EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xChanelx

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:51

Ik ben erg benieuwd naar het programma/blokkenschema. Dan kan er weer gepuzzeld worden om alles te gaan zien haha.

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 19:47

Zijn hier toevallig nog mensen die alleen gaan? Het lijkt me wel gezellig om een deel van de dag samen met iemand/een groepje samen naar demo's te kijken!

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 17:23

Leuk Iselda en ieris!

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:14

Haha, ik trek ook graag mijn eigen plan hoor O:) maar deels samen optrekken vind ik erg leuk! Ik stuur jullie wel even een pb!

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:58

Achterom schreef:
Ik vond het eigenlijk jammer geld, deze dag. Leuke standjes, maar de meeste demo's waren niks bijzonders. Het was vooral een gezellige dag met paarden vriendinnen....

Ik ben benieuwd welke je hebt gezien.
Ik vond 2lazy7ranch, takt academy en fruit de hoogtepunten van de dag.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:18

In je programmaboekje staat precies in het midden een overzicht met welke stands buiten waar stonden. Misschien weet je op basis van de locatie dan welk bedrijf het was.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:24

Karma schreef:
xChanelx schreef:
In je programmaboekje staat precies in het midden een overzicht met welke stands buiten waar stonden. Misschien weet je op basis van de locatie dan welk bedrijf het was.

Dat heb ik er bij vermeld; "op de website kan ik niet echt ontdekken welk bedrijf dit was". Nee dus, ik heb het vermoeden dat ze met een ander bedrijf/stand mee was.

Op de website heb je toch alleen een lijst met welke bedrijven het waren? Daarom dacht ik dat je misschien nog wist waar ze stonden en er zo achter kon komen d.m.v. de plattegrond. Was alleen om te helpen :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie