De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carineken

Berichten: 688
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 05:52

Was toevallig ponykamp op stal dus bijrijder ging mijn pony testen heel de week er super mee gereden zou de week erna starten.
Afgesproken wat ze mocht doen en haf gezegd: enkel rijden en plezier hebben, niet longeren want ze is niet normaal, ze niet aan de teugel sjorren, verder heb er plezier mee.
NOOIT een andere ruiter mee laten rijden.
Haar dagen dinsdag en donderdag en dan wek om week ook zondag.
Maandag stuurt ze ja mag ik naar Happy ik zeg ja is goed (ik kon toevallig niet) krijg ik van de stal coördinator een bericht ja weet jij dat S. Er iemand anders mee laat rijden. Nou nee dus, ze zegt dat ze het gevraagd heeft maar was dan blijkbaar het bericht vergeten te sturen.
Dan heeft ze een van haar dagen ze toch eerst gelongeerd en dan nog ruim 1u en 15 minuten gereden.
Dit allemaal in de eerste week ze ermee rijd.
Ik kon door omstandigheden zelf er zaterdag pas opstappen.
Ik had ineens een paard die alleen maar kon crossen. Normaal is het been aanleggenen rustig wegstappen. Nu was het been aanleggen en in blinde paniek beginnen crossen.
Na 2 weken heb ik gezegd dat ze enkel nog mocht rijden onder mijn begeleiding of die van de instructeur ( had ze ook gezegd 2x per week les is nooit gebeurd)
Krijg ik van die vader te horen: ja ligt het niet aan u dat u paard zo vervelend is?
Ik was om te ontploffen.
Is ze de sleutel van de kast ook nog kwijt gespeeld.
Zag ik erna dat ze mijn paard suikerklontjes geeft.
En nu ben ik dus de slechte.
Mijn pony is mijn alles.
Scheelt er iets direct dierenarts of osteopaat laten komen.

Single mom te be.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers