Dan krijg je dat ene appje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Dan krijg je dat ene appje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-18 23:47

Lieve bokkers,
Afgelopen zondag heb ik een appje gekregen waarin stond dat Lucky (mijn verzorgpony verkocht word). Ik was helemaal in shock en wist gewoon niet wat ik terug moest terug reageren. Ik wist al een tijdje dat zij tijdgebrek had en ik als verzorgster kon haar daar niet voldoende mee helpen. Vandaag ging de advertentie online en toen was het ineens zo echt. Je zag jou verzorgpony daar staan, toen brak er wel iets. Ik werd er echt heel emotioneel van. Ik wil niet dat hij weggaat, maar weet toch dat het beter is voor baasje en pony. Ik ga je missen vriendje. Vergeten zal ik je nooit met je ondeugende grapjes en je lieve snoet<3 {Geen doel met dit topic alleen mijn hart luchten}


marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Re: Dan krijg je dat ene appje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:37

Wat ontzettend jammer! Misschien blijft lucky in de buurt en mag je hem nog eens opzoeken? Sterkte alvast in ieder geval, je zult hem vast gaan missen!

Spoiler:
kiekeboe

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Dan krijg je dat ene appje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:04

Sterkte

Glanni
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:38

Ik ken dat gevoel ook ik was bij mijn verzorg pony die had ik net gereden wn gepoetst ik kom thuis ik pak mijn tel en ga even appen met vrienden even later krijg ik een berichtje he .. sorry dat ik het moet zeggen maar we hadden Kimberly te koop staan ( wat ik niet wist) en die is nu verkocht en wordt morgen op gehaald en die dag er naar verhuisde die naar de andere kant van Nederland en toen had ik bij een andere eigenaar die had 2 pony’s die heb ik zo’n jaar verzorgt kom ik thuis na een koetst rit met de eigenaar en de pony’s en heb ik een gemist berichtje ja sorry maar je kan helaas nooit meer rijden op ...... en ......, dus ik smeet mijn tel weg en barste in tranen uit en rende naar boven en dat is zo’n half jaar geleden en ben een echte paarden fracky maar ben nu al een half jaar niet meer bij paarden geweest |(

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: Dan krijg je dat ene appje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 00:53

Sterkte, het is nooit leuk een geliefd dier weg te moeten zien gaan.

~Riding is the best solution to any problem~

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Re: Dan krijg je dat ene appje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-18 10:36

Dankje <3 Hij is er nu gelukkig nog, maar vanavond komen er kijkers!

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Re: Dan krijg je dat ene appje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 09:38

Ohnee wat jammer! |( Al zeker omdat je in de afgelopen paar jaar zoveel verzorgpony's hebt gehad waarmee je met allemaal hebt moeten stoppen, hoopte ik echt dat deze nog jaren mee zou gaan ;(


stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-18 17:45

TelmaB schreef:
Ohnee wat jammer! |( Al zeker omdat je in de afgelopen paar jaar zoveel verzorgpony's hebt gehad waarmee je met allemaal hebt moeten stoppen, hoopte ik echt dat deze nog jaren mee zou gaan ;(


Ja helaas wel :( Hij word dinsdag opgehaald dus dit weekend lekker nog van hem genieten! Gelukkig komt hij op een leuk en mooi plekje te staan dus dat is helemaal toppie!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers