Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 10:03

Ik ben officieel begonnen met zoeken naar een verzorger voor mijn paard. Vandaag komt er iemand kijken. Ik vind het wel spannend, omdat ze op de app al zei dat ze toch wel graag wilde rijden, en dat kan niet.

Verder hoor ik af en toe dat mijn ‘eis’ onredelijk is. Ik wil namelijk dat er bij mijn instructrice gelest gaat worden, 1 keer per maand, dat kost 20 euro. Ik heb een lastig paard dat nog heel veel moet leren en ik wil dat het goed gebeurd en dan vind ik ook dat als er twee mensen met het paard bezig zijn, dat er door allebei lessen genomen gaan worden. Maar goed, we gaan het vanavond zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:24

Zouden jullie eens willen kijken wat jullie van mijn advertentie vinden, waar ik om een verzorger/bijrijder vraag? Want ik krijg geen enkele reactie, dus ik vraag mij af wat ik verkeerd doe en of ik dat eventueel wil aanpassen natuurlijk.. ;) .

https://www.bokt.nl/markt/ad/481564/bijrijderverzorger

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:38

MiniMeLona schreef:
Zouden jullie eens willen kijken wat jullie van mijn advertentie vinden, waar ik om een verzorger/bijrijder vraag? Want ik krijg geen enkele reactie, dus ik vraag mij af wat ik verkeerd doe en of ik dat eventueel wil aanpassen natuurlijk.. ;) .

https://www.bokt.nl/markt/ad/481564/bijrijderverzorger

Ik vind het te veel tekst... flinke lap. Je kan wat concreter proberen te zijn. Een foto erbij wil ook weleens helpen :)

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:57

Bedankt voor je reactie, die foto zou misschien nog wel eens kunnen werken, lukte niet op de laptop en via phone dus wel vreemd genoeg, dus die heb ik er bij gezet.

Heb naar de tekst zitten kijken, maar wil daar eigenlijk niet in gaan korten. Hoe bedoel je met concreter zijn dan eigenlijk?

Horizonnig

Berichten: 139
Geregistreerd: 21-01-17
Woonplaats: Heiloo

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 15:32

vind het er goed uit zien hoor! vind het persoonlijk altijd wel fijn als eigenaren een langer stukje schrijven, zodat ik een goed beeld kan krijgen van het paard en ook weet dat de eigenaar heel veel om het paard geeft en zijn best ervoor doet. alleen een foto mis ik nog :)

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 15:34

zie je die niet dan? Want die heb ik erbij gedaan op eskeB haar advies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 15:46

MiniMeLona schreef:
Zouden jullie eens willen kijken wat jullie van mijn advertentie vinden, waar ik om een verzorger/bijrijder vraag? Want ik krijg geen enkele reactie, dus ik vraag mij af wat ik verkeerd doe en of ik dat eventueel wil aanpassen natuurlijk.. ;) .

https://www.bokt.nl/markt/ad/481564/bijrijderverzorger


Ik zou er zeker een foto bijzetten, is een stuk aansprekender! :j
Je tekst verder lees ik thuis even, is te vel om zo op werk tussendoor te doen ;)

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 15:54

Tsss.... Als ik op mijn advertenties klik, staat de foto erbij, maar als ik dan op de advertentie zelf klik, staat er geen foto bij. Soms is bokt niet leuk....

mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:29

Ik zie ook geen foto inderdaad.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:18

Isabel_k schreef:
Ik ben officieel begonnen met zoeken naar een verzorger voor mijn paard. Vandaag komt er iemand kijken. Ik vind het wel spannend, omdat ze op de app al zei dat ze toch wel graag wilde rijden, en dat kan niet.

Verder hoor ik af en toe dat mijn ‘eis’ onredelijk is. Ik wil namelijk dat er bij mijn instructrice gelest gaat worden, 1 keer per maand, dat kost 20 euro. Ik heb een lastig paard dat nog heel veel moet leren en ik wil dat het goed gebeurd en dan vind ik ook dat als er twee mensen met het paard bezig zijn, dat er door allebei lessen genomen gaan worden. Maar goed, we gaan het vanavond zien :D


Wat voor les moeten ze nemen?

En kunnen ze nu nog niet rijden of überhaupt nooit rijden?

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:43

MiniMeLona schreef:
Zouden jullie eens willen kijken wat jullie van mijn advertentie vinden, waar ik om een verzorger/bijrijder vraag? Want ik krijg geen enkele reactie, dus ik vraag mij af wat ik verkeerd doe en of ik dat eventueel wil aanpassen natuurlijk.. ;) .

https://www.bokt.nl/markt/ad/481564/bijrijderverzorger



Je tekst is nogal warrig, je herhaald dingen ... en het is meer spreektaal dan geschikt voor advertentie.
Je wil van alles wel en niet maar na 1x lezen is mij niet duidelijk wat je nou echt wil. Het lijkt dat je dat ook nog niet duidelijk hebt voor jezelf. Het lijkt dat je nu vooral iemand zoekt die met jou mee gaat fietsen om te kijken of hij wel in zijn eentje op buitenrit kan... en om eerlijk te zijn zou ik als ik in de buurt woonde je daar best mee willen helpen... kost je €10,- per keer. :Y)
Uit de tekst haal ik niet dat er echt behoefte is aan een bijrijder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:47

Dank jullie wel. Ik heb trouwens via pb een duidelijkere tekst gekregen en mijn advertentie aangepast. Ik denk dat het nu een stuk beter te lezen is en duidelijker.


Trouwens jeetje Evelijn; komt het echt zo op jou over? Als dat echt mijn bedoeling zou zijn, dan roep ik wel de hulp van een vriendin in en ga ik niet met een vreemde in zee eventueel.
Maar je zet mij wel aan het denken nu; want als iedereen er zo over denkt als dat jij doet, zo wantrouwend en van het slechtste uitgaan, is het misschien wel helemaal niet zo wijs om een vreemde erbij te halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:28

Op mij komt het eerlijk gezegd ook wel een beetje zo over ja... Alsof je een hulp zoekt om je paard "verkeersmak"/alleen-op-buitenrit-braaf te krijgen?
Ik zie ook niet zo in wat je er als bijrijder zelf aan hebt? Misschien dat wat beter toelichten?

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:35

Ik ben net begonnen, maar ik acht de kans klein dat ik snel een verzorger vind, met mijn eisenlijst :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze staat nu op 2 groepen op fb. Ik ben bang dat ik nog even zal moeten wachten tot ze op z'n minst onder het zadel is :o

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:11

joyce B schreef:
Isabel_k schreef:
Ik ben officieel begonnen met zoeken naar een verzorger voor mijn paard. Vandaag komt er iemand kijken. Ik vind het wel spannend, omdat ze op de app al zei dat ze toch wel graag wilde rijden, en dat kan niet.

Verder hoor ik af en toe dat mijn ‘eis’ onredelijk is. Ik wil namelijk dat er bij mijn instructrice gelest gaat worden, 1 keer per maand, dat kost 20 euro. Ik heb een lastig paard dat nog heel veel moet leren en ik wil dat het goed gebeurd en dan vind ik ook dat als er twee mensen met het paard bezig zijn, dat er door allebei lessen genomen gaan worden. Maar goed, we gaan het vanavond zien :D


Wat voor les moeten ze nemen?

En kunnen ze nu nog niet rijden of überhaupt nooit rijden?


Ze moeten grondwerk les nemen bij mijn instructrice - net als ik. Wat betreft het rijden; dat weet ik nog niet. Ten eerste ligt het aan het paard, hoe het rijden überhaupt gaat (of ik het vertrouw als eigenaar) en hoe de combinatie is :D Ook telt ervaring mee.

Edit: overig rij ik zelf ook niet op hem :D Het is wel de bedoeling dat ik hem ga beleren, maar wanneer is nog onbekend en ik kan daarom ook niet aangeven of er iemand anders op mag rijden.

vidya

Berichten: 305
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Wolvega

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:49

Nou.. Ik dacht de perfecte leuke bijrijdster gevonden.. Is ze er vandaag afgevallen. T ging zo vanzelf allemaal, en toen bij 't uitstappen schrok hij en maakte ze een vervelende duik.

Mijn anders zo Bomproof knollie.. Voel me helemaal schuldig nu! Hoop echt dat ze t nog een kans geeft..

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:54

Jammer dat je zo ver weg zit Gimme_Joy! Ik ben opzoek naar een leuk western geschoold paard waar ik eventueel ook mee zou kunnen lessen te zijner tijd. Heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat als ik mij echt in de western wil verdiepen ik gewoon les op een manage zal moeten nemen.

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:22

Tutti_Frutti schreef:
Jammer dat je zo ver weg zit Gimme_Joy! Ik ben opzoek naar een leuk western geschoold paard waar ik eventueel ook mee zou kunnen lessen te zijner tijd. Heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat als ik mij echt in de western wil verdiepen ik gewoon les op een manage zal moeten nemen.


-O-

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:24

Verhuizen met paard en al geen optie zeker :')

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:55

Tutti_Frutti schreef:
Verhuizen met paard en al geen optie zeker :')


_O- Kom jij maar deze kant op :o <<)

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 00:10

Ben net verhuisd dus daar zal m'n vriend (en huisbaas) niet blij van worden! Maar even zonder grappen, hoop dat je een goede bijrijder/verzorger vind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 00:24

Wat bedoel je met "een onbeschreven blad"? :=
Ik zou persoonlijk je eisen en je verhaaltje even omdraaien, dus eerst je verhaal en daarna je eisen. Komt wat fijner over :)

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:05

Ik raak er wel steeds meer van overtuigd dat het echt voornamelijk ligt aan wat je te bieden hebt en in welke regio je woont of je een leuke/serieuze bijrijdster kan vinden. Onze vorige topmeid zit in het buitenland en nu mijn dochter weer tijdelijk uitgeschakeld is vanwege haar gezondheid kon ik wat extra hulp gebruiken. Een oud stalgenootje waar ik nog steeds contact mee heb gehouden, haar 15 jarige dochter rijd Z2 met haar pony en vind het leuk om alvast ervaring met een paard op te doen. Zij rijdt echt superleuk met onze merrie weg, neemt les en komt samen met haar ervaren paardenmoeder zodat ik echt mijn handen even vrij heb. Ik heb dus nog nooit hoeven adverteren, maar heb wel een leuk sportpaard op een goede locatie in de randstad. Omdat het voor mij een win-winsituatie is hoeft zij uiteraard niet te betalen. Meisje rijdt met talent en gevoel dus voegt ook echt iets toe voor ons.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 11:20


Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 11:23

_Dreamer schreef:
Wat bedoel je met "een onbeschreven blad"? :=
Ik zou persoonlijk je eisen en je verhaaltje even omdraaien, dus eerst je verhaal en daarna je eisen. Komt wat fijner over :)


Ik bedoel daarin een jong paard die nog van alles moet leren, en het dus daarom zaak is dat je de goede dingen leert...