Verzorgshetlanders

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Milou035x
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-03-18

Verzorgshetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-18 11:15

Ik zit op paardrijden en wil graag een verzorgpony of shetlander. Alleen bij de manege kost het geld en dat wil ik liever niet. Dicht bij mijn huis is er een weilandje met 3 schattige shetlanders. Ik wil ze graag verzorgen alleen idk hoe ik dat moet vragen want de eigenaars komen daar nooit (ik heb ze maar 2 x gezien en verder komt er nooit iemand) maar ik weet niet hoe ik het kan vragen... Moet ik gewoon een brief schrijven ofzo en dan het bij de stal leggen met mn tel nr zodat ze me kunnen appen?? Als je een andere manier weet is dat ook goed! Maar als een brief een goede optie is hoe zou ik het dan vragen? Wat moet ik eropschrijven naast mn telefoon nr?
Laatst bijgewerkt door Milou035x op 02-03-18 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Kidde
Berichten: 3447
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:22

Milou035x schreef:
Ik zit op paardrijden en wil graag een verzorgpony of shetlander. Alleen bij de manege kost het geld en dat wil ik liever niet. Dicht bij mijn huis is er een weilandje met 3 schattige shetlanders. Ik wil ze graag verzorgen alleen idk hoe ik dat moet vragen want de eigenaars komen daar bijna nooit en ik zie ze maar een keer in de maand daarzo maar dan vraag ik het niet... Moet ik gewoon een brief schrijven ofzo en dan het bij de stal leggen met mn tel nr zodat ze me kunnen appen?? Als je een andere manier weet is dat ook goed! Maar als een brief een goede optie is hoe zou ik het dan vragen? Wat moet ik eropschrijven naast mn telefoon nr?


Wél gewoon vragen als je ze ziet :D Persoonlijk vragen is echt het beste dan weten ze gelijk wie je bent. Wonen de eigenaren toevallig naast het weiland? Desnoods vraag je of je moeder mee wil als je het eng vindt.

Milou035x
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-18 11:27

Kidde schreef:
Milou035x schreef:
Ik zit op paardrijden en wil graag een verzorgpony of shetlander. Alleen bij de manege kost het geld en dat wil ik liever niet. Dicht bij mijn huis is er een weilandje met 3 schattige shetlanders. Ik wil ze graag verzorgen alleen idk hoe ik dat moet vragen want de eigenaars komen daar bijna nooit en ik zie ze maar een keer in de maand daarzo maar dan vraag ik het niet... Moet ik gewoon een brief schrijven ofzo en dan het bij de stal leggen met mn tel nr zodat ze me kunnen appen?? Als je een andere manier weet is dat ook goed! Maar als een brief een goede optie is hoe zou ik het dan vragen? Wat moet ik eropschrijven naast mn telefoon nr?


Wél gewoon vragen als je ze ziet :D Persoonlijk vragen is echt het beste dan weten ze gelijk wie je bent. Wonen de eigenaren toevallig naast het weiland? Desnoods vraag je of je moeder mee wil als je het eng vindt.


Nou ik had het iets verkeerd gezegd ik heb ze maar een a twee keer gezien in een maand en verder nooit meer

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Verzorgshetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 11:28

Dan zou ik een brief schrijven waarin je zegt wie je bent (naam, leeftijd etc.) en dat je de pony's erg leuk vindt en ze graag zou willen verzorgen. Dan kun je vragen of ze jou willen opbellen of smsen/appen om een keer kennis te maken als ze dat ook willen :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70520
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 12:22

Ik verplaats dit topic naar verzorgpaarden.