Mede verzorger zit dwars?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Mede verzorger zit dwars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:35

Snap ik wel, maar toch niet doen...

Alleen hoofdstel is van TS toch? Zadel niet dacht ik..

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 14:41

elenaMM77 schreef:
absoluut niet Yonker,

maar in zo'n geval zou ik er de kriebels van krijgen als je eerst een dikke vinger krijgt en dat ze nergens rekening mee zal houden en daarna dit verzoek..

het zijn toch ook de spullen van TS? waarom zou je je zo laten behandelen door een snotmeid terwijl ze wel je spullen als vanzelfsprekend gebruikt.. En dan ook nog het lef hebben nadat je iemand ergens feitelijk een dikke vinger voor geeft te vragen of ze wel rekening met haar wil hebben.

je kunt met mij heel veel kanten op, en ik ben behoorlijk gemakkelijk en meegaand.. maar hier zou ik wel direct lik op stuk op terug geven.. in tekst, maar zeer zeker ook door direct een stop op het gebruik van mijn spullen te zetten.

Maar Tessaa, dat doet ze toch al? ze verstoort je rijden, houdt geen rekening met je rijtijden? en een berichtje met een dikke vinger dat ze geen rekening met je houden voortaan.. Vrijwel direct gevolgd door een berichtje of je wel rekening met haar wilt houden?

waarom laat je haar je spullen nog gebruiken?

NEEE me spullen liggen thuis die kan ze niet meer gebruiken... Tekst heb ik dr helemaal uitgelegd waarom ik haar zo belachelijk vind doen en dan heb ik het vrij netjes gehouden he.

Ze houd geen rekening met mijn rijden maar ja ik heb ook les dus zou a relaxed zijn als ze dan ook er gewoon op gaat zitten. Dat krijg je dan natuurlijk

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 07:04

oeeh oeeh welkom bij de club! Ik heb dit ook al gehad bij een van mijn voorheengaande peerdies,
en dat liep uit eindelijk op niet zulke leuke appjes uit bedreigingen bla bla
en toen ik mevrouw had geblokkeerd kwam haar vriendin me appjes sturen |o |o

was heel snel geregeld toen.... heb der gevraagd of ze niet even wou afspreken en me dan face to face een grote mond wou komen geven, ze woont 3 straten verder op.
Nee dat kon niet _O-

elszoekt17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:41

pff zo erg als dit heb ik gelukkig niet meegemaakt... maar wel dat de andere verzorgster van mn vorige verzorgpaard zich overal ging bemoeien... ik mocht van de eigenaar een aantal trucjes oefenen die de andere verzorgster had aangeleerd, nou ja geoefend, kreeg ik een appje dat ze dat niet wilde en dat ik maar moest ophoepelen enzo... naja uiteindelijk ( na 3 maanden ) toch gestopt ( niet om deze reden hoor haha ) en heb nu al bijna een jaar mijn huidige verzorgpaard.

Ik zou zeggen: laat je alsjeblieft niet uit t veld slaan. Zo'n stom kind is de baas niet.. Ben blij dat ik nu geen medeverzorgsters heb :)

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 20:18

Maar dan doe je als eigenaar toch ook iets fout? Ik heb een tijdje 2 verzorgsters gehad, als ze ruzie hadden, dan nam ik gewoon de beslissingen :S (ene meisje ging ergens stage lopen en was doordeweeks weg, andere woonde 3 minuten van stal vandaan en kon vooral doordeweeks) dus alleen in vakanties kwamen ze soms er niet uit met de dagen "welke dagen wil jij? welke jij.. hoppa" ;)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 21:24

Precies leiding en structuur

poezeminneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:59

dat is ook niet leuk

MyNadieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:19

Hoe is het nu?

HuppeltjeZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:10

Hoe is het intussen afgelopen TS? :)

Ik had in mijn "verzorgpaarden-tijd" ook alleen maar problemen en last van medeverzorgsters...
Het is echt een luxe om eigenaar te zijn en zelf te kunnen beslissen (al blijven er altijd wel van die mensen die het nodig vinden om zich te bemoeien in alles wat je wel/niet met je paard doet)

RosalieA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 20:53

Aah wat vervelend! Ik heb ook een verzorgpaardje en zou me al niet kunnen voorstellen dat iemand anders hem verzorgt.. Hoe is het nu? Ik ben ook wel benieuwd naar je derde optie! :)

Felicia99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 06:45

Gewoon met de eigennaar praten indd..