Eper4daagse 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tuittuit

Berichten: 516
Geregistreerd: 24-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:35

Datjaa schreef:
essiesilly schreef:
Ah jammer! Beterschap voor je paardje!

Wij zijn lekker bezig, ga zo veel mogelijk naar buiten (meestal blote voeten maar had nu een beetje last van de kiezel steentjes dus zn sportschoenen maar aan gedaan)

[ [url=m/blQSvz.jpg]Afbeelding[/url] ]


Even hierop aanhaken, weet iemand toevallig of er tijdens de 4daagse veel over paden met kiezelsteentjes gereden wordt? Daar wil die van mij enkel wel eens gevoelig op lopen.



Ik rij al vele jaren mee en mijn paard staat 1 km-er van het startterrein verwijderd en er zijn inderdaad veel steentjes. Dan zou ik hem op ijzers zetten als ik jou was.

De grond is in epe om de kilometer weer anders. Van zacht, stenig en hard. En helemaal de langste rit is ook erg veel over de weg. En dan van die knudde stenen paadjes erbij


Tuittuit

Berichten: 516
Geregistreerd: 24-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 00:38



Tuittuit

Berichten: 516
Geregistreerd: 24-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 23:18

KarinLF schreef:
Zeg even een heeeel andere vraag, vrijdag ga ik weer in Epe rijden en we willen eens aan de andere kant van Epe rijden, we rijden meestal bij de Ossenstal of vanuit de Kooiweg. En hier zijn natuurlijk wel wat Epenaren(of uit de buurt van)

Mijn vraag: als je kijkt op de site van ruiterenenmennen en je bent bij knooppunt 6 dat is in de knik waar de Eperweg overgaat in de Soerelseweg, daar zou volgens de site een parkeerplaats zijn. Kent iemand die parkeerplaats? Is die met trailer goed bereikbaar?
Of heeft iemand een beter alternatief?

Kom maar door!


Als je dat weggetje in rijd dan rij je een stukje zand op en vóórdat je links het fietspad over moet, moet je hem daarvoor rechts (opdat eerste zand stukje dus ) parkeren. Want als je links het fietspad over gaat zot rechts parkeergelegenheid maar daar kunnen Alleen maar gewone auto's staan. Je kan er wel een rondje rijden met de trailer al zijn er wel laaghangende takken. Ik parkeer altijd dus gelijk rechts en je kan draaien als je niet langs die laaghangende takken wilt waar je links over het fietspad moet. Dan moet je wel ff 1 x steken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers