De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Britta31

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:58

Ik heb nu een meisje van 10.Super leuk kind,beleefd,ruimt alles mee op.En belangrijk een super klik met mijn ruin.Maar de verhalen die hier langs komen :brr: Je bent als eigenaar altijd verantwoordelijk.Ik heb het nagevraagt bij de verzekering.Alleen als iemand van het eigen gezin schade heeft wordt het vergoed en als de paarden uitbreken en brengen dan schade toe.Het maakt ook niet uit of de bijrijder verzekerd is.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Ze staat nog sterk in haar schoentje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.[o]

Britta31

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 10:54

Nu ben ik wel nieuwsgierg naar het fimpje.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Ze staat nog sterk in haar schoentje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.[o]

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:11

Super,super leuk verzorgmeisje hier.11 jaar,geen wijsneus,luistert goed,ruimt alles op.En een super band met mijn ruin.Hij krijgt elke week 100 kusjes en knuffels van haar.Offtopic,maar wilde het hier toch delen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie