De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sintara

Berichten: 7374
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 15:41

Ik heb al meerdere keren gehad dat ik al heel lang een paard reed (meerdere keren per week) en dan opeens op stal erachter kwam dat het dier was verkocht.
Sta je daar -O-

Oja, en ik heb een keer een stukje over straat willen uitstappen met een paard dat verkeersmak zou zijn.
Gelukkig kwamen er toevallig twee mensen langs die ik kende := Verder nooit op zo´n hoog steigerend / rondspringend paard gezeten.

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB


Sintara

Berichten: 7374
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 15:22

puppy1128 schreef:
Oef, mijn eigen(!!) Paard kost niet eens zoveel. Als ik dat zou vragen maak ik nog winst. Ik denk dat ik een paard erbij ga kopen en 3 verzorgers ga zoeken, alle 3 even 250 betalen. Hoppa. Oh en dan na een jaartje weer verkopen natuurlijk. <<) :+

Maar niet vertellen dat je hem gaat verkopen he, anders val je zo uit de toon haha.

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Sintara

Berichten: 7374
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 08:40

Mij is het ook wel eens overkomen dat iemand mijn spullen had gestolen, die ´had niet door dat ze van mij waren en had ze voor de veiligheid achter gehouden´. Ze had ze nog in de kast op stal maar had ze ook al te koop staan op marktplaats.

Met de hulp van de stalbaas is dat toen netjes opgelost en heeft ze ze teruggegeven. Misschien kan je ook aan iemand om hulp vragen Maureen?

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB


Sintara

Berichten: 7374
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 10:25

joyce B schreef:
Verder heel veel meiden die enthousiast lijken maar snel afhaken. En vaak het fatsoen niet eens hebben om te zeggen dat ze gaan stoppen.

Ik ga er niet meer achteraan. Misschien nog een keer vragen, of ze nog komen of wanneer ze weer komen, maar ik ga niet elke keer er achteraan. Graag, en uit zichzelf, of dan maar niet.


Even van de andere kant, toen ik 8 was heb ik ook een paardje verzorgd. Ik reed alleen als iemand er bij was, het was allemaal vrij streng. En die vrouw was best wel intimiderend. Toen ik een keertje zei dat ik niet zou komen vanwege iets van school ofzo, reageerde ze met ´he getver, wat moet ik hier nou mee, mopper mopper.´ Later ging ik met vakantie en ik durfde gewoon echt niet meer langs te komen. Met het idee, als ze toen al boos was hoe boos zou ze dan na 3 weken wel niet zijn??
Kinderlogica.

Maar heel eerlijk: Mijn huidige verzorgpaardeneigenaar belt of appt me na mijn vakanties altijd. Zegt dat de paardjes me hebben gemist en vraagt of ik snel weer kom. Het slaat nergens op als 26 jarige maar het geeft een gigantisch welkom gevoel :j

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Sintara

Berichten: 7374
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 10:37

Ik moet zeggen dat ik dat ook zou doen, gewoon afentoe onaangekondigd langskomen om te kijken :P

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Sintara

Berichten: 7374
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:19

Anoniem schreef:
Sintara schreef:
Ik moet zeggen dat ik dat ook zou doen, gewoon afentoe onaangekondigd langskomen om te kijken :P


Ja ik ook, maar ik zou niet met een hoed op een paar meter verderop gaan zitten _O-


Jawel joh! Met zo´n grote luipaard zonnebril erbij, naaldhakken aan _/-\o_ :')

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Sintara

Berichten: 7374
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:53

Nah, het is niet echt controleren toch. Zoiets doet iemand voor zijn eigen gemoedsrust, en het laat de bijrijder wel zien dat je geïnteresseerd bent in elk geval.

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers