Wat als eisen voor bijrijder/verzorger (shet)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kimmie1995
Berichten: 95
Geregistreerd: 25-02-16

Re: Wat als eisen voor bijrijder/verzorger (shet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:24

Ik vind je eisen eigenlijk nog normaal, ze moeten tenslotte jou spullen gebruiken, en er ook zorg voor dragen :)


Yvette81

Berichten: 462
Geregistreerd: 29-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 22:45

Ik vind 20 euro best prijzig.
De kinderen hebben zelf geen geld, dus zullen de ouders moeten betalen.
En je wilt toezicht, dus een ouder moet mee.
Nou, dan betaal ik als ouder liever wat meer en ga naar een manege. Waar ze meteen ook les krijgen en ik niet in weer en wind de wei in moet.
Ik ben ook nog zo'n moeder die alleen wilt dat de kinderen naar de pony gaan met mooi weer. Ze hoeven niet in de wind en regen in die wei rond te hobbelen. Dat vind ik niks.

Zoek iemand (eventueel wat ouder) die er hobby aan heeft om lekker met je pony te doedelen. Een geschikt ruitertje voor een shetlander is mogelijk best lastig. Of ze zijn te groot of bijna te groot, of nog te jong en te klein om er echt iets mee te kunnen. De enkele kundige ruitertjes hebben vaak al een pony.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Wat als eisen voor bijrijder/verzorger (shet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:04

Verschil in visie. Moet kunnen. Gelukkig maar, anders konden maneges niet meer rondkomen. Daar kom je met 20,-/maand niet ver. 1,5 les hooguit

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*


sallandval
Berichten: 6056
Geregistreerd: 21-09-08

Re: Wat als eisen voor bijrijder/verzorger (shet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:46

Eigenlijk zou je op bokt beter kunnen vragen hoeveel geld de mama's er voor over zouden hebben om hun zoontje of dochtertje een paar keer per week rond te zien rijden op een modderig zandpad op een crossmotortje/BMX. De mama's op bokt zijn immers zelf paardengek (en hebben daarom zelf bijna allemaal een paard) dus voor hen is het misschien moeilijk voor te stellen hoe het is om paarden niet (zo) leuk te vinden.

Citaat:
Be stubborn in goals but flexible in methods.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers