Contract halve stal/leasen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

anjali
Berichten: 15037
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Contract halve stal/leasen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 11:50

Ik zou ook afspreken wat er gebeurt als je paard ziek of kreupel wordt en daardoor een tijd niet bereden kan worden.


anjali
Berichten: 15037
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 19:12

CalipsoLover schreef:
emilyslaluna schreef:
Er zijn hier wel een aantal topics over die je misschien kunnen helpen. Ik herinner mij dat er best veel punten genoemd werden waar je normaal niet over na zou denken. :j

Weet je ook welke topics dat precies waren?

Over dat ziek/kreupel heb ik inderdaad nog niet over nagedacht, dan ben ik denk ik niet van plan om aan haar te vragen of ze kan blijven door betalen als dit langer dan een maand is. Ik ga haar niet verantwoordelijk stellen voor mijn materiaal, ik veronderstel dat ze hier respect voor heeft maar uiteraard kunnen ongelukjes altijd gebeuren. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor dat van haar.

Zorg dat je verzekerd bent voor ernstige ongelukken die bijv.zouden kunnen gebeuren als het paard op de snelweg terechtkomt .Zoiets heb ik vroeger van nabij meegemaakt.Dat werd een zaak die bijna tot het faillissement van de eigenaar van het paard leidde.En het is verstandig als je bijrijdster zelf ook verzekerd is voor zulke narigheden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers