Onmogelijke zoektocht naar verzorger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Onmogelijke zoektocht naar verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 14:37

Je marktplaaats advertentie staat op Amersfoort, maar in advertentie staat dat paard in Zeewolde staat. Denk dat dat ook niet mee helpt :)
In deze regio is er trouwens ook een fb groep die redelijk actief is

Amado
Berichten: 1327
Geregistreerd: 22-01-15

Re: Onmogelijke zoektocht naar verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-21 15:27

Oeps, aangepast. Ben benieuwd!

Jenara

Berichten: 1548
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Re: Onmogelijke zoektocht naar verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 16:05

Hopelijk vind je nu (snel) iemand! Ik zocht vorige jaar eigenlijk exact hetzelfde. Mijn merrie is nog heel jong en moet nog superveel leren ohz, vandaar dat ik momenteel ook niemand anders laat rijden, dat wil ik eerst even zelf op orde hebben. Ik heb ook echt een hele hoop geduld moeten hebben en had het eigenlijk opgegeven om iemand te vinden en toen kreeg ik idd plots een bericht van een vrouw van rond de 40 die wel interesse had.
Het heeft nu nog eventjes geduurd voor we echt een goede verstandhouding hadden, want ze bleek eigenlijk heel erg weinig ervaring te hebben in grondwerk en wou eerst ook geen les hierin, waardoor ze mij de eerste maand eigenlijk bijna meer achteruit hielp dan vooruit. Heb er dan toch even over doorgesproken dat ik toch wel echt wou dat ze op zijn minst eens een les zou nemen als ze vast liep of als het niet goed ging. Dat heeft ze dan toch gedaan en ben onlangs eens gaan kijken en het gaat echt stukken beter!

Geduld en veel succes met het vinden van de juiste persoon!

GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 16:26

Heb een top verzorgster voor mijn paard gevonden via Horsify

Doordat verzorgers moeten betalen filter je al snel de serieuze van de niet serieuze reacties ertussen uit

pjer
Berichten: 1573
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Onmogelijke zoektocht naar verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 01:18

Volgens mij sta je bij mij op stal :-) (ik was aan het mennen toen jullie op stal kwamen?) Laat ook bij de staleigenaar eens vallen dat je een verzorger zoekt. Die weet misschien ook nog wel mensen die toch al op het erf komen. Verder is er idd een fb groep voor bijrijders verzorgers etc gezocht in almere/zeewolde.

Amado
Berichten: 1327
Geregistreerd: 22-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-21 11:34

pjer schreef:
Volgens mij sta je bij mij op stal :-) (ik was aan het mennen toen jullie op stal kwamen?) Laat ook bij de staleigenaar eens vallen dat je een verzorger zoekt. Die weet misschien ook nog wel mensen die toch al op het erf komen. Verder is er idd een fb groep voor bijrijders verzorgers etc gezocht in almere/zeewolde.



Dat zou best kunnen ja! We moeten iedereen nog een beetje leren kennen daar. Dat is inderdaad ook een slimme optie

Amado
Berichten: 1327
Geregistreerd: 22-01-15

Re: Onmogelijke zoektocht naar verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-21 09:21

Inmiddels een paar reacties gehad, waarvan er 1 iemand daadwerkelijk serieus lijkt en do/vrij langs komt! Ben erg benieuwd

GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Onmogelijke zoektocht naar verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 10:51

3/4 paarden staan terug op Horsify
Voor mijn grote vriend heb ik via Horsify een top verzorger gevonden
Voor mijn andere reus via fb, maar zij heeft eigenlijk te weinig tijd voor consequent te komen
Voor mijn merrietje heb ik een ruiter voor 2x in de week, maar die mag wel vaker
En besloten dat onze boerenpaarden veulen ook wel wat extra tijd en aandacht verdient

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 13:04

Amado schreef:
Inmiddels een paar reacties gehad, waarvan er 1 iemand daadwerkelijk serieus lijkt en do/vrij langs komt! Ben erg benieuwd


En? Is het gelukt met deze persoon?