Eper4daagse 2019

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carolina1278

Berichten: 4327
Geregistreerd: 09-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 21:31

Niet dat ik me dat kan herinneren :o .. met een vostinker gereden te hebben. Ik heb een bruinbonte tinker

Kkkaren

Berichten: 2441
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 21:35

carolina1278 schreef:
Het was weer een mooie editie en nu wachten op de foto's.. al wel een paar super mooie gespot (van onder andere Annemarie) en fijn dat er toch ook fotograven zijn die mijn partner op de mountainbike er ook bij op willen zetten, die hoort er ook bij en heeft alle dagen met mij meegefietst!



Afbeelding

Ik zag je woensdag en donderdag elke keer net wegrijden als ik aan kwam lopen, maar vandaag is het gelukt!

Erres

Berichten: 331
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 21:40

carolina1278 schreef:
Het was weer een mooie editie en nu wachten op de foto's.. al wel een paar super mooie gespot (van onder andere Annemarie) en fijn dat er toch ook fotograven zijn die mijn partner op de mountainbike er ook bij op willen zetten, die hoort er ook bij en heeft alle dagen met mij meegefietst!

Grappig, wij hebben ook een tinker(v mijn dochter), haflinger(v mij), een mountainbiker en een hardloper. De laatste 2 hebben ook alle 4 dagen meegereden/gelopen. En idd, soms nam de fotograaf die er niet bij op.

essiesilly

Berichten: 7830
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: berkenwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 21:42

Wij vonden het ook super leuk! Morgen helaas weer naar huis. Nog niet echt veel spektakel foto s van ons gezien maar komt vast wel
Ik ben heel trots op hoe mn paard zich al die dagen heeft gedragen <3

Afbeelding

Afbeelding

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-19 21:47

Tja mensen het zit er alweer op! Ook Troy en ik hebben met Dennis(goede vriend ) en zijn haf Willem, super fijne dagen gehad.

Dennis reed dit jaar voor het eerst mee en we gaan er vanuit dat hij volgend jaar nog mee kan rijden, hij heeft namelijk Parkinson en het was niet altijd makkelijk voor hem en hij was savonds ook echt helemaal bekaf, maar hij is een bikkel en heeft doorgezet en wat heeft hij genoten! Zo mooi om te zien

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 21:52

Afbeelding
Voor ons zit het er ook weer op. Op naar volgend jaar!
Paard staat alweer thuis bij zijn vriendjes. Morgen begint voor mij de werkweek weer.

Kkkaren

Berichten: 2441
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 22:11

Erres schreef:
carolina1278 schreef:
Het was weer een mooie editie en nu wachten op de foto's.. al wel een paar super mooie gespot (van onder andere Annemarie) en fijn dat er toch ook fotograven zijn die mijn partner op de mountainbike er ook bij op willen zetten, die hoort er ook bij en heeft alle dagen met mij meegefietst!

Grappig, wij hebben ook een tinker(v mijn dochter), haflinger(v mij), een mountainbiker en een hardloper. De laatste 2 hebben ook alle 4 dagen meegereden/gelopen. En idd, soms nam de fotograaf die er niet bij op.


foto van jullie vieren:


Afbeelding

Bix
Berichten: 679
Geregistreerd: 05-10-10

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 22:19

Alweer voorbij, wat jammer! Wel al super gave plaatjes gespot bij de verschillende fotograven. Bedankt! :) Ook bij jou Karin (vandaag, voskleur minishet, blauw bitloos voor een HCA). Dat wordt bij thuiskomst foto's uitzoeken en bestellen!

carolina1278

Berichten: 4327
Geregistreerd: 09-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 22:25

Kkkaren schreef:
carolina1278 schreef:
Het was weer een mooie editie en nu wachten op de foto's.. al wel een paar super mooie gespot (van onder andere Annemarie) en fijn dat er toch ook fotograven zijn die mijn partner op de mountainbike er ook bij op willen zetten, die hoort er ook bij en heeft alle dagen met mij

Afbeelding

Ik zag je woensdag en donderdag elke keer net wegrijden als ik aan kwam lopen, maar vandaag is het gelukt!


Hele gave foto!!

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 22:29

Wat een geweldige dag! Vandaag de hele rit gereden met mijn jonge, net beleerde paard. Dit zal ik echt nooit vergeten! Ontzettend genoten <3

Afbeelding

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 22:39

Ik vond het super leuk om Dennis te zien genieten Karin! Echt tof dat hij hem uitgereden heeft. Volgend jaar weer *\o/*

Vandaag weer lekker gemend en echt heerlijke rit gehad. Viel me op dat ik veel positieve reacties kreeg op het bitloos mennen en zonder oogkleppen. In Zorgvliet vooral veel commentaar gehad, levensgevaarlijk, maar hier juist positief :)

Zo jammer dat het alweer voorbij is. Het is altijd zo gezellig met iedereen! Wij hebben 1 dag gehorseboard (nieuw werkwoord :’) )2 dagen gereden en 2 dagen gemend.
Afbeelding
Afbeelding

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 22:55

[

Super knap bitloos mennen ik men zelf wel zonder oogkleppen
quote="Jets"]Ik vond het super leuk om Dennis te zien genieten Karin! Echt tof dat hij hem uitgereden heeft. Volgend jaar weer *\o/*

Vandaag weer lekker gemend en echt heerlijke rit gehad. Viel me op dat ik veel positieve reacties kreeg op het bitloos mennen en zonder oogkleppen. In Zorgvliet vooral veel commentaar gehad, levensgevaarlijk, maar hier juist positief :)

Zo jammer dat het alweer voorbij is. Het is altijd zo gezellig met iedereen! Wij hebben 1 dag gehorseboard (nieuw werkwoord :’) )2 dagen gereden en 2 dagen gemend.
Afbeelding
Afbeelding[/quote]

oedsje

Berichten: 1538
Geregistreerd: 19-05-11
Woonplaats: oldebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 23:16

Mijn kleine man heeft het ook weer super gedaan
Super leuke dagen gehad
Afbeelding

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 23:17

oedsje schreef:
Mijn kleine man heeft het ook weer super gedaan
Super leuke dagen gehad
[ [url=m/K1CxRu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk stukje samen met jou opgereden vandaag.

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 23:31

Ik heb dan wel niet meegedaan, maar heb wel genoten van deze hele week. :-)
Wat een prachtige foto's komen er al voorbij!

En ik had niet gezien dat jij dat was, Jetske, bitloos mennen! Ik zag je van de week voorbijkomen, en toen zei ik nog, nou dat zie je niet vaak, haha :-) Top!

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 23:34

carolina1278 schreef:
Niet dat ik me dat kan herinneren :o .. met een vostinker gereden te hebben. Ik heb een bruinbonte tinker


Dan was het iemand anders, diegene had ook een bruine warmbloed bij.


Dit waren wij :D
Afbeelding

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 23:49

Otti1977 schreef:
Vandaag echt een heerlijke rit gereden. Deze foto komt uit de tent. [ [url=m/ZfAW1n.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi

Erres

Berichten: 331
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 23:54

Wat een leuke foto's allemaal, iedereen kijkt zo blij :D
@Karen: super leuke foto, eindelijk met zn 4en!
Jammer dat het alweer voorbij is

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 00:44

Als ik zo kijk heb ik nog best wat bokkers gezien lijkt het haha. Dit was de eerste keer dat ik met mijn huidige paardje mee heb gedaan en wat vond die het leuk! :D
Heb heel erg genoten! Al vond ik het wel jammer hoeveel we langs wijken en verharde wegen reden, had graag nog meer door het bos willen rijden. Ben verder wel weer helemaal tevreden met de rest van de organisatie en kan niet wachten op alle foto's! :)
Afbeelding

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-19 07:40

Je ontkomt er niet aan om door de buitenwijken van Epe te rijden, is wel jammer maar helaas. We krijgen er prachtige routes over de Gortelseheide ed voor terug.
Gelukkig is het voor ons niet zover rijden, dus kom er binnenkort vast wel weer :D

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 08:22

carolina1278 schreef:
Het was weer een mooie editie en nu wachten op de foto's.. al wel een paar super mooie gespot (van onder andere Annemarie) en fijn dat er toch ook fotograven zijn die mijn partner op de mountainbike er ook bij op willen zetten, die hoort er ook bij en heeft alle dagen met mij meegefietst!


Wat leuk was jij dat wij hebben onderweg elkaar wel een paar keer gezien.


Afbeelding

Afbeelding
Dit waren wij.


Wij vinden het zo stoer dat die mee was met de fiets!

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 09:10

We hebben ook bokkers ontmoet zie de post van Dayanara :)

Afbeelding

Dit waren wij
Afbeelding

marije1109

Berichten: 1135
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 09:14

Afbeelding

Pittige week, met pittig (drammerig) paard.
Rijden was dus niet persé een succes, maar genoten van de mensen, braai, feest en mijn armband met paardenhaar (super netjes opgelost door de mevrouw van de workshop).

Zeker ook veel bokkers gezien en gesproken!

Bix
Berichten: 679
Geregistreerd: 05-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 09:15

Of bedoel je ons Tassie? Mijn man fietste mee en ik reed met een voskleurige minishet. Wij hebben elkaar namelijk heel vaak gezien. Ik sta ook boven jouw foto zie ik ^^

Anyways, het was leuk! Hier op de camping zijn er gisteren al wat gegaan en vandaag gaan er meer. Wij blijven nog een dagje.

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Re: Eper4daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 09:28

Ook hier weer veel oude bekende gezien maar ze er zeker ook nieuwe mensen ontmoet allemaal leuk ! Sommige fotograven lagen echt geniaal haha de grind paden vind ik persoonlijk al jaren een dingetje in epe , maar je ziet het steeds meer in het land , wij gaan zo paard ophalen en naar huis brengen en wachten op de rest van de foto's