wat kan ik er tegen doen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lynnhorsesx

Berichten: 8
Geregistreerd: 26-07-18

wat kan ik er tegen doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-18 11:16

Hoi allemaal,

Ik heb nu bijna 1 jaar een verzorgpaard zero! alleen loop ik tegen twee problemen aan!
1: zero verhaart ik kreeg van iemand te horen dat ik een magic brush borstel moest gebruiken maar dat helpt niet echt dus wat moet ik gebruiken tegen de erge verhaar vacht?

2: zero heeft erg last van vliegen. Ik wilde vliegenspray gebruiken maar dat mag niet van de manege dus heeft er iemand nog andere ideeën om de vliegen tegen te gaan??

ideeën zijn welkom!!



lynnhorsesx

Berichten: 8
Geregistreerd: 26-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-18 16:07

dank jullie wel allemaal!
heb inmiddels de furminator gehaald wat jessica_k zei woensdag maar eens uitproberen;-) en ht was me eerste bericht op bokt.nl dus ik zou volgende keer wel de topic duidelijker maken!!
suc6 nog allemaal met deze verschikkeleke hitte:(

lynnhorsesx

Berichten: 8
Geregistreerd: 26-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 10:10

nafkedemi schreef:
Zou het ook niet waarderen als er een furminator word gebruikt.
Is helemaal niet goed voor de vacht...


Wat zal ik dan moeten gebruiken???? :j ik heb hem gister gehaald maar kan hem nog ruilen want is niet gebruikt!

lynnhorsesx

Berichten: 8
Geregistreerd: 26-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 10:14

Absolem schreef:
Als je dazenweg haalt bij de welkoop ( ruikt een beetje naar mint niet naar die standaard vliegenspray) en je stopt het in een flesje van equistar zullen ze het niet doorhebben dat je vliegen spray gebruikt.


Wil ik wel doen hoor! maar dan raak ik mn verzorg kwijt en da wil ik nie:( en zo ben ik niet om te liegen tegen de eigenaar als hij erachter komt!

lynnhorsesx

Berichten: 8
Geregistreerd: 26-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 10:16

capopjekop schreef:
Absolem schreef:
Als je dazenweg haalt bij de welkoop ( ruikt een beetje naar mint niet naar die standaard vliegenspray) en je stopt het in een flesje van equistar zullen ze het niet doorhebben dat je vliegen spray gebruikt.


Dat lijkt me niet de bedoeling. Eigenaren zijn over het algemeen erg gesteld op betrouwbaarheid. Ik zou het niet waarderen als de verzorger eigenwijs haar eigen ding doet terwijl ik aangeef iets niet oke te vinden. Dan zou ze kunnen vertrekken


jep zoals ik al zei in de vorige rea! bij de eigenaar van stal gaat het een beetje om betrouwbaarheid maar vooral om geld :(

lynnhorsesx

Berichten: 8
Geregistreerd: 26-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 10:37

Sybelle schreef:
nafkedemi schreef:
Vraag maar eens na bij katten/hondentrimmers.furminator beschadigd de onderliggende vacht en kan huidbeschadigingen geven


Een paard heeft een totaal andere vacht. Je kan niet 1op1 maar overnemen wat er gezegd wordt.
Sommige paarden met dunne huid vinden de furminator niet prettig maar die vinden roskam vaak ook niet top. Verder is het een prima ding om haren mee te verwijderen.


ja mijn verzorgpaard heeft best wel een dunne huid dus ik weet niet of dit handig is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EsmeeKKK en 42 bezoekers