Equitana Indoor 2019

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 11:55

Dit zijn onze aankopen :o

Afbeelding

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3


Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 11:56

sanowa schreef:
vraagje weet iemand hoe de korting werkt voor de entree via mijn knhs?

moet ik de ticket kopen op de knhs site of op de equitana site?


Dat is al een paar keer uitgelegd.. even een paar pagina's terugscrollen.

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3

Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 22:19

Mijn paard is zo dol op die paardensnoepjes van de schep kraam! Echt schattig is dat. Gelukkig een grote emmer, heb er flink mee lopen slepen, maar dat is dus de moeite waard.
Mijn dochter heeft speciale slobber van Marstall meegenomen voor de mini ponies en die vinden het heerlijk!!
En ik heb de konijnen een hooi blok gegeven... Daar was na een dag al niks meer van terug te vinden :D nou ja, wel goedgekeurd dus!

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3


Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 06:14

Lori schreef:
Wel leuk nog iemand tegen te komen die die paarden gras/luzerne blokken aan de konijnen geeft. Hier neem ik ook af en toe eens eentje mee. Heb er echter veel dus niet te vaak loopt anders best hard op die blokken.

@Tilmar, Bergwiesen mash toevallig?


Mijn konijnen krijgen altijd al Grasmix van Hartog. Goedkoper en betere kwaliteit dan die pakken hooi voor konijnen (krijgen ze ook).
En die hooiblokken leek me wel leuk voor ze, ze waren zo zwaar om mee te nemen :j en dus vrij snel gesloopt. Kan niet echt zien of ze er veel van gegeten hebben. Ik heb de konijnen op vlas, die korte stukjes hooi lijken op het vlas.

En het zou zomaar kunnen dat het bergwiesen mash is!

Mijn paard wilde ook al het hele doosje met snoepjes opeten :D

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker