Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ineke2

Berichten: 33040
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 21:49

Neonlight schreef:
Het is niet de bedoeling om hier oproepen of aanbiedingen te doen, dat is niet de insteek van het topic en oproepen of aanbiedingen horen op de markt. :)

Ehm het hele topic staat er vol mee... dus ook deze uitleg is een beetje mosterd na de maaltijd.
Ik zou juist blij zijn als iemand via dit topic zich aanbied of iets te verzorgen krijgt en volgens mij is dit al meerdere keren gelukt.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 21:52

Klopt dat het topic vol staat, het topic is ons niet eerder opgevallen, maar dat wil niet zeggen dat, omdat het topic er vol mee staat, adverteren op het forum ineens wel toegestaan is. Wij kunnen nu dan kiezen voor aangeven dat het vanaf nu niet meer toegestaan is of een harde actie met het topic op slot gooien, en wij geven de voorkeur aan het eerste. :)

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Ineke2

Berichten: 33040
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 21:56

En weer een topic dat dood gaat bloeden zo. Erg jammer

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 22:02

Dat ligt aan jullie zelf, de mogelijkheid om te posten is er nog. Bij een slotje was het topic zeker dood.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

knollentuin
Berichten: 10372
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 22:11

Sjonge wat jammer dit zeg, er zijn idd al heel wat matches gemaakt. Kan de titel dan niet aangepast worden?

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 00:01

Ik snap niet wat er dan nog te posten valt als er geen oproepjes gedaan mogen worden. De sfeer was altijd heel fijn in dit topic

Billini❤️❤️

MirandaMalik

Berichten: 9868
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 01:51

Als je nou een beetje slim bent kun je wel iets laten doorschemeren zonder daadwerkelijk te adverteren. ;)

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

felicity

Berichten: 11277
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-20 05:15

Ik als topicstarter vind het ook jammer dat dit niet meer mag. Het werd juist zo'n leuk en gezellig topic.

[O]

ijslandfan

Berichten: 596
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 08:11

Jammer hoor, waar waren jullie mods dan in de afgelopen 1,5 (!!!!!) jaar?
Dankzij dit topic ben ik bij een super leuke stal terecht gekomen. VORIG JAAR! En dan nu ineens dreigen met een slotje??
Ik zeg: een beetje te laat.

Koos onderschriftloos

knollentuin
Berichten: 10372
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 08:21

poetser schreef:
Mocht er iemand in het Waasland/net over de Nederlandse grens een verzorgster zoeken, dan zou ik dat heel graag horen. Grondwerk, poetsen, de klusjes, wandelen, eigenlijk alles behalve het rijden :') Rijden zegt mij niks meer, mennen kan ik niet, maar bezig zijn met paarden mis ik wel verschrikkelijk. Wel 25 jaar ervaring, ook met jonge paarden en hengsten.

Jammer dat je niet in de buurt van Heemstede woont

(Zoiets Miranda fuego?)

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

Femke_Tweety

Berichten: 11952
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 11:09

Mijn oudje doet het goed, maar zou wel eens een knuffel extra kunnen gebruiken.

Hij is super eerlijk, maar kan wat heet zijn, en dus wil ik er geen jongelui bij hebben.

Gewoon iemand die af en toe eens borstelt of wat lolligs met hem doet op de grond.

Maar ja, hoe vind je zo iemand in de omgeving waar hij staat?
In Wekerom ben ík ze nog niet tegen gekomen.

Dus als iemand tips heeft over hoe je zo iemand tegen het lijf loopt, graag!

MirandaMalik

Berichten: 9868
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 13:55

knollentuin schreef:
poetser schreef:
Mocht er iemand in het Waasland/net over de Nederlandse grens een verzorgster zoeken, dan zou ik dat heel graag horen. Grondwerk, poetsen, de klusjes, wandelen, eigenlijk alles behalve het rijden :') Rijden zegt mij niks meer, mennen kan ik niet, maar bezig zijn met paarden mis ik wel verschrikkelijk. Wel 25 jaar ervaring, ook met jonge paarden en hengsten.

Jammer dat je niet in de buurt van Heemstede woont

(Zoiets Miranda fuego?)


:P :D

Op fb mag je ook geen paardenverkoop groep, maar dan zetten ze gewoon 'op zoek naar een nieuw huis' ofzo en dat mag wel. :')
Dit leek me verder ook een leuk topic dus het zou zo jammer zijn.

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

felicity

Berichten: 11277
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-22 08:29

Ik ga proberen dit topic nieuw leven in te blazen.

We zijn inmiddels wat jaartjes verder en heb eigenlijk nog steeds niemand gevonden.

Ik dacht omdat paarden zo duur worden het makkelijker zou zijn om iemand te vinden.
Maar dat valt vies tegen.

[O]

Lieser
Berichten: 1403
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 13:18

felicity schreef:
Ik dacht omdat paarden zo duur worden het makkelijker zou zijn om iemand te vinden.
Maar dat valt vies tegen.

Tja, om te tutten, poetsen en wandelen met paarden hoef je geen eigen paard te hebben. Dat kun je op bijna elke (aangepaste) manege als vrijwilliger gratis doen. Dus de mensen die alleen dat leuk vinden, zonder te rijden, hebben geen last van de gestegen prijzen.

Femke_Tweety

Berichten: 11952
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 17:37

Ik heb toen ook meermaals in dit topic gereageerd, en nooit echt iemand gevonden.

Geen drama, Tweet is met zijn ruim 28,5 jaar echt wel met pensioen, en vermaakt zich prima.

(Ik realiseer me net dat ik hem ook al bijna 14 of 15 jaar moet hebben, zijn halve leven...)

Ik verwacht niet echt nog iemand voor hem te vinden eigenlijk.

Ik ben wel benieuwd naar het verloop van de zoektocht van anderen.

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 17:45

Lieser schreef:
felicity schreef:
Ik dacht omdat paarden zo duur worden het makkelijker zou zijn om iemand te vinden.
Maar dat valt vies tegen.

Tja, om te tutten, poetsen en wandelen met paarden hoef je geen eigen paard te hebben. Dat kun je op bijna elke (aangepaste) manege als vrijwilliger gratis doen. Dus de mensen die alleen dat leuk vinden, zonder te rijden, hebben geen last van de gestegen prijzen.

Op de maneges die ik kende mocht je gratis poetsen enzo met (sommige) paarden maar alleen als je daar ook lessen nam.Dus niet gewoon mensen van buitenaf die geen klant waren.

Maartje_M

Berichten: 9300
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:51

Ik heb via het topic wel iemand gevonden, maar die pony leeft inmiddels niet meer. En op die manier via via wel weer aan iemand voor een van mijn andere pony’s gekomen en dat is nu een een heel goede vriendin van me, dus dit topic heeft me wel wat opgeleverd hahaha

parelYee
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:01

Nou misschien hoor ik hier niet met mijn 60 jarige leeftijd O:)
Maar toch zoek ik een verzorg paardje Lang in de paarden gezeten en vroeger zelf 1 gehad maar soms moetje afscheid nemen. Ik ree als jong kind op de manege op mijn 14 zelf mijn pony gehad arabje
engels altijd gereden Western is super leuk maar ik knuffel ook graag wil eigenlijk eerst paard leren kennen voor dat ik op haar of zijn rug mag zitten _/-\o_
Ik zag idd dat het al een lange tijd was dat hier gereageerd is of was
Ik zit in de regio Zuid_Holland van Ypenburg Den Haag, Nootdorp enzovoort. Ik doe alles op mijn nieuwe scooter, En in het weekend kan ik 1 dag met de auto komen.
met mijn leeftijd wil ik altijd bij leren of kan ik jou misschien wat leren
verder ben ik een heel enthousiast en super lief tegen dieren.
Ik vindt het zeer moeilijk om een verzorg paardje te vinden zeker met mijn leeftijd
Ook zal ik wel weer een eigen paard willen hebben Maar eerst wil ik is kijken hoe het weer bevalt om elke dag of dagen bij /3 te zijn.
Uitmesten is ook geen probleem. Wel graag in de regio waar ik woon.
Misschien tot snel ?
groetjes Yee

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:44

parelYee schreef:
Nou misschien hoor ik hier niet met mijn 60 jarige leeftijd O:)
Maar toch zoek ik een verzorg paardje Lang in de paarden gezeten en vroeger zelf 1 gehad maar soms moetje afscheid nemen. Ik ree als jong kind op de manege op mijn 14 zelf mijn pony gehad arabje
engels altijd gereden Western is super leuk maar ik knuffel ook graag wil eigenlijk eerst paard leren kennen voor dat ik op haar of zijn rug mag zitten _/-\o_
Ik zag idd dat het al een lange tijd was dat hier gereageerd is of was
Ik zit in de regio Zuid_Holland van Ypenburg Den Haag, Nootdorp enzovoort. Ik doe alles op mijn nieuwe scooter, En in het weekend kan ik 1 dag met de auto komen.
met mijn leeftijd wil ik altijd bij leren of kan ik jou misschien wat leren
verder ben ik een heel enthousiast en super lief tegen dieren.
Ik vindt het zeer moeilijk om een verzorg paardje te vinden zeker met mijn leeftijd
Ook zal ik wel weer een eigen paard willen hebben Maar eerst wil ik is kijken hoe het weer bevalt om elke dag of dagen bij /3 te zijn.
Uitmesten is ook geen probleem. Wel graag in de regio waar ik woon.
Misschien tot snel ?
groetjes Yee



