hoe heb jij je verzorgpony/paard gevonden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 

Meyaaa
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 13:41

Een goede vriendin van mij heeft 2 pony's en daar mocht ik er 1 van verzorgen :)


MARenAMY

Berichten: 64
Geregistreerd: 03-02-24
Woonplaats: Naast mijn buren, yn it moaie Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 10:07

Ik weet, het topic is een beetje oud, maar er is volgens mij geen recenter topic over dit onderwerp. (Mocht er wel een recenter onderwerp zijn, mijn excuses :) )


Ik heb jaren een verzorgpony bij mijn buren op de boerderij gehad.
Ze hadden daar toen een aantal paarden en een e-pony en c-pony.

Ik was 2 toen ik eens met mijn ouders bij de “paardjes” ging kijken, mocht toen even op een c-pony (Beauty) zitten.

Een paar jaar later ging ik er eens 1 keer in de maand naar toe om te poetsen en te “rijden” :9 was toen meer wat stappen dan echt rijden maar goed ik was toen volgens mij 6 dus vandaar :):)

Op een gegeven moment ging ik fanatieker rijden en reed ik standaard 1 keer per week.

En weer later was ik er zo vaak als ik kon te vinden om de stal uitmesten, te vegen en allerlei andere klusjes. En had ik 2 keer per week les! *\o/*

Vanaf mijn 7e met haar wedstrijden gaan rijden tot ongeveer m’n 12e, ben ook met haar op ponykamp geweest op m’n 12e, wat een fantastisch ervaring was! :D (En een anderhalve maand later bleek dat dat ook ons laatste ponykamp geweest was :knuffel: )

Helaas is Beauty op zondag 23 oktober 2022 verkocht :knuffel: Y;(

Ik werd namelijk ook al aan de lange kant voor haar :(:)

Gelukkig wel naar fijne paardenmensen die ook andere paarden hebben! Ben daar een tijdje terug ook langs geweest wat erg leuk was! Zo kon ik m’n meisje weer even zien! *\o/*

Wanneer een paard zijn hart geeft, is het voor altijd!!❤️
Als je niet voor de lol op je paard stapt... kan je beter op de grond blijven staan.❤️
Not my pasture, Not my bullshit!
Amber - Beauty - Linda
Spoiler:
Als je toch zo nieuwsgierig bent, ga dan maar naar mijn profiel

Carpediem123
Berichten: 2
Geregistreerd: 28-03-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 18:10

Een klasgenootje van mij had 2 verzorgpony's en ze vroeg of ik haar wilde helpen :)

Carpediem123
Berichten: 2
Geregistreerd: 28-03-24

Re: hoe heb jij je verzorgpony/paard gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 18:10

Oeps dubbel


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers