EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

callippo

Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-19 16:08

De 10e editie alweer. En nog steeds elk jaar groeiende.

Op 13 april vieren we ons jubileum.
Speciaal hiervoor hebben we weer wat nieuws bedacht: het allereerste Nederlands Kampioenschap "Springen op Neckrope". We zijn nu al verrast door het grote aantal aanmeldingen, het blijkt dat er stiekum een heleboel mensen een mooi parcours op neckrope kunnen springen. Hoe gaaf is dat! De inschrijving is nog open tot 9 maart, daarna maken we uit alle ingestuurde filmpjes een selectie van deelnemers voor het NK.

Om in het thema te blijven, hebben we diverse shows waarin met neckrope wordt gereden en een aantal demonstraties waarin je leert hoe je begint met rijden op neckrope, maar ook hoe je de overstap maakt van bit naar bitloos.

Voor de jeugd zijn we bezig om het kidsplein te vullen met leuke activiteiten (wie wat weet/wil doen, mag zich nog melden!)


Info: http://www.equiday.nl

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.


callippo

Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: EquiDay 2019 Jubileum - met NK springen op neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-19 23:39

Jahoor, onbeperkt tickets aan de deur te koop!
Tot morgen allemaal!

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

callippo

Berichten: 3193
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-19 22:22

Karma schreef:
mvdbijl schreef:
ze staan niet op de plattegrond, er staat daar nwr en paardenspul judith beukema? maar weet indd wat je bedoeld.

Vast iemand die het wel weet!


Equiday ook al geraadpleegd.

Nee ze stond op de plek waar geloof ik Bianca Koevoets zou moeten staan (aan de plattegrond te zien), maar volgens mij was zij er helemaal niet? Of stond ze uiteindelijk ergens anders. En anders was deze meid misschien mee met haar? Bianca koevoets doet iets met zadels en een zadelmakersopleiding.

Het was amper een kraampje te noemen, ze stond voor een B-vrachtwagentje.

Ohh, nu weet ik welke stand je bedoelt.
Ik heb werkelijk geen idee wie dat was. Ik dacht dat ze bij Bianca hoorde, want wij hadden op die plek geen (extra) stand ingepland.
Ben nu wel benieuwd wie daar zat :-)

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers