De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: Neonlight, Nadia, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 15:07

theadora99 schreef:
Ik heb een tijdje een paard bijgereden, niet het makkelijkste paard maar met mij ging het best goed en ook wel beter. De eigenaresse was er alleen nooit (kwam 2 keer per jaar, kennismaking etc ging via de andere bijrijder). Die had ook allemaal dingen voor het paard (goed passend zadel etc), maar merkte na een tijdje dat het zadel echt niet goed lag. Na een tijdje vond ik hem in de paddock met een deken die voor de helft was afgescheurd, vanaf t stuk haren wat anders ligt zegmaar bij het achterbeen was er aan 1 kant gewoon geen deken meer over, maar ze wilden geen nieuwe deken of zadel kopen. Toen was het voor mij ook wel klaar.. Nu beetje inactief op zoek, kijk af en toe beetje op Marktplaats maar weinig heel leuks tot nu toe.

Wel een keer een gezien, dat paard kostte 250 euro in de maand voor 2 dagen. Vond ik duur, maar oke, inclusief les en op een echt goed paard oke. Was een tinker waarop je alleen bosritten mocht maken, en oh ja de hoefsmid kosten, entingen, evt fysio of osteopaat kosten werden ook gedeeld (50/50). Vraag me af of ze nog iemadn gevonden hebben, hahah

Oef, mijn eigen(!!) Paard kost niet eens zoveel. Als ik dat zou vragen maak ik nog winst. Ik denk dat ik een paard erbij ga kopen en 3 verzorgers ga zoeken, alle 3 even 250 betalen. Hoppa. Oh en dan na een jaartje weer verkopen natuurlijk. <<) :+

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 16:43

Sintara schreef:
puppy1128 schreef:
Oef, mijn eigen(!!) Paard kost niet eens zoveel. Als ik dat zou vragen maak ik nog winst. Ik denk dat ik een paard erbij ga kopen en 3 verzorgers ga zoeken, alle 3 even 250 betalen. Hoppa. Oh en dan na een jaartje weer verkopen natuurlijk. <<) :+

Maar niet vertellen dat je hem gaat verkopen he, anders val je zo uit de toon haha.

Maar ik ga ook niet verkopen. Ik geef dan het tweede paard weg in ruil voor geld. :))

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:53

Idd en iemand gelijk blind vertrouwen zou ik ook niet zomaar doen. :=
Al is dat vermommen wel erg leuk bedacht. :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie