:
katje24 schreef:
Die stand met al die bitten was volgens mij van Nijland Ruurlo, die heet nu geloof ik Club Hypo - Nijland Holland Morsdijk 6 in Ruurlo.

Is die niet al een tijd dicht?


Volgens mij zijn ze ook samen gegaan of is een deel van de inboedel gegaan naar Country Lochem.

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:49

Ik ben overal de naam aan het zoeken van die kaasboer :( Kan hem op de kaart niet vinden. Was een ijskraam gecombineerd met vlees en kaas voor de verkoop. We hebben wat gekocht, en hij was onwijs lekker. De 2 vrouwen (moeder en dochter) kwamen ook uit Nederland maar weet niet of ze de kraam alleen bemanden. Ze stonden bij een doorgang naar een andere hal, niet aan de buitenzijde maar aan de binnenkant. Alle plattegronden afgezocht, maar ik kijk er ongetwijfeld overheen. Iemand die weet wie ik bedoel?

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:37

Er staat niets bij over kaas en vlees, maar ze stonden wel in een hal, Hal 10-11, bij een doorgang: Helga Borgsen Eisspezialitäten . Geen Nederlands bedrijf, maar dat moet he, toch haast wel staan. Ze staan voor zover ik kan vinden met dit alleen op beurzen enzo, dus dat wordt volgend jaar op naar Hanzepferd in Hamburg :D .

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 20:14

Deeskuh88 schreef:
Ik ben overal de naam aan het zoeken van die kaasboer :( Kan hem op de kaart niet vinden. Was een ijskraam gecombineerd met vlees en kaas voor de verkoop. We hebben wat gekocht, en hij was onwijs lekker. De 2 vrouwen (moeder en dochter) kwamen ook uit Nederland maar weet niet of ze de kraam alleen bemanden. Ze stonden bij een doorgang naar een andere hal, niet aan de buitenzijde maar aan de binnenkant. Alle plattegronden afgezocht, maar ik kijk er ongetwijfeld overheen. Iemand die weet wie ik bedoel?


Daar hebben wij denk ik een overheerlijk ijsje gehaald. Was in de eethal (nr 8 dacht ik) op de hoek.

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 00:11

Het meisje vertelde dat ze van Venray kwam, maar ik weet dus niet of ze werkelijk van dat bedrijf waren of alleen de kraam bemanden. Vandaar. Ze sprak perfect Duits en Nederlands, dus we vroegen ons dat af. Zij vroeg ook waar wij vandaan kwamen, door een flauwe opmerking die iemand plaatste. Was een hele leuke meid. Maar mijn man en ik zijn dus ook helemaal fan van hun kaas :P Maar thnx beiden voor jullie antwoord :) Ga ik daarop verder zoeken.

Esther_r20

Berichten: 2413
Geregistreerd: 18-06-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 00:17

Is er geen Venray Facebook groep? Dan kan je daarin vragen wie er op equitana heeft gewerkt

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 00:28

Ze zei dat ze van Venray kwam wat verklaarde waarom ze zo goed Nederlands sprak. Maar betwijfel of ze er nog steeds woont, dus dat is geen doen. Ach, het is ook geen wereldramp. Ben alleen aardig fan van hun truffel- en chilikaas. Had dus gehoopt nog ergens hun naam te kunnen vinden, maar zo niet: Pech gehad.