Wat verwacht je van een verzorgpaard? Wil je ook echt rijden zoals een bijrijder? Of is gewoon lekker rommelen, wandelen en alleen stappen ook gewoon een optie? Je leeftijd hoeft niets te zeggen hoor. Ik zit in Leidschendam en heb een verzorgster van 65 die zich ook heel prima vermaakt en ik heel blij mee ben.

parelYee
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 08:00

LovingTweety schreef:
parelYee schreef:
Nou misschien hoor ik hier niet met mijn 60 jarige leeftijd O:)
Maar toch zoek ik een verzorg paardje Lang in de paarden gezeten en vroeger zelf 1 gehad maar soms moetje afscheid nemen. Ik ree als jong kind op de manege op mijn 14 zelf mijn pony gehad arabje
engels altijd gereden Western is super leuk maar ik knuffel ook graag wil eigenlijk eerst paard leren kennen voor dat ik op haar of zijn rug mag zitten _/-\o_
Ik zag idd dat het al een lange tijd was dat hier gereageerd is of was
Ik zit in de regio Zuid_Holland van Ypenburg Den Haag, Nootdorp enzovoort. Ik doe alles op mijn nieuwe scooter, En in het weekend kan ik 1 dag met de auto komen.
met mijn leeftijd wil ik altijd bij leren of kan ik jou misschien wat leren
verder ben ik een heel enthousiast en super lief tegen dieren.
Ik vindt het zeer moeilijk om een verzorg paardje te vinden zeker met mijn leeftijd
Ook zal ik wel weer een eigen paard willen hebben Maar eerst wil ik is kijken hoe het weer bevalt om elke dag of dagen bij /3 te zijn.
Uitmesten is ook geen probleem. Wel graag in de regio waar ik woon.
Misschien tot snel ?
groetjes Yee



Wat verwacht je van een verzorgpaard? Wil je ook echt rijden zoals een bijrijder? Of is gewoon lekker rommelen, wandelen en alleen stappen ook gewoon een optie? Je leeftijd hoeft niets te zeggen hoor. Ik zit in Leidschendam en heb een verzorgster van 65 die zich ook heel prima vermaakt en ik heel blij mee ben.

och lekker wandellen en poetsen is ook prima lekker bezig zijn heel leuk maar een ritje zou ook leuk zijn

Femke_Tweety

Berichten: 11952
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 09:21

Dit topic vraagt zelfs specifiek om oudere mensen, lijkt me geen probleem dus.

Alleen in principe vooral mensen die niet willen rijden, maar je weet nooit of er toevallig een eigenaar bij zit die dat geen probleem vindt.


Tweet is inmiddels bijna 29, daar is rijden echt geen optie meer.

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:19

Femke_Tweety schreef:
Dit topic vraagt zelfs specifiek om oudere mensen, lijkt me geen probleem dus.

Alleen in principe vooral mensen die niet willen rijden, maar je weet nooit of er toevallig een eigenaar bij zit die dat geen probleem vindt.


Tweet is inmiddels bijna 29, daar is rijden echt geen optie meer.

Volgens mij was inderdaad juist de bedoeling van dit topic om mensen te vinden die echt niet willen rijden.Voor paarden waar op gereden kan worden zijn meestal voldoende liefhebbers .

parelYee
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 09:57

anjali schreef:
Femke_Tweety schreef:
Dit topic vraagt zelfs specifiek om oudere mensen, lijkt me geen probleem dus.

Alleen in principe vooral mensen die niet willen rijden, maar je weet nooit of er toevallig een eigenaar bij zit die dat geen probleem vindt.


Tweet is inmiddels bijna 29, daar is rijden echt geen optie meer.

Volgens mij was inderdaad juist de bedoeling van dit topic om mensen te vinden die echt niet willen rijden.Voor paarden waar op gereden kan worden zijn meestal voldoende liefhebbers .


Nou ik was al een tijdje aan het kijken voor een verzorg paardje en ik rij al van af mijn 12 jaar Ik kijk regel matig zelf op marktplaats en Facebook De meeste willen een jongere iemand, Maar goed we gaan zien

MRIIIS

Berichten: 5362
Geregistreerd: 19-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 00:22

Ik zoek ook juist een ouder iemand, regio Rotterdam. Wel echt om alleen te verzorgen, niet rijden.

parelYee
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 07:50

MRIIIS schreef:
Ik zoek ook juist een ouder iemand, regio Rotterdam. Wel echt om alleen te verzorgen, niet rijden.


Leuk ! ik hoor graag informatie van je


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Perros en 3 bezoekers