Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveMickey

Berichten: 1150
Geregistreerd: 02-08-08
Woonplaats: Woudenberg

Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 18:18

Hee allemaal,

Wie heeft er nog meer allemaal een welsh?
Ik rij zelf een welshje, een D-pony van 1,45. Ze is nu onder het zadel sinds 2 september 2012, dus bijna een jaartje, ondanks dat leert ze heel snel en zijn we L startrechtig :) Ze is niet helemaal van mij, maar ik ben wel de enige die haar rijdt en ik mag er ook (bijna) alles mee doen :)
Wie heeft er nog meer een welsh en wil zich aanmelden bij dit kletstopic? :D

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16134
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:08

HK-> WPC

Lindeeee
Berichten: 776
Geregistreerd: 26-06-13
Woonplaats: NB, bij Breda

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:11

Ja, ik! Roosje is een B-pony van 1.20. Ze is 25, waardoor ik haar weinig rijd, alleen soms in het bos.

horseloverVE
Berichten: 58
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: waar een huis staat

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:19

hoi ik Karel is een grote welsh cob kan alles

BlauweSteen

Berichten: 248
Geregistreerd: 21-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:24

Ik heb een 2-jarig Welsh A hengstje, Thunder, nu is hij rond de 1,10, maar ik hoop dat hij nog een stukje groeit. Zijn vader is Ciejan's Zidane en de vader van z'n moeder is Ysselvliedt's Special Edition.

LoveMickey

Berichten: 1150
Geregistreerd: 02-08-08
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 08:44

Wat leuk allemaal!

Willen jullie allemaal even iets over jullie zelf vertellen? :)

Ik begin wel, haha.
Ik ben Joël, ben 15 jaar en ga na de zomervakantie naar 4VWO op Het Nieuwe Eemland in Amersfoort.
Ik rij sinds ik 2 ben, omdat mijn tante altijd ijslanders heeft gehad en ik daar altijd op mocht 'rijden'. Ik ben begonnen met manegelessen toen ik 6 was. :)

Lindeeee
Berichten: 776
Geregistreerd: 26-06-13
Woonplaats: NB, bij Breda

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 08:52

Ik ben Lisa, 12 jaar en ga na de zomervakantie naar gymnasium 1.
Ik rijd sinds ik 9 ben, maar ben al vanaf mn 5e paardengek. Ik heb nu 2 eigen pony's. Roosje, en Sjors. Sjors is een Shet, Roos een welsh.

JustHorses

Berichten: 1295
Geregistreerd: 20-02-13

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 08:55

ik weet niet of dit telt maar ik had een leuke Welsh merrie maar die is overleden mag ik dan nog wel mee praten want ik ben echt gek op dit ras haha!

AnnieLover44
Berichten: 102
Geregistreerd: 01-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 09:00

ik ben svea 12 jaar rij al sinds ik 7 ben maar ben allang paarden gek heb het overgenomen van mijn tantes die reden vroeger zelf 1 leeft er nog maar die is 34 jaar maar nu verzog een welsh pony kan er bijna niet meer op rijden we zijn ook druk bezig met vrijheids dressuur en de lange lijnen. ik spring veel met miep.

Lindeeee
Berichten: 776
Geregistreerd: 26-06-13
Woonplaats: NB, bij Breda

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 09:29

AnnieLover - Wil je met punten, komma's etc werken? He leest echt niet fijn.

AnnieLover44
Berichten: 102
Geregistreerd: 01-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 10:35

AnnieLover44 schreef:
Ik ben Svea 12 jaar rij al sinds ik 7 ben, maar ben allang paarden gek. Heb het overgenomen van mijn tante's, die reden vroeger zelf 1 leeft er nog maar die is 34 jaar. Maar nu verzorg ik een welsh pony van 9 jaar het is echt eeb schatje. Maar ik kan er bijna niet meer op rijden. Nu we zijn ook druk bezig met vrijheids dressuur en de lange lijnen. ik spring veel met miep.

horseloverVE
Berichten: 58
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: waar een huis staat

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 11:11

hoi, ik ben vera ook 12 jaar en rij al 6 jaar, ik heb sinds een jaar een eigen pony Karel, hij is een grote welsh cob van 8 een lief ruintje van 1,50 echt een schatje. /3 /3

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 11:14

Ik heb een vuilnisbakken welsh. Ze heeft geen papieren, maar de meeste mensen die ik spreek denken dat er wel welsh inzit. Ik heb haar als veulentje van de markt en ik heb vroeger met haar op de ponyclub gereden (gesprongen en dressuur). Zelf vond ik wedstrijden niet zo leuk, dat vonden veel mensen zonde, want ze kon leuk lopen. Daarna zijn we western gaan rijden, dat pakte ze ook super op. Inmiddels men ik met haar, omdat ik mezelf te zwaar vind en er rijdt een meisje van 12 op haar zo nu en dan.

Afbeelding

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18124
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:30

SMP-->VP

Ik verplaats dit even naar VP aangezien het de verzorg pony van de TS betreft hier ;).

LoveMickey

Berichten: 1150
Geregistreerd: 02-08-08
Woonplaats: Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 16:30

capopjekop schreef:
Ik heb een vuilnisbakken welsh. Ze heeft geen papieren, maar de meeste mensen die ik spreek denken dat er wel welsh inzit. Ik heb haar als veulentje van de markt en ik heb vroeger met haar op de ponyclub gereden (gesprongen en dressuur). Zelf vond ik wedstrijden niet zo leuk, dat vonden veel mensen zonde, want ze kon leuk lopen. Daarna zijn we western gaan rijden, dat pakte ze ook super op. Inmiddels men ik met haar, omdat ik mezelf te zwaar vind en er rijdt een meisje van 12 op haar zo nu en dan.

[ Afbeelding ]


wauw, wat een superleuke pony! *D

Luna2006

Berichten: 3160
Geregistreerd: 03-04-13

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:46

Ik heb een welsh partbred merrietje van nu 3 maanden oud.
Ze heeft een erg arrogant karakter en dus niet echt geschikt voor mijn kleine neefje om eens mee te gaan wandelen

FemkeJelle
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 12:35

Hoi ik heb ook een Welsh. Hij heet Jelle en is heel lief! Het is een B-pony van 1.26. Hij is 11 jaar en ik heb hem nu 6 1/2 jaar. In het begin reed ik met hem maar sinds 2 jaar men ik nu ook. En we hebben al veel prijzen binnen gehaald. :j We rijden nog geregeld in het bos en we doen ook vrijheidsdressuur :) Het is echt een super pony. Voor ik Jelle kreeg ging ik elke week naar een stal en daar kreeg ik les. Dat was acht jaar geleden dus ik weet niet wat voor pony het was, ik denk ook een Welsh.
En dit zijn Jelle en ik:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=CZYWHCIC
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=RTIVEBHJ

Fleur_a

Berichten: 557
Geregistreerd: 29-07-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:13

hoiii, ik heb een vz pony en die heet Tosca, hij is een C-pony... en13 jaar jong, hij kan springen dressuur jacht en mennen. het is een super pony! xxx

MaaikeMarlou
Berichten: 491
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Mariaparochie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:20

Ik heb ook twee Welsh merries, een welsh en welsh part bred met allebei dezelfde vader. Het zijn beide C-pony's en zijn dit jaar 2 geworden (maart en mei). Ik ga ze beleren voor in t span en als ik een geschikt ruitertje kan vinden mogen ze mee de sport in. Ze kunnen beide echt super lopen, maar helaas ben ik er zelf te zwaar voor.

Gin
Afbeelding

Gigi
Afbeelding

Vriendinnetjes :)
Afbeelding

bovanuitert

Berichten: 108
Geregistreerd: 03-07-12
Woonplaats: Arkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:36

heeey, ik ben Bo en ik ben 17 jaar en ik ben sinds zondag in bezit van een Welsh, Kaya. Kaya is 5 jaar onbeleerd en schimmel bont ze is echt super lief. Kaya heb ik gekocht als maatje voor mijn haflinger. ik ben van plan om met Kaya vrijsheidsdressuur te doen en ik wil haar inrijden.

(ik zie echt allemaal super mooie welshjes voorbij komen <3 )

xdaniqueee

Berichten: 171
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:43

Ik heb een welshje van 10 jaar:) iets van 1.37, maar wat een dikkertje :p
ben zelf 1.70 maar om dat ze niet de dunste is pas ik er nog prima op, ze word ook vaak genoeg bereden maar staat met een keppel van een aantal paarden met soms een groot stuk land.

Nordique

Berichten: 216
Geregistreerd: 12-09-12
Woonplaats: West-Vlaanderen, België

Re: Alle welsheigenaren/verzorgsters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:37

ik heb een welsh c'tje , ruin, 4 jaar, loopt sinds 2 maand onder het zadel

Fleur_a

Berichten: 557
Geregistreerd: 29-07-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 10:15

heyyy... ik verzorg een Welsh cob.
zijn naam is Tosca en hij is 13 jaar, en een men paard officieel... ik rijd nu dressuur en springen. maar bij springen ligt zijn hartje.. zijn maatje in de wei is ook een Welsh cob.. die heet Isabel (officieel Isabella) /3 /3 <3 <3