Er had iemand een advertentie geplaatst voor een 'halve stal', dus leasepaard voor3-4 dagen pw.
Ik gereageerd dat Gioya niet zoveel rijdt en wat extra hulp fijn was.
Vraagje wat het kostte.
Antwoord: Niks, alleen vind ik het wel fijn dat stal en bak en tuig bijgehouden worden. En bij voorkeur als het goed gaat ook eens oefenspringen en een dressuurwedstrijdje op eigen kosten maar dat is geen must. Vervoer doe ik dan.
Ze zou vandaag komen.
Krijg ik net een berichtje met de vraag hoe groot de Tinker is.
Dus ik reageer met 1.40.
Oh dan ging het niet door want het moest een paard zijn.
Dus ik vraag nog, ben je zo lang dan, want ik pas er ook nog gewoon op en een Tinker heeft meer body dan een arabiertje dus grote kans dat het gewoon past.
Ze was nog kleiner dan ik, maar het moet wel een paard zijn en met een pony op wedstrijd...
Maw een pony keek ze op neer.
Schiet mij maar lek, in de buurt, gratis, alles mogen doen, vervoer naar bos en wedstrijden geregeld en al, regelmatig gratis les en dat niet willen omdat een pony niet goed genoeg is?!
Ik snap niks meer van de wereld, ik dacht dat ik het ergste had gezien toen een kind van tien betaald wilde worden voor het rijden van een pony maar blijkbaar niet.
)

)
) maar bij 9 van de 10 moet het meer zijn, wedstrijdgericht... Koudbloeden zijn helemaal een no-go... Heerlijke voordelen over altijd...
Maar bij een vriendin (ik ben geen springer, mijn pony nog minder
zelfs niet toen er nog wel gereden kon worden.