De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paard21

Berichten: 131
Geregistreerd: 12-04-17
Woonplaats: Lelystad

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 19:56

Ik heb met mijn vorige bijrijdpony wel eens iets raars meegemaakt haha. Ik was aan het rijden in de buitenbak op de manege en de eigenaar van mijn bijrijdpony kwam ineens op een bankje op een afstandje van de bak zitten, helemaal ‘vermomd’ onder een hoed. Eerst herkende ik haar niet, maar later zag ik dat het dus de eigenaar was en wilde naar haar toe komen om even gedag te zeggen. Maar toen ze zag dat ik onderweg was stond ze op en liep ze snel weg. Die avond appte ze me dat ze me vandaag heeft zien rijden en dat ze het wel goed vond gaan haha. :+ Misschien was het gewoon toeval met die hoed en dat ze weg ging toen ik eraan kwam maar het was wel een rare situatie. :P



paard21

Berichten: 131
Geregistreerd: 12-04-17
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 08:54

Maddy_Paola schreef:
Ik heb van de week een bijzondere gehad, bij mij staat t zoeken op een laag pitje vanwege gescheurde enkelbandjes gehad en ik heb bij een boer al wat jonge paardjes waar im mee pruts, nu merk ik wel dat ik t rijden mis, dus toen ik wat op fb langs zag komen erop gereageerd. Wat heen en weer berichten, ze had al andere gegadigde, naja prima kan gebeuren.

Kreeg ik de maandag via fb berichtje van goh ik heb hier pony staan die gereden moet worden lijkt t je wat, ik al eerlijk terug van goh ben niet de kleinste, ja oke ook nog paard staan evt. Naja prima joh welke stal staan ze, expres naar stalnaam gevraagd, dus oke zou kennis komen maken. Vrijdagavond, ik ernaartoe, is halfuur fietsen maar oke, ik bij die stal, kennen heel die persoon niet, ik berichten en bellen, geen reactie en tot nog toe alleen verzonden en niet ontvangen. Heb er een half uur gezocht maar geen mogelijke stal gevonden dus toch maar naar huis gegaan, hebben gewoon een grap uitgehaald ofzo, leuk hoor :? |o


Wat een stomme grap :(:)

paard21

Berichten: 131
Geregistreerd: 12-04-17
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 08:54

xPabloBokt schreef:
paard21 schreef:
Ik heb met mijn vorige bijrijdpony wel eens iets raars meegemaakt haha. Ik was aan het rijden in de buitenbak op de manege en de eigenaar van mijn bijrijdpony kwam ineens op een bankje op een afstandje van de bak zitten, helemaal ‘vermomd’ onder een hoed. Eerst herkende ik haar niet, maar later zag ik dat het dus de eigenaar was en wilde naar haar toe komen om even gedag te zeggen. Maar toen ze zag dat ik onderweg was stond ze op en liep ze snel weg. Die avond appte ze me dat ze me vandaag heeft zien rijden en dat ze het wel goed vond gaan haha. :+ Misschien was het gewoon toeval met die hoed en dat ze weg ging toen ik eraan kwam maar het was wel een rare situatie. :P


Wel een slimme manier om te inspecteren of je bijrijdster goed met je paard omgaat zonder toezicht :+


Ja dat wel haha :P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker