Niet meer naar verzorgpaard kunnen.

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, zonnebloem18

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Blackfyre

Niet meer naar verzorgpaard kunnen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 21:23

Ik weet niet 100% zeker, dus ik heb het hier maar even neer gezet en hoop dat het hier goed staat.
Ik wilde het volgende gewoon even van mij afschrijven.

Ik heb ongeveer 2jaar voor een meisje een van haar paarden gereden, na verloop van tijd hebben wij een relatie gekregen ging toen allemaal prima veel samen gereden was erg leuk.
Nu ging het in het begin dus prima, maar de afgelopen weken dus niet meer(ga het hier niet over deze details hebben.) maar nu zal je hem al wel aankomen voelen, na een relatie van meer dan een jaar is het dus voorbij tussen ons lekker verveel dus.
Maar hier komt nu ook bij dat ik mijn verzorgpaard kwijt ben, erg vervelend zelfs vervelender dan het bovenstaand omdat ik dat toch wel aan zag komen.
Helaas ban ik nu dus mijn verzorgpaardje kwijt, en kon het best goed met dat beestje vinden al was dat in het begin niet het geval.
Weet nu echter niet zo goed wat ik met de situatie aan moet, ik was gewend zo vaak als ik wilde te kunnen rijden (in het begin ging ik dan ook 4-5x per week, laatste tijd was dit nog maar 1-2 omdat het tussen ons minder liep) en niet kunnen rijden ga ik niet vrolijk van worden.
Maar om nu een nieuw verzorgpaard te gaan zoeken vind ik ook weer snel, en als ik dat al doe lijkt hier in de buurt nooit wat te vinden(weet echter ook nooit goed hoe ik moet zoeken)

Dit wilde ik even kwijt, hopelijk lucht dit wat op :).

MarlindeRooz

Re: Niet meer naar verzorgpaard kunnen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:28

Wat vervelend zeg. En je relatie en je afleiding/ontspanning in een keer weg. :(:)
Ik zou toch rustig op zoek gaan naar een andere verzorgpony, via marktplaats, boktmarkt, briefjes in de supermarkt en op maneges etc.

Volg mijn hamstergekte:
@Hoardinghamsters

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:33

Ja da's echt rot.. Sterkte! Is er geen mogelijkheid dat je 'm toch nog kan verzorgen? Ik bedoel als je dat goed doet wat is haar probleem dan? Jammer dat het dan zo gelopen is..

verander wat je niet accepteren kan en accepteer wat je niet veranderen kan

Blackfyre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 21:39

MarlindeRooz schreef:
Wat vervelend zeg. En je relatie en je afleiding/ontspanning in een keer weg. :(:)
Ik zou toch rustig op zoek gaan naar een andere verzorgpony, via marktplaats, boktmarkt, briefjes in de supermarkt en op maneges etc.

ja erg balen dat het beiden te gelijk is, dat is misschien wel het slimste

saskiakefie schreef:
Ja da's echt rot.. Sterkte! Is er geen mogelijkheid dat je 'm toch nog kan verzorgen? Ik bedoel als je dat goed doet wat is haar probleem dan? Jammer dat het dan zo gelopen is..

Die mogelijkheid is er misschien nog wel, maar er is toen een bedrag genoemd wat ik niet van plan ben te betalen, ze heeft er nu nog iemand bij die dat paard rijd en ik weet dus de kosten de ze aan haar paarden had. Als ik dat bedrag betaal maakt verdient zij gewoon geld aan haar paarden en dat is ook niet mijn bedoeling.
Maar verder denk ik ook niet echt dat ik er vrolijk van zou worden om haar steeds weer bij de paarden tegen te komen.

eveline_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:30

Met wie ging de relatie slechter het paard of de eigenaar ik snap m even niet ?

DIAMOND <3

Blackfyre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 19:02

eveline_xxx schreef:
Met wie ging de relatie slechter het paard of de eigenaar ik snap m even niet ?

met mijn ex-vriendin dus de eigenaar van het paard.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie