Verzorgpaarden website

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 17:36

Zet het gewoon in dit topic :+ Heb je meteen een beetje reclame haha

Annekelies
Berichten: 17
Geregistreerd: 27-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 09:22

@salamaleque @saskiakefie Ik zal het ook in het topic plaatsen (:

Ik had zelf nog nooit van bijrijdpaard.nl gehoord maar het zal een professionelere site worden. Met als doel de eigenaren zo veel mogelijk informatie te geven wat de bijrijder/verzorger kan en niet wat het zou willen kunnen. Dus de feiten netjes onder elkaar. En de eigenaren kunnen hun eisen duidelijk aangeven. (hiermee help je dus de mensen lezen, want het staat gestructureerd en niet in een lap tekst van 4 alinea's)

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:39

Dat van die verplichte velden is wel een goede. Misschien ook een optie om hiermee te kunnen vergelijken en de best passende bijrijder/paard te vinden?

xDaninex
Berichten: 277
Geregistreerd: 08-03-15
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:17

Leuk zeg! Ik volg mee! Maar is het misschien niet een idee om een controle functie te hebben zodat je kan kijken of de reageerders wel aan de eisen voldoen ?

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:02

wat gezocht wordt, qua richting, ik denk dan aan: dressuur / recreatie / mennen / western /

maar ook: alleen voor het rijden / of dat er ook verwacht wordt dat je meehelpt in de verzorging

In de verzorging kan verder uitgesplitst worden in bv alleen de stal, of ook het klaarzetten van voerbeurten, of zelfs meedraaien in een stalrooster etc etc.

Yaartje123
Berichten: 3
Geregistreerd: 01-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:18

Super leuk idee!
Is de site al klaar? Ik ben zelf ook opzoek en ben vandaag begonnen met bijrijdpaard, maar vind het niet zo'n fijne website want drie van de vier hebben niets ingevuld en er is niet zo veel bij mij in de buurt te vinden.

MiiRowiej

Berichten: 425
Geregistreerd: 09-11-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 08:18

super leuk idee! ik volg het even. en ik zo graag ook een PBtje willen hebben als de website live gaat!

Misschien een idee om ook ergens aan te kunnen geven over een vergoeding word gevraagd en zo ja hoeveel. ik heb het topic even vluchtig door gelezen maar was die opmerking nog niet tegen gekomen (sorry alsie wel al langs gekomen is).

M_D_H
Berichten: 17471
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 08:31

Eigenlijk zou je de site zo moeten maken dat iedereen die er op wilt zoeken een profiel wilt maken en dat die profielen bij elkaar moeten matchen voor je ergens op kan reageren.
Ik geloof dat zoiets ook gebruikt wordt voor datingsites?

In het profiel zouden dan alle zaken zoals de discipline, schofthoogte, prijs, afstand of wat je er mee mag aangegeven kunnen worden.
Daar kan dan ook de africhtingsgraad van het paard staan en alle overige eisen.

In het profiel van de verzorger/bijrijdster zou het niveau kunnen staan en alle eisen die zij hebben.

En dan zou er nog een optie moeten zijn dat de eigenaar van het paard kan selecteren of er ook mensen mogen reageren die van een lager niveau of andere discipline zijn.
Of de optie dat de eigenaar kan aanvinken wat voor een type ruiter er mag reageren oid.

xDaninex
Berichten: 277
Geregistreerd: 08-03-15
Woonplaats: Nederland

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:56

Wanneer gaat hij online?

JumpingWolf
Berichten: 62
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 18:40

Ik zie dat dit topic al een tijdje stil is, maar de beschrijving van deze site is wel echt alles waar ik naar op zoek ben! Zijn er misschien al vorderingen gemaakt?

Eef01
Berichten: 281
Geregistreerd: 20-10-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 19:58

Leuk goed idee! Ik denk dat het handig is om als je zoekt ook aan te kunnen vinken wat je zoekt. Dus dressuur, recreatief, vooral grondwerk ect.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 20:09

Ik weet niet of het genoemd is, maar hoe filter je er de ''echte'' mensen tussen uit en geen vieze oude (of jonge) mannetjes (of vrouwtjes) er tussen uit die verkeerde bedoelingen hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 20:26

Een profiel voor jezelf om mee in te loggen, en dan een profiel voor de/het paard(en) die je aanbiedt zodat je niet meerdere paarden in 1 advertentie hoeft te zetten.
En een rating-systeem, met sterren en recensies. Voor zowel verzorger als eigenaar.

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:42

Is de site al online? Klinkt mooi overzichtelijk namelijk!

Binkie_Floor
Berichten: 28
Geregistreerd: 21-02-16

Re: Verzorgpaarden website

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:16

Ik ben benieuwd! Ik ben al heel lang opzoek naar een Verzorgpony maar ik kan er maar geen vinden!

Esther_92

Berichten: 163
Geregistreerd: 19-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:39

Ik ben ook erg benieuwd naar de site aangezien ik zelf ook opzoek ben naar een bijrijdpaard in de omgeving Nunspeet :)