bijrijder gezocht regio Driebergen, Doorn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
svandv
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-12-13

bijrijder gezocht regio Driebergen, Doorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 18:41

Beste Bokkers,

Ik ben op zoek naar een ervaren ruiter(18+) die op zoek is naar een paard om bij te rijden. Het liefst iemand met wedstrijdervaring. Ook moet de ruiter niet bang aangelegd zijn.

Het gaat om een KWPN merrie, 1.76m van 8 jaar oud. Ik rijd wedstrijden met haar in zowel dressuur klasse Z en ben net begonnen met springen in de klasse B. Ze is verkeersmak en het bos is dichtbij stal, dus een buitenrit is ook geen probleem.

Ze is een voorwaarts paard dat graag voor je wil werken. Echter kan ze bij nieuwe mensen in het begin wat eenkennig/dominant zijn. Daarom is het belangrijk dat iemand niet bang is, de leiding neemt en consequent met haar omgaat. Verder is het een hartstikke leuk paard.

Ze staat op een pensionstal tussen Driebergen en Doorn. Ik zoek iemand voor twee dagen in de week, het liefst ma en vr. In overleg kan er zo nu en dan ook in het weekend gereden worden als ik er niet ben/kan. Zodra ruiter en paard een beetje aan elkaar gewend zijn, mag er ook gesprongen en buiten gereden worden.

Er wordt om een vergoeding gevraagd.

Woon je in de buurt van Driebergen-Zeist, Doorn en lijkt dit jou wat stuur mij dan een pb'tje

Groetjes,
Sanne

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Re: bijrijder gezocht regio Driebergen, Doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:31

Dit hoort op de boktmarkt, ik TEM ff.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15112
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: bijrijder gezocht regio Driebergen, Doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:45

Oproepen en/of advertenties zijn niet toegestaan op VP, graag verwijs ik je door naar de Markt waar je een advertentie mag plaatsen.

Daarom gaat er op dit topic een slotje. :)