De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Balenciaga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 08:54

Ik verzorgde een 4 jarige. Na 2 maanden ongeveer kreeg hij OCD én een peesblessure. Ben een jaar lang dag in, dag uit bij die pony geweest om aan de hand te stappen en de klusjes te doen. Op een gegeven moment stuurde een vriendin een linkje door van de boktmarkt: de pony stond te koop (al een aantal weken) en de eigenaresse had mij niets verteld. Toen ik haar ernaar vroeg zei ze dat ze me "niet ongerust wilde maken". Waaaat een bullsh*t. :o

Balenciaga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:43

Knert schreef:
Esmee_98 schreef:
Ik verzorgde een 4 jarige. Na 2 maanden ongeveer kreeg hij OCD én een peesblessure. Ben een jaar lang dag in, dag uit bij die pony geweest om aan de hand te stappen en de klusjes te doen. Op een gegeven moment stuurde een vriendin een linkje door van de boktmarkt: de pony stond te koop (al een aantal weken) en de eigenaresse had mij niets verteld. Toen ik haar ernaar vroeg zei ze dat ze me "niet ongerust wilde maken". Waaaat een bullsh*t. :o

Zo das beschamend!!!
Dat heet een goedkope hulp aan het lijntje houden.

Verkoopt ze hem wel met het echte verhaal erbij (neem aan dat ie nog steeds niet gezond is?). Of niet?

Het is al een jaar of 5 geleden dus het fijne weet ik er niet meer van. Toen hij verkocht werd konden wij net weer gaan opbouwen. Ik weet niet hoe ze hem verkocht heeft eigenlijk :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie