Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? Citaat:2-4 x in de week beschikbaar, in ieder geval tot eind juli (en evt/waarschijnlijk langer)
Citaat:Je bent niet te beroerd om er te zijn met bekappen, verweiden van de paarden of andere gezamenlijke stalklussen
Citaat:- Eventueel ben je bereid om samen een leskaart te bekostigen en te lessen
- Een bijdrage per maand naar gelang het aantal keer dat je gaat.
HorseTopShop schreef:Ik denk dat je je advertentie ook een beetje aan moet passen.
Dit staat er bijvoorbeeld in:Citaat:2-4 x in de week beschikbaar, in ieder geval tot eind juli (en evt/waarschijnlijk langer)
Het is inmiddels augustus. Ik zou in dit geval denken dat je al iemand gevonden hebt, maar de advertentie niet hebt verwijderd.Citaat:Je bent niet te beroerd om er te zijn met bekappen, verweiden van de paarden of andere gezamenlijke stalklussen
Hier knappen veel op af. Ze willen een verzorg paard/pony. Niet de volledige verzorging + verantwoordelijkheid ervoor.Citaat:- Eventueel ben je bereid om samen een leskaart te bekostigen en te lessen
- Een bijdrage per maand naar gelang het aantal keer dat je gaat.
Ook hier zullen veel op afknappen.
Ik denk dat je teveel eist. Er worden zoveel verzorgpaarden aangeboden.
En eerlijk gezegd ben ik van mening dat als je zoveel vraagt van een verzorgster, je er eigenlijk geen geld voor moet vragen.

. Ik vind dat ook niet meer dan normale eisen.
Gianti schreef:Vind altijd vreemd dat serieusheid gemeten wordt aan het willen betalen van bijdrage..
Ik weiger een bijdrage te betalen, omdat ik de eigenaar ook help en geld niet heb.. maar schijnbaar ben ik dan niet serieus
sallandval schreef:dan heb je nog jouw specifieke advertentie. Je wilt iemand vanaf 16 jaar, maar die persoon moet wel helpen en van jou willen leren. Daarmee impliceer je dat jij niet bij wilt leren en ook niet twijfelt aan je gelijk en zo zul je mensen die ouder zijn dan jij wel afschrikken ben ik bang. Je doelgroep is dan al uitgedund tot mensen tussen de 16 en 20. .
Nachtlampje schreef:Ik bied een verzorgpaard waarbij je niet hoeft uit te mesten, geen dagelijkse stalklussen hoeft te doen of andere individuele stalwerkzaamheden.
Het vragen om er eventueel te zijn bij verweiden (4 x per jaar), stalklussen (met de hele stal JKK trekken, 1 x per jaar) of een enkele keer bij het bekappen (1 x in de 6 weken, wanneer ik echt niet kan) vind ik niet meer dan normaal.
Als mensen daar al te beroerd voor zijn, vind ik ze sowieso niet geschikt.
Wat hebben deze klusjes te maken met volledige verzorging en verantwoordelijkheid?
_Nelleke_ schreef:En toch zijn er bij mij al een hoop mensen voorbij komen wapperen die, doordat ze er zelf niet voor hoefde te betalen, het allemaal heel vrijblijvend vonden: maandag zeggen dat je per woensdag stopt, 's middags bellen dat je vandaag niet komt, spullen die beschadigen of kwijt raken niet vervangen.
Ik ga er niet meer aan beginnen, een bijrijdster zonder ervaring gratis op mijn paard laten rijden. Ik investeer dan een hoop tijd (om te helpen in het begin met rijden) en ik ben toch steeds bezig mijn paard te corrigeren de eerste paar maanden.
Ik heb toch wel het idee dat als iemand moet betalen voor het bijrijden dat ze het ook zonde van hun geld vinden als ze een dag overslaan. Met een maand vooruit betalen ondervang je gelijk dat ze niet meer zomaar de hort op gaan.
Dus, voor het geld hoef ik het niet, voor een stok achter de deur wel.
Gianti schreef:@nellekke: Ja maar denken dat je uiteindelijk tochliever iemand hebt die komt vanwege je paard ipv dat zonde van geld is..