De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:49

ook al wat verzorg en bijrijdpaarden achter de rug

nu aan het opstarten met een hele grote brave, ga er straks weer heen en nu is het zo dat dit over de meeste bizarre dingen gaat, dus toen ik vorige week kennis ging maken kwam ik erachter dat dit adres heel vlakbij mijn vorige bijrijd fries was, naja dat kan staan veel paarden daar in de omgeving... prima. Toen ik daar aankwam had ik gelijk een thuis gevoel, daar zocht ik al tijden naar!
het een en ander gesproken met de eigenaresse, kom ik erachter dat die fries die toentertijd verkocht was en in zeeland woonde, nu gewoon weer in diezelfde straat stond!
Dezelfde avond kreeg ik een berichtje dat ik ook bij die fries eens mag gaan kijken <3

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

CharIsabella

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:58

ik heb even advies nodig,

ik heb op een advertentie gereageerd voor een nieuw verzorgpaard, in eerste instantie kreeg ik diezelfde avond een berichtje terug dus daar weer op gereageerd 's avonds en 's ochtends weer een reactie daar weer op gereageerd en sindsdien ( vorige week zaterdag) geen reactie niks meer gehad ... -O- vraag is moet ik nog even wachten of zal ik een berichtje sturen en zo ja wat dan ?

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:40

emilyslaluna schreef:
CharIsabella schreef:
ik heb even advies nodig,

ik heb op een advertentie gereageerd voor een nieuw verzorgpaard, in eerste instantie kreeg ik diezelfde avond een berichtje terug dus daar weer op gereageerd 's avonds en 's ochtends weer een reactie daar weer op gereageerd en sindsdien ( vorige week zaterdag) geen reactie niks meer gehad ... -O- vraag is moet ik nog even wachten of zal ik een berichtje sturen en zo ja wat dan ?

Je kan altijd een berichtje sturen inderdaad. Dat laat zien dat je wel echt geïnteresseerd bent. Ik weet niet waar de laatste berichtjes over ging? Maar je kan altijd vragen of je een keer langs mag komen voor kennismaking?

ik wil ook niet overkomen alsof ik een stalker ben :') het laatste berichtje ging van haar ging over vragen met hoe ik het voor me zag en wat mijn niveau is... nu heb ik nooit op een niveau gereden :+ lekker lol met je knol en soms ook dressuur oefeningen maar nooit echt op een niveau , veel buiten gereden :j

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:49

KellyR schreef:
Dan kan je nog netjes vragen, of ze wil laten weten als ze er van af ziet.
En dat het jou alsnog heel leuk lijkt om te doen en wil groeien met hem etc etc.

Zo weet je zelf ook waar je aan toe bent en zeg je het, in mijn inziens, heel netjes.

Dankjewel _/-\o_

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:09

Marjoow schreef:
Je kan ook vragen of het berichtje wel gezien is, en zeggen dat je gewoon erg enthousiast bent? Na 24 uur kun je best een herinnering sturen zonder stalkerig over te komen :)

Ik zou niet vragen of ze wilt laten weten of ze er vanaf ziet, voor hetzelfde geld is ze gewoon erg druk geweest toch

Ja ik had leesbevestiging en heb al antwoord terug gehad :') nu nog even verzinnen wat ik erop terug ga zeggen :=

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 22:43

Melewel94 schreef:
Puur uit nieuwsgierigheid gekeken.

Ze zal vast wel weten wat ze doet enigzins. Maar Jezus die kop gelijk naar beneden werken en dan nog aan te geven de eerste keer erop te zitten. Maar goed, keuzes helaas, zou niet de mijne geweest zijn. Niet te beginnen over het feit de hele bak bij elkaar te schreeuwen dat paard lief braaf is en het goed doet. Paard is niet doof >;)

Maarja. Verder geef ik er geen oordeel aan, jammer dat ze het in zo een negatief jasje op fb gooit en vingertjes wijst naar anderen. Niemand is heilig en niemand is perfect.

Laat het gaan en move on. Jij kon toevallig je verhaal kwijt in een toepasselijk topic, anders hadden wij het niet geweten. Zegt meer over haar als jou. :wave:

:') :') ik heb hierna gekeken ook uit nieuwsgierigheid, maar ik ben wel doof nu jemigg -O- over haar houding gaan we maar niet beginnen -O-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie