Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:44

Narcomil schreef:
Inderdaad een geval van: lijkt me behoorlijk gaaf, maar ik woon momenteel in Enschede :=



Gezellig :')


AQHAProud

Berichten: 192
Geregistreerd: 07-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 22:52

vera_h schreef:
Hoi bokkers *\o/*

Ik zoek een verzorgpony maarja zo makkelijk gaat dat nog niet :(
Iemand Tips‍ ;)
Of iemand die een verzorgpony voor mij heeft in de buurt van kat wijk aan zee zou helemaal top zijn _/-\o_

Vera



Hoe oud ben je?
Mijn oude stalgenootje zoekt voor haar 2 minipaardjes een verzorger in Wassenaar:) rijd e zou dan natuurlijk niet gaan haha

Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 14:38

Mocht er hier iemand tussen zitten uit de kop van noord holland.. ik heb een leuke merrie (paard) om bij te rijden. Wordt dit jaar 5 dus is niet geschikt voor onzekere ruiters en jonge kinderen. Wel braaf

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 15:58

:( hier schiet de zoektocht ook nog niet op

Roosje01

Berichten: 10721
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 17:11

Mijn maand proef is voorbij en ik blijf :D ze wilde me na 1 week geloof ik al niet meer kwijt := :o

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:06

Haha leuk!!
Nu ik nog :')

Roosje01

Berichten: 10721
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:15

Komt vast wel goed.

Ze begon al over de onderlinge wedstrijd van de zomer op stal :=

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:17

Super! Hahaha

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 19:12

Leuk haha :D
er zijn hier nog geen nieuwe advertenties :(
als in helemaal niks... Ik ben niet eens heel kieskeurig :') er zijn wensen maar geen verplichtingen. Behalve dat ik ook wil kunnen rijden. (ja sorry dames het hele gebeuren er omheen gebeurd ook en rijden is echt niet iets wat dagelijks gebeurd maar ik wil wel naast mijn hobby ook mijn sport kunnen uitoefenen)
maar niks :c

yarkayunda
Berichten: 839
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 22:15

Golden_Angel schreef:
Leuk haha :D
er zijn hier nog geen nieuwe advertenties :(
als in helemaal niks... Ik ben niet eens heel kieskeurig :') er zijn wensen maar geen verplichtingen. Behalve dat ik ook wil kunnen rijden. (ja sorry dames het hele gebeuren er omheen gebeurd ook en rijden is echt niet iets wat dagelijks gebeurd maar ik wil wel naast mijn hobby ook mijn sport kunnen uitoefenen)
maar niks :c

Waar woon je? Ik heb nog een redelijk oude merrie die meer aandacht verdient dan wat ze krijgt..

trotse eigenaar van Yarka, Lilli en Jacky
Ig: @connected.horsemanship

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 22:12

yarkayunda schreef:
Golden_Angel schreef:
Leuk haha :D
er zijn hier nog geen nieuwe advertenties :(
als in helemaal niks... Ik ben niet eens heel kieskeurig :') er zijn wensen maar geen verplichtingen. Behalve dat ik ook wil kunnen rijden. (ja sorry dames het hele gebeuren er omheen gebeurd ook en rijden is echt niet iets wat dagelijks gebeurd maar ik wil wel naast mijn hobby ook mijn sport kunnen uitoefenen)
maar niks :c

Waar woon je? Ik heb nog een redelijk oude merrie die meer aandacht verdient dan wat ze krijgt..


Aan de andere kant can het land ven ik bang als ik jouw profiel bekijk. Ik woon in Almelo Overijssel :(

Beauty26
Berichten: 2033
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 15:30

Ik aan de "andere kant" van t probleem... een verzorgster/ bijrijdster vinden lijkt in mijn situatie onmogelijk. Misschien omdat het een draver is? :7 dus dacht misschien kan ik hier wat tips opdoen om een leuke bijrijdster te vinden **\O/**

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 16:59

Beauty heb je al een advertentie geplaatst op bokt/marktplaats? Sommige gedeelten hebben zelfs een speciale fb pagina hiervoor? ^^


Daarover gesproken ik heb zojuist ook maar besloten om op FB een oproep te plaatsen, er blijkt een gezocht/aangeboden bijrijder/verzorger groep te zijn voor de regio Overijssel :')

Had hier eigenlijk nog even mee willen wachten en willen kijken wat er allemaal op internet kwam vanuit eigenaren zelf. Maar kom net van het paardje vandaan (uit nood werkloos dus moest even het huis uit) en hoorde daar van stalgenoten een aantal dingen dat ik dacht ja nu MOET ik weg want ik word gek hier :').

Ik dacht namelijk dat de eigenaar mij wel direct had ingelicht over die andere bijrijdster.

Blijkt dat ze hier al 4 maanden komt, alleen de dame heeft geen baan dus besteed overdag al haar vrije tijd aan dat paard (ik werkte overdag..)

Ze rijd hem (wat ik niet maar mag sinds bij auto ongelukt)
Ze heeft les met hem (wat ik niet mocht?? :'))
En ze start binnenkort concours met m (tegen mij werd gezegt dat ze hem te 'oud' vond om uberhaupt nog fanatiek te lessen)

Ik heb even heel hard gelachen daar, jammer weer had toch gehoopt dat we na bijna 4 jaar (ik dacht 3, maar in april is het al weer 4 jaar!) allemaal eerlijk tegen elkaar konden zijn. Maar ja de nieuwe bijrijder in kwestie is een goede vriendin van de eigenaar zelf dus ik sta toch al punten achter.

Beauty26
Berichten: 2033
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:46

Golden angel ik heb op bokt & marktplaats oproepje staan... maar helaas!

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:59

Jeetje jammer weer :(.
Ik heb op marktplaats en bokt nog niks geplaatst ben bang dat ik dan heisa krijg omdat ze de advertentie ziet.. :')
Deze groep is wat minder commercieel als in ze kan 't niet zien omdat ze geen lid is.

Beauty26
Berichten: 2033
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:09

Golden angel, waarom mocht je geen les volgen? Word het paard toch ook beter van?? Maar geen oproep plaatsen omdat zij t zien kan, je kan toch een 2de paardje erbij zoeken? :Y)

Narcomil

Berichten: 138
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:10

Mag ik eens vragen hoe die facebook groep precies heet? Heb net wel geprobeerd het te vinden, maar niet gelukt :o Ben nu weliswaar nog niet actief op zoek omdat ik misschien binnenkort weer verhuis, maar probeer overal m'n oren open te hebben, so to speak.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:11

Beauty26 schreef:
Golden angel, waarom mocht je geen les volgen? Word het paard toch ook beter van?? Maar geen oproep plaatsen omdat zij t zien kan, je kan toch een 2de paardje erbij zoeken? :Y)


Ze vertelde mij op dat moment dat ze het paard te oud vond om nog actief aan les deel te nemen (17 jaar inmiddels)
Maar nu hoor ik dus dat het nieuwe meisje dat wel allemaal mag. Die gaat er zelfs mee op concours.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:12

Narcomil schreef:
Mag ik eens vragen hoe die facebook groep precies heet? Heb net wel geprobeerd het te vinden, maar niet gelukt :o Ben nu weliswaar nog niet actief op zoek omdat ik misschien binnenkort weer verhuis, maar probeer overal m'n oren open te hebben, so to speak.

Ik zal je even een pb doen met de link ^^

Beauty26
Berichten: 2033
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:14

Die van mij is 18, maar rare redenatie vind ik t van de eigenaaresse O:) ik persoonlijk zou er geen problemen mee hebben zolang t paard het aankan waarom niet. En als de andere bijrijdster zelfs mee op concours kan/mag is de reden die ze jou gaf onzin ( mijn mening)

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:17

Wat apart!
Ik rijd er nu 2 bij, 19 en 21. En met die 19 jarige heb ik ook gewoon les en ga ik ook op cc..
Zijn wel in topconditie..

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:24

Beauty26 schreef:
Die van mij is 18, maar rare redenatie vind ik t van de eigenaaresse O:) ik persoonlijk zou er geen problemen mee hebben zolang t paard het aankan waarom niet. En als de andere bijrijdster zelfs mee op concours kan/mag is de reden die ze jou gaf onzin ( mijn mening)



Ik weet niet waarom dat niet goed ging maar ik zie mijn bericht niet terug in 't topic dus ga 'm opnieuw posten :')

Das dus nu ook mijn mening.
Het zit namelijk zo dat ik hem 1.5 jaar lang zonder problemen heb gereden. In februari 2015 heeft iemand achter in mijn auto gereden waar ik op dat moment letsel van had en dus een periode niet heb kunnen rijden.
Toen ik hersteld was heb ik met mijn advocaat het voor elkaar gekregen om, zodat ik het rijden weer kon oppakken, privélessen vergoed te krijgen door de tegenpartij. 15 stuks in totaal maar zij gaf mij toen dit excuus dus hebben we het laten varen en ben ik het rijden maar weer gaan oppakken op een manege omdat ik het toch wel graag weer wilde doen. Het rijden aanzicht heb ik daarna ook nooit meer kunnen /mogen oppakken ook met dat excuus ze rijd hem zelf ook niet namelijk. Ik heb daar dus ook toen maar vrede mee genomen.

Maar nu komt die vriendin van haar langs en kan alles blijkbaar ineen keet wel. Zodoende dat jk maar ben gaan zoeken naar een paardje of pony (syndroom van de korte beentjes haha) waar ik wel mijn volledige hobby kan uitoefenen. Voel me een beetje belazerd nu na alle rotzooi die ik wel heb lopen opruimen :'). Ze hoeft maar te roepen of ik vlieg in de auto naar Enschede voor de nodige paarden spullen (hier in Almelo zijn alle ruiterwinkels weg,). Ik mest en voer netjes als ik er ben en dan zo.. Ja toet toet

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:36

Wat jammer dat het zo moet. Kan me voorstellen dat je je erg gebruikt voelt. Ik zou gewoon in het openbaar zoeken op marktplaats en Facebook. Wat heb je te verliezen? En meldt gewoon dat je gaat stoppen met verzorgen en waarom. Als je dat rustig vertelt dan kom je gewoon op voor jezelf.

Mijn bijna 27 jarige mogen ze ook mee lessen. Maar dan wel aangepast aan wat hij aan kan. Genoeg te leren voor de ruiter wat minder zwaar is voor het paard. En dan half uurtje les ipv uur.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:42

Wat heb ik te verliezen nouu zij is teamleiding bij een uitzendbureau en ik heb al eens een baan via gehad en ben nu werkloos dus wil graag wel enigsinds 'goed contact' houden met het uitzendbureau :')

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 19:04

Si. Dat is lastiger. Afhankelijkheidspositie... Maar ik zou er niet om blijven. Dus toch vriendelijk bedanken en aangeven dat je graag wilt rijden en lessen. En gezien haar keuzes zelf op zoek gaat naar wat anders.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers