Wat cadeau doen aan de eigenaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elszoekt17

Wat cadeau doen aan de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 17:44

Goeeedeeeavond bokkers!

ik verzorg nu al 11 maandjes een geweldige tinkerruin genaamd Duuk! de eigenaar heeft gezegd dat ik voor altijd mag blijven, super blij mee natuurlijk! in de afgelopen maanden heb ik twee fotoshoots gehad, ik heb speciaal voor haar 1 uitgekozen zonder watermerk.

Nou zoek ik nog ideetjes om iets te doen met die foto, bijvoorbeeld in een lijst ofzo, maar het moet wel een beetje origineel zijn :) iemand ideetjes?

even wat weetjes die eventueel kunnen helpen:

- duuk is zwartwit
- de eigenaar verzorgde duuk eerst ook voordat ze hem overnam
- ze heeft een kind
- duuk is 19 jaar

hopelijk kunnen jullie mij helpen! :)

billionache

Re: Wat cadeau doen aan de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:48

Gewoon een canvas? :-)

Verder misschien eens neuzen op websites van Pixum, Kruidvat, Hema etc bij de categorie 'fotocadeaus'. Daar vind je heel veel leuke ideeën. Je kan zelf nog steeds het beste inschatten wat de eigenaar leuk vindt of nodig heeft ;-)

elszoekt17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 17:49

billionache schreef:
Gewoon een canvas? :-)

Verder misschien eens neuzen op websites van Pixum, Kruidvat, Hema etc bij de categorie 'fotocadeaus'. Daar vind je heel veel leuke ideeën. Je kan zelf nog steeds het beste inschatten wat de eigenaar leuk vindt of nodig heeft ;-)

ik ga eens kijken!

Iris02

Re: Wat cadeau doen aan de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 22:02

Je kan een naambordje voor de stal maken met een foto. En anders een fotoboekje (Hema).