twee nieuwe verzorg pony's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liannetje86

Re: twee nieuwe verzorg pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:03

Ik vraag me nog steeds af waar de eigenaren zijn en waarom die niet ingrijpen :S Heel bot gezegd.. 9 van de 10 verzorgsters zijn weg op het moment dat ze niet meer kunnen/mogen rijden... Als je dan ook nog eens met een kapotgereden pony zit..

Maar lees hier wel vaker dingen dat ik denk "dan grijp je als eigenaar toch onmiddellijk in'

poezeminneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:11

super leuke pony's maar het meisje is idd wel wat te groot

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:21

oke ik heb het aan een vriendin nagevraagt en zelfs zij zegt dat het nog WEL kan
en denk dat de eigenaar het zelf ook wel weet of het kan of niet toch.......
mjaa

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:48

viavialover schreef:
oke ik heb het aan een vriendin nagevraagt en zelfs zij zegt dat het nog WEL kan
en denk dat de eigenaar het zelf ook wel weet of het kan of niet toch.......
mjaa

Ik was 1.70m (12 jaar) toen ik een shetje verzorgde, eigenaar vond dat ik gewoon paste. Sommige mensen sluiten hun ogen gewoon voor de waarheid, zoals TS.

elinmarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 18:32

maar zei is geeen 1,70 1,50 12 jaar op een grote shet.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:16

So what? Ze is te groot. Doe je ogen open en kijk naar de werkelijkheid.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:21

Ze is inderdaad niet te groot...
Als ze haar beugels superkort doet komt ze inderdaad niet onder de knieen uit, maar dit neemt niet weg of je te groot bent of niet.. Kijk maar eens wat er (Bij beide meisjes) gebeurt als je zonder beugels zit, durf te wedden dat het dan helemaal niet meer past!
Stop met daar op te rijden en ga lange lijnen, longeren, vrijheidsdressuur en evt mennen doen.. maar stop met rijden want dit past echt niet meer.

edit: Verhaal iets duidelijk gemaakt
Laatst bijgewerkt door liliekska op 26-08-15 19:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:22

liliekska schreef:
Ze is inderdaad niet te groot...
Als ze haar beugels superkort doet ja.. Kijk maar eens wat er (Bij beide meisjes) gebeurt als je zonder beugels zit, durf te wedden dat het dan helemaal niet meer past!
Stop met daar op te rijden en ga lange lijnen, longeren, vrijheidsdressuur en evt mennen doen.. maar stop met rijden want dit past echt niet meer.

Kijk even naar je eerste zin. Die klopt volgens mij niet helemaal met de rest van je verhaal ;)