Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
Hannanas schreef:Maar je kunt natuurlijk niet zonder instemming de voorwaarden van jullie relatie gaan veranderen alleen maar omdat “ze al 10 jaar gratis mijn paard mag verzorgen”. En dan nu hoort daar ineens wat meer bij volgens jou. Een soort terugwerkende kracht gevoel van iets terug krijgen is niet eerlijk.
Boomerang schreef:Rocamor schreef:En wanneer zijn jullie verhuist?
Ruim 2 maanden geleden.
Boomerang schreef:Rocamor schreef:En wanneer zijn jullie verhuist?
Ruim 2 maanden geleden.
Shalimar schreef:Ik zou hier als bijrijder ook echt zo not amused over zijn. Tien jaar trouwe dienst, jij gaat verhuizen en zij kan als dank gaan poepscheppen. Daarvan zou ik ook denken, jij wil dit, dan is het ook jouw verantwoordelijkheid. Ik zorg voor je paard, dat was de afspraak, niet allerlei extra (rot!) klussen. Ik zou zo'n bijrijder maar koesteren, zoveel zijn er daar niet van.
Boomerang schreef:En dat we opnieuw in gesprek moeten gaan helemaal eens.
We hebben het 2 maanden geleden voor de verhuizing besproken face to face en nog een 2x via app.
Shalimar schreef:Waarom moet dat opeens ook haar klus worden. TS besluit tot de verhuizing, niet de bijrijder.
SuperRocky schreef:Exact dit! 10 jaar geleden ben je deze relatie aangegaan en al die tijd vond je het prima dat ze niet betaalde/geen klusjes deed. Om dan nu ineens voor het blok te zetten door te zeggen dat ze klusjes moet doen omdat ze al 10 jaar niets betaald, dat vind ik echt niet chique. Als ik de bijrijder zou zijn, zou ik vriendelijk bedanken en op zoek gaan naar een ander bijrijdpaard.
edit; iets te scherp geformuleerd, even aangepast.
Gebruikers op dit forum: PetalBot en 0 bezoekers