Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
elenaMM77 schreef:absoluut niet Yonker,
maar in zo'n geval zou ik er de kriebels van krijgen als je eerst een dikke vinger krijgt en dat ze nergens rekening mee zal houden en daarna dit verzoek..
het zijn toch ook de spullen van TS? waarom zou je je zo laten behandelen door een snotmeid terwijl ze wel je spullen als vanzelfsprekend gebruikt.. En dan ook nog het lef hebben nadat je iemand ergens feitelijk een dikke vinger voor geeft te vragen of ze wel rekening met haar wil hebben.
je kunt met mij heel veel kanten op, en ik ben behoorlijk gemakkelijk en meegaand.. maar hier zou ik wel direct lik op stuk op terug geven.. in tekst, maar zeer zeker ook door direct een stop op het gebruik van mijn spullen te zetten.
Maar Tessaa, dat doet ze toch al? ze verstoort je rijden, houdt geen rekening met je rijtijden? en een berichtje met een dikke vinger dat ze geen rekening met je houden voortaan.. Vrijwel direct gevolgd door een berichtje of je wel rekening met haar wilt houden?
waarom laat je haar je spullen nog gebruiken?