tips voor advertentie gezocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mintje
Berichten: 13
Geregistreerd: 28-05-16

tips voor advertentie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 18:27


NadineW
Berichten: 107
Geregistreerd: 18-05-13

Re: tips voor advertentie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 15:56

Hoi, ik heb je advertentie een beetje aangepast, er zitten wat spellingsfouten en wat rare zinnen in. Verder heb ik wat overbodige informatie verwijderd.
Ik hoop dat je er iets mee kan.


Hallo beste lezers,

Ik zal mezelf even voorstellen:
Ik ben Nadja en ik word in augustus 14 jaar oud. Ik heb al 6 jaar ervaring met paarden, zo heb ik op een manege gereden, heb ik een verzorgpaard gehad en heb ik ook een tijdje een eigen paard gehad (dit paard deelde ik met anderen, maar dit beviel helaas niet zo goed). Na de zomer ga ik naar de tweede klas van de middelbare. Daarom zou ik het fijn vinden om op een vaste dag/dagen te verzorgen. Ik ben 1.45 en 40 kilo, dus ik pas ook nog goed op kleinere pony's.

Wat kan ik bieden:
> 6 jaar ervaring met paarden
> Ik vind het helemaal niet erg om klusjes te doen.
> Ik ga netjes met uw spullen en pony om
> ben berijd om een kleine bijdrage te leveren in de kosten

Omgeving: Ter Apel (kanaal)
Maximaal 20 minuten fietsen

Bedankt voor het lezen, en twijfel niet om een berichtje te sturen als u iets weet!

Groetjes,
Nadja

Weidemaatje

Berichten: 1627
Geregistreerd: 30-09-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 16:01

1. Hoofdletters gebruiken
2. 'Volwassen' woorden gebruiken, Inplaats van "effe" gewoon "even" bijvoorbeeld. Zo kom je volwassener over.
3. Probeer minder tussen haakjes te zetten. En als je haakjes gebruikt, zet dan geen spatie tussen het eerste haakje en de zin die je wilt zeggen.
Dus niet zo: ( Hallo)
Maar zo: (Hallo)
4. Let op je spelling. Er staat bijvoorbeeld ergens "evaring" i.p.v "ervaring". En ook staat er "omgevin" i.p.v "omgeving". Lees de advertentie nog een keer en corrigeer dat soort fouten.

pinkdonut
Berichten: 25
Geregistreerd: 25-02-16

Re: tips voor advertentie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 19:18

ik vind het zelf een nette advertentie hoor!