.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rocamor

Berichten: 10855
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 18:00

Ts, als je duidelijkheid van de eigenaresse wilt, probeer dan wel duidelijk en vooral to the point te communiceren.

Je schrijft een enorme brij aan woorden, maar eigenlijk zeg je niets. Je valt links en rechts in herhaling en op sommige momenten heb ik het idee dat je jezelf tegenspreekt.

Als je to the point reacties wilt, die jou kunnen helpen, schrijf dan eens stapsgewijs op wat je issues zijn. En dan in 1 zin per issue.

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 18:15

Wil je rijden en vind je de pony leuk dan gewoon stoppen met stressen, zelf een zadel kopen en lekker gaan rijden. Lijkt mij de ideale bijrijderssituatie, je mag doen wat je wil en hebt bijna een eigen paard. Zonder alle lasten die er bij zitten. Ik heb alleen je openingspost gelezen, de rest overgeslagen want dat zijn me toch uitgebreide lappen tekst. Dus geniet er van ipv alleen maar beren op de weg te zien.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 19:28

Ik heb ook alleen OP gelezen. Maar ik denk dat je heel dankbaar mag zijn met zo'n eigenaresse. Je mag lekker doen wat je wilt en koopt zelfs even een zadel.
En als het op WhatsApp niet lekker loopt, waarom bel je dan niet op voor duidelijkheid? Of spreek haar zo even aan.

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 19:55

Rocamor schreef:
Ts, als je duidelijkheid van de eigenaresse wilt, probeer dan wel duidelijk en vooral to the point te communiceren.

Je schrijft een enorme brij aan woorden, maar eigenlijk zeg je niets. Je valt links en rechts in herhaling en op sommige momenten heb ik het idee dat je jezelf tegenspreekt.

Als je to the point reacties wilt, die jou kunnen helpen, schrijf dan eens stapsgewijs op wat je issues zijn. En dan in 1 zin per issue.


Hier ben ik het geheel mee eens.
Zeker als jullie veel via de app doen, dan verwacht ik dat je ook niet zo duidelijk over zal komen.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:01

Je komt over als een verwend kind. Sorry. :) Niet respectloos bedoeld hoor.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:20

Heel veel tekst maar je zegt niks.
Zet eens in korte zinnen per punt he problemen.

Je hebt een leuke pony. Passend zadel. Mag er mee doen wat je Wilt
En nog is het niet goed.
Wat wil je nog meer dan?

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:22

Ik vind het raar dat je over "maanden die voorbij gaan" praat, terwijl je er pas 2,5 maand mee bezig bent? Dan is het toch ook niet heel gek dat je er "pas" 4 keer opgezeten hebt? Tenminste dat vind ik niet.
Maar sorry ik ben halverwege afgehaakt, ik vind je tekst erg moeilijk te lezen zonder alinea's.


Om nogmaals terug te komen op je vraag, als IK in jouw situatie zat zou ik niet stoppen gezien het als een perfecte plek klinkt voor mij.
Echter voor jou klinkt de plek imo niet perfect en dan kun je denk ik beter stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:43

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:49

Sorry, maar kijk eens naar je tekst .. Het is een grote lap.
Als je nu eens alinea's maakt dan leest en communiceert dat al een stuk gemakkelijker.. :=

Zo moeilijk is een entertje toch niet?
Laatst bijgewerkt door Saul op 06-05-17 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:49

Daarom gaf ik als tip. Zeg het in korte zinnen.
Per punt.
Dus
1 ik vind vervelend dat. En dan maximaal 20 woorden.
2. Vervelend dat. Ook weer maximaal 20 woorden.

Zo even kort opsommen. Misschien helpt je dat.

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:52

Het gaat toch niet om wat bokt vind?
Het gaat om je probleem met de eigenaar van je verzorgpaardje.

Hier op bokt lijkt het me dat jouw probleem ook ontstaat doordat je zelf moeite hebt met communiceren.
Nu nog een oplossing zoeken. Hulp vragen kan helpen, maar dan wel van bekenden die weten hoe het zit en jouw verhaal duidelijk kort en bondig naar de eigenaar kunnen formuleren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:11

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:13

Ik doe er niet lacherig over.
Heb het idee dat je je dingen meer aantrekt dan dat ze bedoeld zijn.

Natuurlijk kan ik snappen dat iets moeilijk is.

Maar er is herhaaldelijk gezegd dat je teksten moeilijk te lezen zijn. Je zegt dat je hier aan werkt, echter zie ik dat niet terug?
Druk eens op voorbeeld ipv plaatsen. Lees je tekst nog eens door en zet er dan wat enters in.

Maargoed dit is natuurlijk geheel offtopic.
En tot tegenstelling wat jij zegt heb ik wel antwoord gegeven op je vraag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:15

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:17

ok... nevermind ik geef het op.
Je leest heel selectief.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:17

Je geeft eerder aan dat je moeite hebt met dat de eigenaresse niet goed communiceert.
Kan het ook zo zijn dat dit voortkomt uit jou manier van appen?

Misschien kun je dan ook vaker een keer bellen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:39

Je hebt een topic geopend want het communiceren met je vriend gaat lastig, je opent een topic want het communiceren met de eigenares van je verzorgpaard gaat lastig, je raakt geïrriteerd want communiceren op bokt is lastig...

De hulp die je nodig hebt, ga je hier niet vinden.

Rocamor

Berichten: 10855
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:07

Annet_Dottie schreef:
Ik heb gevraagd om een slotje omdat mijn vraag niet goed en duidelijk is over gekomen blijkbaar en het nu in mijn ogen alleen maar af dwaalt en nog gaat over mijn niet zulke goede communicatie vaardigheden en ik dus het gevoel krijg mezelf telkens te moeten verantwoorden.



Maar zowel Bruintje als ikzelf en volgens mij nog een paar hebben aangegeven hoe je snel en eenvoudig voor jezelf EN voor ons overzichtelijk kunt maken wat hetprobleem Is. Dat soort posts negeer je terwijl je wel reageert op anderen met een heleboel ruis.

Dat hoeft echt geen uur te duren. Mijns inziens.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:17

Ik heb in dezelfde situatie gezeten en toen zelf een nieuw zadel gekocht, ook boomloos, dat leek mij heel normaal?
Boomloos kan je makkelijk weer verkopen of gebruiken op een nieuw verzorgpaard, daar word je nooit slechter van.

Wees blij dat je lekker alles met de pony mag doen zonder al te veel bemoeienis ;)

Chroosje

Berichten: 937
Geregistreerd: 13-11-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Keuzes maken.. Stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:27

Je komt op mij over als een verschrikkelijk verwend nest. Je hebt een leuke pony om mee te werken, een eigenaresse die je alle vrijheid van de wereld geeft en nota bene ook nog eens bereid is om mee te betalen voor JOUW plezier, en dan nog heb je wat te zeuren en zit je haar echt af te kraken? Een verrot halster en het er met stalgenoten over hebben dat het écht niet kan dat het zadel zo ligt want dan had je haar kapot gereden? Dat vind ik echt not done.

Paardrijden is een luxe, een privilege. Als jij dat niet kan betalen om welke (on)voorziene redenen dan ook, dan is dat jammer maar helaas. Ik vind het meer dan eerlijk dat ze een maandelijkse bijdrage wilt, al helemaal als, zoals je zelf ook aangeeft, het een echte allround pony is met zoveel werklust. Als jij geen grotere uitgaven zoals dat zadel kan betalen is het ook jammer, maar helaas.

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:32

Misschien niet de volledige schuld van het slecht communiceren bij de eigenaar van de pony leggen maar ook eens kijken wat jou inbreng hierin is.
Wanneer je met haar net zo communiceert als je hier doet kan ik mij goed voorstellen dat er ruis ontstaat.

Maar bedenk eens wat je werkelijk mist in de omgang van de eigenaar, persoonlijkheden van een ander kan je niet veranderen dus verwacht dat ook niet.

blijkbaar kan je qua spullen krijgen wat je wilt als je erom vraagt, dat geluk hebben velen bijrijders niet. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 12:10

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 12:10

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 12:15

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 12:18

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt