De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: Neonlight, Nadia, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:11

Het ergste verhaal dat ik heb is dat ik een advertentie op marktplaats had omdat ik een bijrijdpaard zocht (wat toen 16) en stom als ik was stond mijn telefoonnummer daarbij. Werd op een gegeven moment gebeld door een man die wel een paard voor mij had staan, maar of ik in ruil daarvoor hem dan wilde pijpen := Je kan je voorstellen dat ik daarvoor bedankt heb. Maar hij bleef me maar bellen met een anoniem nummer, ook midden in de nacht. Ben op een gegeven moment zo boos geworden dat ik hem voor alles en nog wat heb uitgescholden. Heb toen ook aangifte gedaan. Hij heeft me daarna nooit meer gebeld.

Ook weleens gehad dat ik gebeld was dat het paard wat ik reed verkocht was. Dat was heel jammer, was verder echt een superleuke plek. Reed als enige op dit paard en mocht zo vaak komen als ik wilde, en als ik klaar was kwam de eigenaar vaak nog even een praatje maken en stond er wat te drinken en wat lekkers voor me klaar. Hoefde niks te betalen, maar hielp hem met andere dingen, zoals het maken van zijn broeikas, helpen zn vogels in te enten e.d.. Het paard wat ik toen reed stond ook niet te koop, maar toen de handelaar kwam voor een ander paard wilde hij die van mij ook kopen voor een goede prijs, dus ik snap dan wel dat ie hem had verkocht, maar toch jammer. Daarna af en toe nog op 1 van zijn andere paarden gereden, maar daar had ik geen klik mee. Spreek hem nu nog af en toe, maar wel een super tijd gehad daar zolang het duurde.

Ben nu net begonnen met een paardje (vandaag voor de 2e keer geweest), maar daar zeiden ze de eerste keer al gelijk dat hij te koop stond. Dus ik zie wel hoe lang het duurt :) In de tussentijd mag ik zo vaak komen als ik wil. Het is wel echt een heel leuk en werkwillig paard, dus ga er gewoon plezier van hebben zolang het duurt :)
Laatst bijgewerkt door goldenarrow op 13-07-18 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

goldenarrow

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 14:28

Ik heb zelfs een keer gehad dat ik alleen maar blij was dat de eigenaar was komen kijken (paarden stonden aan huis). Was gevallen en heb toen mijn kruisband en binnenste meniscus gescheurd, dus hij kon mooi de ambulance bellen en voor het paard zorgen. Maar dat is dan weer een extreme situatie. Maar hij kon me vanuit het huis eigenlijk altijd wel bezig zien. Maar om je helemaal te verkleden is wel een beetje gek :))

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie