Mede verzorger zit dwars?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 09:03

Anke schreef:
Ik zou me niet weg laten pesten.
Wel zo makkelijk voor haar als je gelijk stopt.
Gewoon doorgaan. Lol is er voor haar ook met een paar weken vanaf als jij de situatie en haar gedrag negeert.

Ja dat dacht ik ook dan heeft madammeke meteen haar zin.

Daniquebyoux

Re: Mede verzorger zit dwars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:28

Idd aan S de situatie voorleggen en hoe leuk lief en aardig je die man ook vind, zeg dat je zo niet voor t dier wilt zorgen als X zich als een kleuter opstelt.
Twee mensen kunnen prima voor 1 dier zorgen maar er moeten duidelijke dagen en afspraken, evt. dat je dagen kan wisselen maar niet dit gerotzooi.

Laat je overigens niet wegjagen, dan zal ze der zin krijgen en raakt het dier er alleen maar slechter van denk ik

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:21

Wat ik niet helemaal begrijp in het verhaal..

De eigenaar is je schoonvader die blijkbaar geen probleem heeft dat het buurmeisje de boel verziekt.
Buurmeisje houdt hij blijkbaar liever te vriend als jou of zie ik dat nu verkeerd?

Wat vind je man eigenlijk van deze situatie?
Kan me voorstellen dat hij ook niet blij wordt van dit gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:31

Maar weet X wel dat jij dat paard al twee jaar doet? Misschien denkt zij wel dat jij er ineens bij bent gekomen en wist ze helemaal niet dat ze maar een tijdelijke oplossing was.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:39

Hoe gaat het nu?

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 13:32

Ze wist dat ik hem altijd deed, omdat hij wel hele 'sjieke' spullen had vergeleken met het andere paard van hem.

Hoe het nu gaat ja nog niet echt schot in de zaak, ik kom veel al sochtends dan heb ik hem als 'eerst' MAN wat kinderachtig dit. Ik heb S. nog niet kunnen strikken voor een gesprek, omdat ik steeds kom als hij werkt.

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:00

Wat ik me dan weer af vraag, waarom gaat zij niet het andere paard rijden? Of heeft die ook al iemand?

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 14:05

princequillo schreef:
Wat ik me dan weer af vraag, waarom gaat zij niet het andere paard rijden? Of heeft die ook al iemand?

Dat is dus een gigantische klier en heeft al iemand. Maar ze heeft het wel geprobeerd maar hij moet haar niet, beest heeft te minsten mensen kennis :') .

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:09

lol :)) :))

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 14:21

Ooh me vriend die vind het ook een beetje triest allemaal, maar hij bemoeid zich niet veel met mijn hobby. (wat ik ook wel begrijp)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:24

Maar het is wel zijn vader die jou het leven nu zuur maakt, lekkere familie(denk ik dan)

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 14:29

spatter schreef:
Maar het is wel zijn vader die jou het leven nu zuur maakt, lekkere familie(denk ik dan)

Nee het is meer X. hij heeft sws al afgesproken met haar dat als ik er ben ik eerst mag rijden. Naja hee

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:35

Wat een vervelende situatie... Kan je niet een notitieboekje ergens neerleggen en erin schrijven wat je hebt gedaan die dag? Dan kan degene die als "tweede" komt zien of het paard al gelopen heeft en hier rekening mee houden.

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:45

Ik snap heel goed dat het X is die jou het moeilijkst maakt, maar, hij doet er dus ook niks aan, terwijl hij wel die macht heeft :)

Ten eerste begrijp ik al niet dat hij zijn handen er maar een beetje vanaf houd. Het is zijn paard, jij was er al veel eerder. Was dit mijn paard geweest, had ik als eigenaar ook wel willing geweest om samen rond de tafel te gaan zitten om duidelijke afspraken te maken wie hem wanneer rijd en wat er allemaal mee mag gebeuren. Jij vind het blijkbaar niet fijn dat ze jouw spullen gebruikt, ook dáár kan hij wat aan doen. Eigenlijk vind ik het nog brutaal ook. Maar goed, daar is dus een tijdelijke oplossing voor nu en niet iedere eigenaar is even betrokken helaas.

Ik vind wel dat hij als hij gewoon heel eerlijk is jouw het voordeel moet geven. Oftewel, jij mag hem op jouw dagen blijven rijden, zij moet zich daar maar omheen werken. Anders kan jij ook wel net zo makkelijk (en kinderachtig!) zeggen: ik kom ook op jouw dagen, en dan kom ik voor jóu. Wat tevens ook niet heel eerlijk is voor het paard dus. Ik vind het een beetje belachelijk dat hij haar haar gang maar laat gaan. Zeker als jij de vriendin van zijn zoon bent én er al dik één of twee jaar rondloopt.

Kun je hem eventueel niet telefonisch bereiken?

Liezja schreef:
Wat een vervelende situatie... Kan je niet een notitieboekje ergens neerleggen en erin schrijven wat je hebt gedaan die dag? Dan kan degene die als "tweede" komt zien of het paard al gelopen heeft en hier rekening mee houden.

Het desbetreffende meisje houdt hier dus geen rekening mee, want TS heeft al gevraagd of ze dan bedoelt dat het paard maar twee keer moest lopen en daarop antwoordde zij met "ja". Lijkt me vrij duidelijk dat het dan niets uit gaat maken.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:57

ik zou mijn spullen achter slot en grendel leggen om te beginnen (dan is de lol er ook wel snel af als X alles zelf moet gaan aanschaffen).

duidelijk aangeven bij schoonpapa dat dit zo niet werkt en ook duidelijke voorbeelden, zoals die sms erbij laten zien..

Als schoonvader zich er (in mijn ogen) makkelijk vanaf wil maken door alleen te zeggen, jij mag eerst (kom, dan klimt die meid er snel op net voor je er bent etc), dan is het gewoon klaar..

hoe vervelend ook als je aan het dier verknocht bent, maar een leuk paardje vind je vast wel weer om bij te rijden/verzorgen.. wie weet ook nog wel dichter bij huis. Maar deze situatie zou ik geen zin in hebben verder.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:42

Wow, op die manier ook echt een berichtje krijgen terwijl ze al je spullen leent etc.

Zou toch een keer met z'n 3en om de tafel te gaan zitten. En iig de manier hoe het is gegaan eens aankaarten. Niet banketstaaf bedoeld, maar als ik 2 mensen had en eentje zou zo doen dan zou ik zeggen "houdoe en tot nooit"... Ze eigent het paard gewoon toe....

Helpt dat niet, dan gewoon bedanken... Hoe hard het ook is.. Je moet het beste voor het paard kiezen... En in dit geval lijkt me dat 2x lopen niet :S

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 13:58

Ja ik vind het ook hondsbrutaal, maar ze had al gezegd tegen een vrouwtje op stal voor dit gebeuren. Dat ze een eigen hoofdstel ging kopen omdat ze deze niet mooi vond. Pfff smaakloos is ze ook nog.
Waarschijnlijk had ze dit dus al gewoon bedacht..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:03

Zit ze op bokt???
Haar dit topic laten lezen??? _O-

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 14:18

Ik kreeg van haar een berichtje,
Of ik alsjeblieft rekening wil houden met haar les a.s zondag 8)7 8)7

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:22

Hahahaha wat een grapjas :')

Gevalletje:
Zolang de zon niet uit je gat schijnt, draait de wereld niet om jou :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:22

Klinkt gewoon als een kinderachtige puber :Y)

Gewoon zeggen: Als jij in het vervolg ook rekening houdt met mijn dagen dat ik rijd.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:24

Tesssaaa schreef:

dan zou ik toch de neiging krijgen om vroeg op te staan, een flinke buitenrit te maken en je zadel + hoofdstel mee naar huis te nemen..

ze heeft wel lef.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:26

elenaMM77 schreef:
Tesssaaa schreef:

dan zou ik toch de neiging krijgen om vroeg op te staan, een flinke buitenrit te maken en je zadel + hoofdstel mee naar huis te nemen..

ze heeft wel lef.

Verlagen naar hetzelfde niveau.... das niet de oplossing in mijn ogen.

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 14:27

Yonker schreef:
Verlagen naar hetzelfde niveau.... das niet de oplossing in mijn ogen.

Ja precies dat dacht ik dus ook. Had wel de neiging maar he als ik les wil haalt ze het zelfde geintje uit natuurlijk

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 14:29

absoluut niet Yonker,

maar in zo'n geval zou ik er de kriebels van krijgen als je eerst een dikke vinger krijgt en dat ze nergens rekening mee zal houden en daarna dit verzoek..

het zijn toch ook de spullen van TS? waarom zou je je zo laten behandelen door een snotmeid terwijl ze wel je spullen als vanzelfsprekend gebruikt.. En dan ook nog het lef hebben nadat je iemand ergens feitelijk een dikke vinger voor geeft te vragen of ze wel rekening met haar wil hebben.

je kunt met mij heel veel kanten op, en ik ben behoorlijk gemakkelijk en meegaand.. maar hier zou ik wel direct lik op stuk op terug geven.. in tekst, maar zeer zeker ook door direct een stop op het gebruik van mijn spullen te zetten.

Maar Tessaa, dat doet ze toch al? ze verstoort je rijden, houdt geen rekening met je rijtijden? en een berichtje met een dikke vinger dat ze geen rekening met je houden voortaan.. Vrijwel direct gevolgd door een berichtje of je wel rekening met haar wilt houden?

waarom laat je haar je spullen nog gebruiken?