Eper4daagse 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-19 18:48

[quote="Dayanara"]Maar Karin we hebben hem gezien, dan maakt het toch niet uit hoelang hij daar gestaan heeft?[/quote


probeer ook maar wat te verzinnen waarom jullie er niet tussen staan ;)

Moest zelf ook 10x kijken voor ik onz vond


Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-19 15:15

Kkkaren schreef:
EdkingEnzo schreef:
Gave foto’s Karen!! Ik ga ze bestellen.

Weet iemand toevallig waarom een download bestand bij Sujonno €10 euro duurder is dan bij Karen? Kan je dat zelf aangeven? Ik heb ook foto’s op Oypo gezet maar kon dit zelf nergens aangeven.

Edit: gevonden!


Je hebt 3 soorten downloads op Oypo:

- lage resolutie, alleen geschikt voor webgebruik (dus om te laten zien Facebook, Bokt etc, deze hebben een te lage kwaliteit om af te drukken).
- hoge resolutie voor eigen gebruik, deze kun je ook voor het web gebruiken, maar kun je ook afdrukken.

Karen ik heb je een pb-tje gestuurd ;) , groetjes Karin
- hoge resolutie voor commercieel gebruik, rechtenvrij. Deze mag je gebruiken voor bv reclame, kalenders etc zonder dat de fotograaf daar nog inspraak in heeft.

Ik heb alleen de eerste 2 op Oypo. De prijzen van elke keuze kun je inderdaad zelf aangeven, Oypo geeft zelf wel een suggestie voor elke keuze.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-19 16:55

slapen plekken en stalling voor je paard is te regelen! kijk anders eens op de site van de vierdaagse, daar vind je alles

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-19 06:19

oei hebben jullie het gastenboek op de site van de Eper4daagse gelezen, die van de mevrouw uit Apeldoorn :Y)

Wat mij opviel is dat er best veel ruiters zonder cap reden,


Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-19 16:35

Tja zo krijg je inderdaad hele discussie's, ik weet ook niet wat je kunt verplichten en wat niet, maar een cap kom op, dat is toch inmiddels wel bewezen dat die een hoop ellende kunnen besparen en inderdaad op concoursen toch echt wel verplicht.

Ik heb ook iets te dikke billen :(:) , maar nog niet te dik voor mijn tinker dikbil :+
#inmiddelsdoenweweeraandelijn

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-19 16:41

MyChoice schreef:
Ik heb er een aantal gezien waarvan de billen breder waren dan die van de pony. Dan moet je toch wel gaan nadenken haha!

Hopelijk komen er toch wel regels voor. Bij twijfel paard op de weegschaal en ruiter met harnachement. Er is toch al een ongeschreven regel van 20%? Ik hou zelf 15% aan. Stok achter de deur voor op de weegschaal :D




oooh is dat zo? Dat zit dat bij mij nog wel goed :+

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-19 09:22

Afgelopen weekend een gave foto gemaakt door Karen voor mijn rijmaatje op canvas laten maken!

Tegen alle verwachtingen in gister al binnen gekomen *\o/*

Aanstaand weekend hebben we een feestje bij hen, omdat ze 25 jaar getrouwd zijn. Ben zooo benieuwd naar zijn reactie

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-19 10:46

Erres schreef:
KarinLF schreef:
Afgelopen weekend een gave foto gemaakt door Karen voor mijn rijmaatje op canvas laten maken!

Tegen alle verwachtingen in gister al binnen gekomen *\o/*

Aanstaand weekend hebben we een feestje bij hen, omdat ze 25 jaar getrouwd zijn. Ben zooo benieuwd naar zijn reactie

Wat een leuk idee!!
Heb je ook 1 voor jezelf besteld? :j



was best een goed idee geweest Erres ;-), maar nog niet gedaan..jammer dat je morgen niet kan, snel weer afspreken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers