Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 08:50

Ik heb in één avond, op bokt en fb in totaal, al 8 reacties en net nog 3 :oo

WillemijnvA

Berichten: 25
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 09:56

Anoniem schreef:
Ik heb net een advertentie dat ik op zoek ben naar een bijrijder aangemaakt. Heb geen haast, maar is dit duidelijk zo voor jullie als verzorgers/bijrijders? Missen jullie nog info?
https://www.bokt.nl/markt/ad/475621/bij ... ijn-merrie


Goede advertentie! Ik mis alleen één ding; op de foto's rijd je zowel met bit als bitloos. In de advertentie kan ik niet terugvinden met welke van de twee je wilt dat je bijrijder gaat rijden. Klein detail :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 10:00

WillemijnvA schreef:
Anoniem schreef:
Ik heb net een advertentie dat ik op zoek ben naar een bijrijder aangemaakt. Heb geen haast, maar is dit duidelijk zo voor jullie als verzorgers/bijrijders? Missen jullie nog info?
https://www.bokt.nl/markt/ad/475621/bij ... ijn-merrie


Goede advertentie! Ik mis alleen één ding; op de foto's rijd je zowel met bit als bitloos. In de advertentie kan ik niet terugvinden met welke van de twee je wilt dat je bijrijder gaat rijden. Klein detail :D


Haha leef je uit, maakt mij echt niet uit namelijk :') Zou dat voor iemand ook echt een reden zijn om niet te reageren denk je? Had er eigenlijk niet eens over nagedacht namelijk...

Golden_AngelJarig
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 10:13

En toen had ik ineens ook een tweede bericht :')
Ga wel eerst even vanmiddag afwachten voor ik die 2de beantwoord

WillemijnvA

Berichten: 25
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:13

Anoniem schreef:
Haha leef je uit, maakt mij echt niet uit namelijk :') Zou dat voor iemand ook echt een reden zijn om niet te reageren denk je? Had er eigenlijk niet eens over nagedacht namelijk...


Zelf zou ik het gewoon navragen wat jouw voorkeur is. Ik denk niet dat het een reden is voor iemand om niet te reageren, en aangezien je al 11 reacties hebt denk ik niet dat het voor iemand een probleem is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:48

WillemijnvA schreef:
Anoniem schreef:
Haha leef je uit, maakt mij echt niet uit namelijk :') Zou dat voor iemand ook echt een reden zijn om niet te reageren denk je? Had er eigenlijk niet eens over nagedacht namelijk...


Zelf zou ik het gewoon navragen wat jouw voorkeur is. Ik denk niet dat het een reden is voor iemand om niet te reageren, en aangezien je al 11 reacties hebt denk ik niet dat het voor iemand een probleem is :')


Er is ook nog niemand geweest die dat gevraagd heeft haha :D
Uiteindelijk zou ik graag dressuurmatig helemaal bitloos willen rijden, ook omdat paard gewoon rustiger en relaxder loopt dan :) Maar springen en buitenritten gewoon met bit, dus als iemand het (in het begin) echt "eng" vind om zonder bit te rijden is het voor mij geen probleem om met bit te rijden :j

Golden_AngelJarig
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:03

Mijn eerste kennismaking ging goed!
Paardje staat aan huis, of e pony eigenlijk, Kent de basis tot de B, buitenbak aanwezig en optie tot lessen ook en geen maandelijkse bijdrage.

Heb wel ook de 2de die gister nog een berichtje deed even een berichtje terug gedaan, kennis maken kan nooit kwaad en dan kan ik zien waar ik het beste gevoel bij heb.

Die tweede is er een die 50 per maand vraagt maar waar volgens mij wel veel meer mogelijkheden gaan zijn.

Dus ik wil toch even kijken en kennismaken

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:56

Ook ik kan weer opzoek naar een bijrijdster/verzorgster... Helaas, mijn huidige die heeft toch de tijd niet. 't is erg lastig een leuke bijrijdster /verzorgster te vinden... Voor jullie lastig een paard/pony te vinden voor mij andersom :Y)

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:04

Leuk Golden_Angel! Ben benieuwd wat er uit voort gaat komen.

Ik heb sinds kort ook weer een paard om mee te rijden. Een heel braaf, eerlijk paardje en de bedoeling
is om vooral lekker buiten te rijden. Precies waar ik naar op zoek was!

Ik kan me voorstellen dat het lastig is Beauty26! Hopelijk vind je weer een leuke bijrijder. :)

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:06

Ik meld me ook! Hier in de omgeving van de Noordoostpolder is ook moeilijk 1 te krijgen... ik wil het liefst een uit Emmeloord, maar een stukje fietsen is ook geen probleem!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:07

Ik zit te twijfelen om weer een advertentie te plaatsen om mij aan te bieden als verzorgster. Ik mis vooral het uitmesten en tutten met paarden, rijden hoeft niet perse (en als dat wel mag het liefst onder begeleiding van de eigenaar of lessen, waar ik dan uiteraard voor betaal).
Echter het lastige is dat ik iets zoek waar ik mag komen wanneer ik kan/wil :o ivm onregelmatige tijden en soms weinig energie. Heb onlangs in een burn-out gezeten en stallen mesten zorgt er oa voor dat mijn hoofd lekker leeg blijft :j maar vaste dagen/tijden afspreken is wel erg lastig voor mij en dus ook voor een eigenaar lijkt mij. Moet dan echt iemand vinden die het niet uitmaakt wanneer ik kom, maar zijn die er wel? :+ Beetje vastigheid lijkt mij fijner voor een eigenaar..

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:34

Voor mij zou dat weinig uitmaken dreamy.. Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die 't graag op vaste dagen hebben

Sem:leuk! Hopelijk kun je daar een langere tijd blijven

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 23:04

Dreamy, je mag hier altijd komen knuffelen he? Je appt maar :) Heb alleen geen stal voor je om te mesten nu ze 24/7 buiten staat :')

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 23:17

Anoniem schreef:
Dreamy, je mag hier altijd komen knuffelen he? Je appt maar :) Heb alleen geen stal voor je om te mesten nu ze 24/7 buiten staat :')


Ik woon tegenwoordig niet meer in de buurt :+ anders was ik zeker een keertje komen knuffelen met je mooie merrie!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 01:22

Hier is zulke hulp altijd welkom :D
Mijn paard houd van poetsen en knuffelen en mijn pony ook. Ook houden ze van wandelen. Vooral mijn pony. Heb een tijdje iemand gehad die hem 2x per week mee uit wandelen nam en hielp met uitmesten. Toen ze een hondje had kwam ze al snel niet meer. Toen had ze iets leukers om mee te wandelen en knuffelen ;)

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 07:34

Weet niet waar je woont dreamy, wat in je profiel staat nog klopt?

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 08:12

Beauty26 schreef:
Weet niet waar je woont dreamy, wat in je profiel staat nog klopt?

Ik woon in Roelofarendsveen :j

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 09:57

Dat is idd behoorlijk uit de buurt. Hoop dat je snel een leuk paardje vind! Succes

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:29

Nou Dreamy, ik zou heeel blij zijn iemand zoals jij! Helaas niet in de buurt!

Ik heb al een hele leuke bijrijdster, maar wegens druk gezinsleven zou het fijn zijn als ik van de winter meer hulp had. Daarom een advertentie gemaakt, missen jullie iets / tips?
https://www.bokt.nl/markt/ad/475611/sen ... ijrijdster

Golden_AngelJarig
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:33

Wellicht iets omtrent dagen /kosten /vereiste ervaring
maar verder vind ik het een prima advertentie

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:33

Ik mis nog hoe vaak in de week je iemand zoekt. Verder prima advertentie!

Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:45

Ach, echt makkelijk is het ook niet om een goede verzor(st)er te vinden.


Mocht iemand in de buurt van Wekerom zich vervelen en een paardje wat aandacht willen geven, contact me maar.
Rijden of echt actief werken (in principe) niet de bedoeling, gaat om een 24jarige.
(Maar wie weet hoe dingen lopen, hij is best redelijk fit momenteel, maar moet zéker niet de insteek zijn)


Klusjes hoeven niet, hij staat vol pension op een pensioen plek.

Beetje poetsen, teuten, spelen, licht longeerwerk, vlechten, foto's maken, wassen, spelen met water of whatever allemaal prima. :)

Ik heb zelf helaas vrij weinig tijd. (Wil je weten waarom etc, pb)

Enige écht harde eis is: houden aan afspraken. (Waarmee ik bedoel dat als ik zeg dat er peesbeschermers ommoeten bij longeren, dat dat ook echt gebeurt, en als ik zeg dat hij geen snoepjes mag ivm maagproblemen dat ik er ook écht 100% op kan rekenen dat dat niet alsnog stiekem gebeurt)
Oh, en netjes omgaan met de pensionhoudster... Die is me goud waard namelijk... :D


Voorderest in overleg heel veel mogelijk.

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:04

bedankt voor de tips!

Beauty26
Berichten: 2036
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 17:02

Femke, nee een goeie bijtijdster/verzorgster is heel moeilijk te vinden zo blijkt.

Golden_AngelJarig
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 17:06

Beauty26 schreef:
Femke, nee een goeie bijtijdster/verzorgster is heel moeilijk te vinden zo blijkt.



Jullie wonen gewoon op de verkeerde plekken :o