Een of meer

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LieveLoes

Een of meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 16:42

Mijn vraagje: zijn er bokkers die een paard/pony met meerdere mensen verzorgen?

Zelf ben ik degene die rijd en poetst, en de eigenaar schept poep (dit wil hij zelf, ik heb meerdere malen aan gegeven dat ik graag wil helpen poepscheppen!) Ik vind dit een ideale situatie, want de eigenaar laat mij vrij in wat ik doe.

verder heb ik tijd genoeg. Paardje komt dus absoluut niks te kort, al gedraagt ze zich soms wel zo :p

xDaphnexx

Re: Een of meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:51

Ja ik soort van ik ga maandag dinsdag vrijdag zaterdag en zondag beweging geven en poetsen ect.. op woensdag rijd er een klein meisje op en natuurlijk de dochter van de eigenarese komt elke dag ook en die gaat soms buitenrijden dus ja ik deel haar eigelijk :P

Skølar <3 <3
Wendy, Exel & Vera <3
[ITP] Eindelijk een eigen fjord!

RoyceMack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 12:31

Ik deelde mijn vorige verzorgpaard met nog n andere meid..
Zij studeerde en moest stages gaan doen in het buitenland enzo, dus wilde ze mij erbij hebben zodat ik t op ten duur over kon nemen. Overigens, was die andere meid de 'eigenaar' van het paard (niet officieel) maar ze had t paard cadeau gekregen van de officieele eigenaar.
en ik vond haar gewoon heel aardig. er was totaal geen strijd wie mocht rijden en ik gaf haar altijd voorrang want zovaak was ze niet thuis en kon dus ook niet zovaak rijden als ik.
Overigens reed ik ook vaak t paard van de eigenaar, en ging dan leiver met de andere verzorger rijden haha..

29032015 <3 // 19092015 <3

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 12:57

Ik zit dus met een probleempje, er is een meisje die ook wil rijden. Daarvoor is ze naar de eigenaar gegaan, terwijl ze wist dat ik haar rijd. De eigenaar heeft gezegd dat ze het met mij moest overleggen.

en daar ligt het probleem: ik wil 'mijn' paardje eigenlijk niet delen. Ik heb genoeg tijd om haar te verzorgen en te rijden en andere dingen met haar te doen. Het meisje die nu ook wil rijden, wil alleen rijden. En ik kan ook niet zo goed met haar opschieten...

wat moet ik nu doen?

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:24

overleggen met de eigenaar. Zodat hij kan beslissen.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen.
http://www.fanerberveld.webnode.nl

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:28

De eigenaar maakt het niet uit, zoals hier boven al staat. Vandaar de vraag. Ze vinden het onzin als er nog een bij komt, maar als ik het wil mag het wel.

Daisy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:37

Nou daar ligt je antwoord al. Als de vraag bij jou word neergelegd en jij wilt het niet, dan gewoon nee zeggen.

Koos onderschriftloos.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:59

Is dat egoïstisch ofzo?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:01

elizexbeau schreef:
Is dat egoïstisch ofzo?

Waarom zou dat? Ik vind het ook fijner om een paard 'voor mezelf te hebben'. Dan is het paard naar jou hand met rijden en worden er geen dingen plots verandert of zo.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 15:02

naomi_g1998 schreef:
elizexbeau schreef:
Is dat egoïstisch ofzo?

Waarom zou dat? Ik vind het ook fijner om een paard 'voor mezelf te hebben'. Dan is het paard naar jou hand met rijden en worden er geen dingen plots verandert of zo.

ja dat vind ik ook.. Maar misschien dat ze dat gaat zeggen, omdat de eigenaar alles wel best vind.

bedankt voor het mee denken bokkers! :)

Daisy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:24

Snap jou punt ook wel hoor. Maar de eigenaar geeft toch aan dat het alleen doorgaat als jij dit wilt, want van hem hoeft het niet persee? Jij wilt het dus niet.. Zou het dan ook niet doen

Koos onderschriftloos.

RoyceMack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:27

elizexbeau schreef:
Ik zit dus met een probleempje, er is een meisje die ook wil rijden. Daarvoor is ze naar de eigenaar gegaan, terwijl ze wist dat ik haar rijd. De eigenaar heeft gezegd dat ze het met mij moest overleggen.

en daar ligt het probleem: ik wil 'mijn' paardje eigenlijk niet delen. Ik heb genoeg tijd om haar te verzorgen en te rijden en andere dingen met haar te doen. Het meisje die nu ook wil rijden, wil alleen rijden. En ik kan ook niet zo goed met haar opschieten...

wat moet ik nu doen?

Lijkt me heel simpel. Ik kan het me heel goed voorstellen hoor. Want ik zou ' mijn' paarden nu ook met niemand willen delen als met de eigenaresse zelf.
Maar de eigenaar bij jou geeft aan dat dat meisje het met jou moet overleggen, dat betekend dat jij mag beslissen wat er gebeurt..
nee dus. Je hebt tijd genoeg en red het allemaal dus je hebt niemand nodig. Er is niemand bij geholpen als jij ja zegt terwijl je nu al voelt dat t niks gaat worden. Krijg jij alleen maar frustratie van, de eigenaar ziet dit waarschijnlijk ook. je moet rekening houden met die meid. en die meid vindt t dan vast ook niet leuk met jou.. en de paarden merken dat vast en zeker ook.

29032015 <3 // 19092015 <3

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 15:29

Meidje vertelt nu ook rond dat ik haar nit meer durf te verzorgen etc. En ze rijdt zelf ook al enkele paarden in de buurt.

ik ben blij dat jullie ook denken dat ik het juist doe nu!

Gientje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 20:37

ik heb 3 verzorgpaarden en naar alle 3 gaat mn beste vriendin mee. ik laat haar ook rijden maar doe het meeste zelf. ook het uitmesten doe ik eigenlijk. (en eigenaar) ik kan me er prima mee uit de voeten maken en als ik niet kan rijden vanwege blessure kan ik mooi mee en kan zij rijden. Er rijdt ook nog een ander iemand op 1 van de paarden (en de eigenaar)

''an animal can be your best friend''
Een nee heb je, een ja kun je krijgen!
Vera de Vries 17-3-2013 - Coelenhage's Helma 21-11-2014

Migirie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:32

Ik heb een verzorgpony en ik deel haar met twee andere meiden.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:57

Ja soms is het handig en soms niet het moet maar aan de situatie liggen...

Lucky mijn alles <3 5-12-14

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 10:42

nee bij mijn nieuwe verzorgpaard niet, :)
bij mijn vorige wel ik was een tijdje niet gekomen omdat ik een ongelukje had gehad dubbel geklapt op de trappelone na een poging op een salto te doen (wat ik kon) haha ..
kom ik terug rijd er ook een ander meisje... vind ik best maar als ze nou kon delen , haar moeder bracht haar vaak met de auto dus was ze er eerder dan mij.. en dan kwam ik daar en kon ik dus niet rijden..
ik kwam daar samen met mijn zusje altijd ik ree op een fries en zij op de haflinger maar die was iets te klein voor mij. we waren eigenlijk met 4 meisjes en er waren maar 2 grote paarden , en 1 daarvan waar ik op kon.. en die andere 2 meisjes wouden ook graag op de fries.. met het ene meisje kon ik wel die deelde altijd en we konden samen goed overleggen, Maar het andere meisje dee nergens wat op uit

a horse doesn't care about how much you know, but how much you care♥
do you know that a horse can fly, it's like you touch the clouds
Mijn naam was eerst lovepaard123 maar sins nu Woopy_x

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie