Verhuist en dan opnieuw een verzorgpony vinden...

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Verhuist en dan opnieuw een verzorgpony vinden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 13:30

Jep, thuis train je zeven paarden, ga je super lekker, en krijg je ze gewoon aangeboden.
Dan ga je op kamers aan de andere kant van het land. Oké denk je, ik vind wel weer wat anders.
Nou na een hoop advertenties, telefoontjes etc. kom ik uit bij.. Een shetlander. :+
Maar goed wie het kleine niet eert is het grote niet weert, dus ik begin weer braaf onderaan. :)

Ik vroeg me af of meer mensen dit meegemaakt hebben? En hoe gingen/gaan jullie er mee om?

rayoow

Re: Verhuist en dan opnieuw een verzorgpony vinden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:34

heb t vaker meegemaakt..
was er alnog gewoon blij mee..
alle ervaringen helpen toch?
heb nou al met meerdere rassen ervaring opgedaan...

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:39

erg lastig innd.

waar woon je nu? wie wet kan bokt je helpen

Be your best self

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:50

Je woont nu in Dronten toch? Ik zou je eventueel het telefoonnummer kunnen geven van mijn ex-verzorgpaarden (als ik die nog heb). Geen idee of ze mensen nodig hebben want ik heb geen contact meer met deze mensen omdat ik daar niet al te leuk weg ben gegaan. Het is ook een eindje fietsen vanaf de campus (weet niet of je daar woont? :) ). Maargoed, in Dronten vind je gewoon niet heel makkelijk verzorgpaarden, en ach ook shetlanders zijn leuk toch? :').

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:54

Hoe lang ben je al op zoek? Het schooljaar is nog maar net begonnen, dus vast nog geen maanden. Misschien moet je iets meer geduld proberen te hebben. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat als je zoveel ervaring hebt als je zegt, je niets anders kunt vinden als een Shetlander.

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Mijn buitenlandse avonturen (Istanbul-Koeweit-Cairo-Hamburg-Koeweit) volgen? Zie https://thelifeandtimesofadutchieabroad.wordpress.com/

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 14:00

Haha nouja ik weet niet, ik ben begonnen op een paard van een particulier (m'n tante) en zo via via paarden voor andere mensen en die stal waar ik stond te gaan rijden.

En niet dat een shetlander me te min is hoor, ik zou 'm eventueel voor de wagen kunnen beleren ofzo, maar zelf rijden zou ik nogal gaan missen.

Hé maar dit topic gaat me wel helpen geloof ik. :D
Ik zit op de campus ja, en met al die wind hier vind ik 10 km fietsen wel een mooi maximum. :)

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:18

Misschien moet je eerst eens proberen in aanraking te komen met paardenmensen. Bijvoorbeeld door af en toe eens een losse les te nemen bij een manege, lid te worden van een rijvereniging (geen studentenrijvereniging? Die rijden op manegepaarden ook wedstrijden) en internet goed in de gaten houden. Contact maken met mensen via bokt die hun paard op een pensionstal hebben staan bij jou in de buurt, of bij een boer met stalling en die ook meer mensen kennen en dan af en toe meegaan naar hun paard om te helpen.

Als je dan via al die kennissen laat weten dat je een paard zoekt om bij te rijden, of je biedt aan om te helpen in de stallen in ruil voor het mogen (vrij)rijden van 1 van de paarden, kom je weer in het wereldje en als je echt goed rijd en mensen weten dat je wat zoekt, dan krijg je vanzelf weer wat aangeboden.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-10 13:03

Hey!
Nou ik rijd nu een merrie bij een verzorgboerderij, dus voorlopig ben ik daar wel gelukkig mee. :)
Tis geen sportpaard, dat mis ik wel, mischien over een poosje toch es rond gaan vragen ja...

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 11:39

heb jarenlang ponies verzorgt waarmee ik kon rijden, en nu 'eindig' ik ook met een shetje, waarmee ik het meest plezier heb van allemaal :+ Had toen d'r tijd een ad op marktplaats gezegt met dat rijden me eigenlijk niet uitmaakte en ik liever verzorgde. Toen kreeg ik een ton aan mensen die me wat aanboden, uiteindelijk heb ik er 1 verzorgpony aan overgehouden, een haf waar niet op gereden kon worden en later zelf op de ad voor tijger gereageert...

wat voor jou onderaan is, is voor mij eigenlijk de top die ik heb bereikt :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie