het verzorgpony klets topic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 20:44

Super leuk dat het mennen zo goed gaat!!

Bij mij ging het iets minder goed laatst... Ik ging met Anouk mennen in de bak en opeens schoot ze weg. Ze botste vol tegen een hek aan en ik werd de kar uit gelanceerd. Het gevolg: Anouk heeft een bloedoog, ik meerdere blauwe plekken en een verbogen sulky. Volgens mij vindt Anouk het leuker op de weg...


nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 20:48

WietskeK schreef:
Super leuk dat het mennen zo goed gaat!!

Bij mij ging het iets minder goed laatst... Ik ging met Anouk mennen in de bak en opeens schoot ze weg. Ze botste vol tegen een hek aan en ik werd de kar uit gelanceerd. Het gevolg: Anouk heeft een bloedoog, ik meerdere blauwe plekken en een verbogen sulky. Volgens mij vindt Anouk het leuker op de weg...

Wat een eng ongeluk :brr:
Ik heb alleen nog heel veel moeite met het optuigen van het mentuig en het inspannen. Heb jij dat ook?

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 20:52

nardxash schreef:
WietskeK schreef:
Super leuk dat het mennen zo goed gaat!!

Bij mij ging het iets minder goed laatst... Ik ging met Anouk mennen in de bak en opeens schoot ze weg. Ze botste vol tegen een hek aan en ik werd de kar uit gelanceerd. Het gevolg: Anouk heeft een bloedoog, ik meerdere blauwe plekken en een verbogen sulky. Volgens mij vindt Anouk het leuker op de weg...

Wat een eng ongeluk :brr:
Ik heb alleen nog heel veel moeite met het optuigen van het mentuig en het inspannen. Heb jij dat ook?


Ja idd, heb er wel een lichtelijk trauma aan overgehouden :( .
De vorige keer heb ik helemaal alleen opgetuigt en ingespand! Alleen met inspannen moet er iemand voor haar staan anders loopt ze weg. Maar ik weet wel hoe alles vast moet enzo. Alleen ik kan niet zien of de kar goed in evenwicht staat maar daar helpt de eigenaar me mee! :D

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 20:58

Zo zag haar oog eruit toen ik het hoofdstel afdeed. Jeetje wat schrok ik toen ik dit zag. Gelulkkig is het nu weer helemaal over! :D
Afbeelding

Daarvoor was het wel heel leuk en ik genoot zo erg dat ik gewoon lekker zelf in mijn eentje aan het mennen was! Het ging ook echt super goed!!
Afbeelding
Afbeelding

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 21:02

WietskeK schreef:
Zo zag haar oog eruit toen ik het hoofdstel afdeed. Jeetje wat schrok ik toen ik dit zag. Gelulkkig is het nu weer helemaal over! :D
[ [url=m/qoaOS5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarvoor was het wel heel leuk en ik genoot zo erg dat ik gewoon lekker zelf in mijn eentje aan het mennen was! Het ging ook echt super goed!!
[ [url=m/UO6nPO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1pATbU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wat een naar oog zeg.
Snap dat je er een trauma aan overhoud.
Als tip wil ik Je meegeven geef niet op doe alles in jou tempo kom je er ook vanzelf.
Het gaat je lukken samen met anouk

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

Roxie5
Berichten: 6
Geregistreerd: 02-12-16

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 21:23

Ik join ook even , met mijn verzorgfries en shetlander :)

Ik begin met Fellow.
-Shetlander
-25 , lekker bejaard
Ik ga afbouwen met op hem rijden , dit omdat hij oud is , en ik ook langzaam wel wat te Groot wordt.

En Dan Jalke!
-Is rijpaard , màar ook een knappe menfries!
-is 15 jaar , nog super gezond
Ik Rij soms op hem , hij heeft namelijk nog 1 verzorgster en die rijdt heel intensief met hem. En ALS ik Dan will rijden is het Nooit super veel , want Dan werkt hij wel heel hard XD

màar nu komt jet stomme. Ik moet afscheid nemen van deze prachtige mannen. Ik ga verhuizen , ik ga daar wel kijken voor een verzorgpony/paard , en heb Al een afspraak voor als ik daar woon. Maar binnenkort heb ik een fotoshoot met de shetlander , want die verzorgde ik als eerst. De fries kwam ER later pas bij , omdat ik eerst te Klein was. En dat enorme dressuur Adel niet op zijn rug kreeg :P

Màar ik zit op mobiel , en batterij is bijna leeg. Dus ik ga weer , en als ik een nieuwe vp het zijn jullie de eerste die het weten!!

Groetjes van mij , en hoefjes van Jalke de fries en Fellow de shetlander!

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 09:23

nardxash schreef:
WietskeK schreef:
Zo zag haar oog eruit toen ik het hoofdstel afdeed. Jeetje wat schrok ik toen ik dit zag. Gelulkkig is het nu weer helemaal over! :D
[ [url=m/qoaOS5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarvoor was het wel heel leuk en ik genoot zo erg dat ik gewoon lekker zelf in mijn eentje aan het mennen was! Het ging ook echt super goed!!
[ [url=m/UO6nPO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1pATbU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wat een naar oog zeg.
Snap dat je er een trauma aan overhoud.
Als tip wil ik Je meegeven geef niet op doe alles in jou tempo kom je er ook vanzelf.
Het gaat je lukken samen met anouk


Ja, gelukkig ziet het er erger uit dan dat het is.
Ik ga binnenkort lange lijnen in de bak, kijken hoe dat gaat. Dankje! :D

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 09:24

Roxie5 schreef:
Ik join ook even , met mijn verzorgfries en shetlander :)

Ik begin met Fellow.
-Shetlander
-25 , lekker bejaard
Ik ga afbouwen met op hem rijden , dit omdat hij oud is , en ik ook langzaam wel wat te Groot wordt.

En Dan Jalke!
-Is rijpaard , màar ook een knappe menfries!
-is 15 jaar , nog super gezond
Ik Rij soms op hem , hij heeft namelijk nog 1 verzorgster en die rijdt heel intensief met hem. En ALS ik Dan will rijden is het Nooit super veel , want Dan werkt hij wel heel hard XD

màar nu komt jet stomme. Ik moet afscheid nemen van deze prachtige mannen. Ik ga verhuizen , ik ga daar wel kijken voor een verzorgpony/paard , en heb Al een afspraak voor als ik daar woon. Maar binnenkort heb ik een fotoshoot met de shetlander , want die verzorgde ik als eerst. De fries kwam ER later pas bij , omdat ik eerst te Klein was. En dat enorme dressuur Adel niet op zijn rug kreeg :P

Màar ik zit op mobiel , en batterij is bijna leeg. Dus ik ga weer , en als ik een nieuwe vp het zijn jullie de eerste die het weten!!

Groetjes van mij , en hoefjes van Jalke de fries en Fellow de shetlander!


Gezellig!! Leuk zeg een shet en een fries! Jammer dat je moet stoppen, over hoe lang kunnen we jouw nieuwe vp's verwachten? :D

Sydney_Zorro

Berichten: 185
Geregistreerd: 17-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:22

horzieloverr schreef:
super leuk!


Jaa zeker weten :j
Ben ook wel blij met ze en heb nu alweer zin om ze te zien <3

Sydney_Zorro

Berichten: 185
Geregistreerd: 17-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:23

WietskeK schreef:
Sydney_Zorro schreef:
Vandaag heb ik Shiva en Point gereden :j
Had van Shiva verwacht dat ze me zou uittesten aangezien de eigenaren dat zeiden dus het beviel me wel heel goed zo!
Heerlijk gestapt en gedraafd want ik dacht van ik ga niet gelijk galopperen natuurlijk, met het uitstappen schrok ze een x van iets langs de bak maar maakte maar een sprongetje naar voren en dat was het :P

Daarna heb ik Point gereden en die was wat slomer en relaxter dus ik dacht die zou geen stap verkeerd zetten, verkeerd gedacht dus :o
Ik kreeg haar amper in draf en toen ik haar eenmaal had was het wel een beetje doordrijven, ik mocht van de eigenaar een stukje galopperen en dat deed ik.
Eerst ging ze heel hard draven maar ze heeft een enorm ruime pas in de galop dus daar verbaasde ik me enorm over en toen nam ze even de benen de andere kant op, lag ik bijna naast haar :=
Hier nog even foto’s van de 2 knappies <3

Dit is de eigenwijze Arabier genaamd Shiva <3
Ze is 19 en is enorm lief!

[ [url=m/c2j6Zg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A1Cc5m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de eigenwijze Kwpn’er genaamd Point <3
Ze is 21 en is nog best wel druk :o

[ [url=m/ap1D1L.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BGWUwv.jpg]Afbeelding[/url] ]



Volgens mij heb ik je langs zien komen op insta! :D


Jaa klopt :j
Heb een insta account gemaakt voor mijn eigen paarden en de verzorgpony’s :D

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 10:52

Volgens mij heb ik je langs zien komen op insta! :D[/quote]

Jaa klopt :j
Heb een insta account gemaakt voor mijn eigen paarden en de verzorgpony’s :D[/quote]

Leuk! Hoe heet je ook alweer op insta?

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:08

Ik ben echt al lang niet meer op stal geweest helaas, het is er een beetje bij in geschoten met Londen, proefwerkweek, school, mijn verjaardag...


Roxie5
Berichten: 6
Geregistreerd: 02-12-16

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:57

Nieuwe vp's Komen waarschijnlijk begin nieuw schooljaar. Ik ga nu een beetje afspraken maken om te Komen kijken , en ik hoop dat ER een leuke tussen zit. Ik hoef zelf niet te rijden , Lange lijnen , of grondwerk vind ik ook echt heel tof!

Sydney_Zorro

Berichten: 185
Geregistreerd: 17-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:15

WietskeK schreef:
Volgens mij heb ik je langs zien komen op insta! :D


Jaa klopt :j
Heb een insta account gemaakt voor mijn eigen paarden en de verzorgpony’s :D[/quote]

Leuk! Hoe heet je ook alweer op insta?[/quote]

@horsesbysydney_fenna

Sydney_Zorro

Berichten: 185
Geregistreerd: 17-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:13

Ik ben gister weer bij de paardjes geweest :j
Heb ze allebei eerst gepoetst en daarna Shiva gereden, ze was hartstikke braaf alleen 2 x geschrokken :=
Daarna Point gereden maar ze is heel gemeen met het opzadelen, ze begint te bijten nadat ze het zadel op heeft dus dat is echt opletten dat ze je niet bijt...
Ze was ook heel gespannen doordat er een luchtballon heel laag langskwam maar voor de rest wel lekker gereden :j

Hier was Shiva even gekke bekken aan het trekken <3
Afbeelding

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 10:30

lieve dames in dit topic ,mag ik eerlijk jullie antwoord.

Er was contakt gisteren met een mogelijke verzorgster na even praten kwam het antwoord: ik wil naar een pony waneer ik wil/zin heb.

Maar hoe is het bij jullie geregeld, het is toch ook normaal dat je aangeeft wanneer je komt?
En is het gek dat ik dan zelf vind dat het maximaal een dagdeel ochtend ,middag of avond duurt dat je de pony verzorgt knuffelt en rijdt?
Geloof me ik ben echt niet super strikt daar in, maar ik ben toch ook geen dagbesteding dat er Constant een kind van iemand anders onder mijn verantwoording valt en hier op het erf rondhangt.
Ook dat er iemand meekomt bij voorkeur een ouder , het meisje is 11.
Hebben jullie daar afspraken over en ook wat is jullie mening hier over?

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Sydney_Zorro

Berichten: 185
Geregistreerd: 17-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:38

kwita schreef:
lieve dames in dit topic ,mag ik eerlijk jullie antwoord.

Er was contakt gisteren met een mogelijke verzorgster na even praten kwam het antwoord: ik wil naar een pony waneer ik wil/zin heb.

Maar hoe is het bij jullie geregeld, het is toch ook normaal dat je aangeeft wanneer je komt?
En is het gek dat ik dan zelf vind dat het maximaal een dagdeel ochtend ,middag of avond duurt dat je de pony verzorgt knuffelt en rijdt?
Geloof me ik ben echt niet super strikt daar in, maar ik ben toch ook geen dagbesteding dat er Constant een kind van iemand anders onder mijn verantwoording valt en hier op het erf rondhangt.
Ook dat er iemand meekomt bij voorkeur een ouder , het meisje is 11.
Hebben jullie daar afspraken over en ook wat is jullie mening hier over?


Ik geef aan wanneer ik kom zodat ze weten dat ik er ben of ben geweest als ze niet thuis zijn :j
Dat moet ook van ze zodat ze niet weg zijn op de zaterdag en ze soms de pony’s al binnen zetten voor me.

Dat is helemaal niet gek! Hier mag ik zolang blijven als ik wil volgensmij maar meestal ben ik er gewoon de middag of avond en dat is het. Ik snap ook dat het enorm vervelend is als er de hele dag iemand loopt waar jij op moet letten zodat er niks fout gaat.

Ik mag zelf komen maar mag ook samen met anderen komen. Ik ben 13 en ben gister ook de hele avond zelf bezig geweest en dan komen ze soms even kijken hoe het gaat maar dat is het.

Misschien bespreken met haar ouders? Daarmee kun je waarschijnlijk wel iets afspreken :j

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:22

kwita schreef:
lieve dames in dit topic ,mag ik eerlijk jullie antwoord.

Er was contakt gisteren met een mogelijke verzorgster na even praten kwam het antwoord: ik wil naar een pony waneer ik wil/zin heb.

Maar hoe is het bij jullie geregeld, het is toch ook normaal dat je aangeeft wanneer je komt?
En is het gek dat ik dan zelf vind dat het maximaal een dagdeel ochtend ,middag of avond duurt dat je de pony verzorgt knuffelt en rijdt?
Geloof me ik ben echt niet super strikt daar in, maar ik ben toch ook geen dagbesteding dat er Constant een kind van iemand anders onder mijn verantwoording valt en hier op het erf rondhangt.
Ook dat er iemand meekomt bij voorkeur een ouder , het meisje is 11.
Hebben jullie daar afspraken over en ook wat is jullie mening hier over?

Ik zou een ouder iemand nemen doe beschikt over een verantwoordelijkheidsgevoel.
Toen ik via bokt mijn verzorgponys aangeboden heb gekregen is er afgesproken dat ik ze 1x per week zou verzorgen(vrijdag). Een tijd later heb ik de zaterdag erbij gekregen omdat 2 andere verzorgers stopten.
Mocht ik ze een keer extra willen doen is dat geen probleem maar wel graag in overleg met de eiganeresse

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 13:03

Ik heb een soort afspraak dat ik in het weekend kom en verder als ik zin heb. Mijn verzorgponies staan bij iemand op het erf waar ik al twee jaar rond loop, hij weet dat ik geen gekke dingen uithaal (ik ben 15). De eigenaresse heeft lichamelijk klachten waardoor ze het alleen maar fijn vindt als ik vaker kom om uit te mesten. Ook ben ik er bijna altijd alleen.
Ik begrijp dat het fijn is om duidelijke afspraken te hebben, hierdoor weet je waar je aan toe bent en wat er gebeurt met je pony. Het is een stukje vertrouwen om te geloven dat ze zich hier aan houden, misschien is een ouder persoon, waarbij je een goed gevoel hebt, een beter idee?

Tot ooit Oscar, de liefste hond die ik ooit heb gekend. Dankjewel voor de 15 jaar plezier, dankjewel voor alles

WinSel

Berichten: 20568
Geregistreerd: 28-09-04

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 13:27

Hoi hoi ik kom hier even binnen vallen

Vanavond ga ik bij een paardje kijken om 2x per week te leasen :) ben heel benieuwd en hopelijk klikt het goed.

Ik heb nu zn 1.5 jaar geen paard gereden ivm pees ontstekingen aan beide polsen, ben aan beide geopereerd en hopelijk gaat paardrijden nu gewoon lukken.

Groetjes Nienke

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 13:41

kwita schreef:
lieve dames in dit topic ,mag ik eerlijk jullie antwoord.

Er was contakt gisteren met een mogelijke verzorgster na even praten kwam het antwoord: ik wil naar een pony waneer ik wil/zin heb.

Maar hoe is het bij jullie geregeld, het is toch ook normaal dat je aangeeft wanneer je komt?
En is het gek dat ik dan zelf vind dat het maximaal een dagdeel ochtend ,middag of avond duurt dat je de pony verzorgt knuffelt en rijdt?
Geloof me ik ben echt niet super strikt daar in, maar ik ben toch ook geen dagbesteding dat er Constant een kind van iemand anders onder mijn verantwoording valt en hier op het erf rondhangt.
Ook dat er iemand meekomt bij voorkeur een ouder , het meisje is 11.
Hebben jullie daar afspraken over en ook wat is jullie mening hier over?


Een hele dag vind ik echt wel heftig en te veel... ik ben er meestal ook 2-3 uur, maar ik rijd dan, mest de paddock en neem ruim de tijd om te tutten en op te zadelen.

Ik kom gewoon wanneer ik kan. (ik zit nog op school, dus vaste dagen is voor mij absoluut niet handig). Ik maak er ook tijd voor vrij. Ik spreek wel altijd van te voren af met de eigenaar of de andere bijrijder wie wanneer gaat, en of de eigenaar dan ook thuis is (anders rijd ik niet)
Ik vind het ook fijn om afspraken te hebben (het liefst op papier, in een google document oid), zodat ik precies weet waar ik aan toe ben.

Misschien kun je om de tafel gaan zitten met de ouders en het kind, dan weten de ouders waar het kind uithangt en weet jij ook waar je zelf aan toe bent.

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-18 14:24

kwita schreef:
lieve dames in dit topic ,mag ik eerlijk jullie antwoord.

Er was contakt gisteren met een mogelijke verzorgster na even praten kwam het antwoord: ik wil naar een pony waneer ik wil/zin heb.

Maar hoe is het bij jullie geregeld, het is toch ook normaal dat je aangeeft wanneer je komt?
En is het gek dat ik dan zelf vind dat het maximaal een dagdeel ochtend ,middag of avond duurt dat je de pony verzorgt knuffelt en rijdt?
Geloof me ik ben echt niet super strikt daar in, maar ik ben toch ook geen dagbesteding dat er Constant een kind van iemand anders onder mijn verantwoording valt en hier op het erf rondhangt.
Ook dat er iemand meekomt bij voorkeur een ouder , het meisje is 11.
Hebben jullie daar afspraken over en ook wat is jullie mening hier over?


Ik laat altijd weten wanneer ik kom, ookal weet ik dat het antwootd altijd hetzelfde is. Bij Anouk vindt ze het alleen maar fijn omdat ze zelf niet veel tijd heeft. Bij Donny mag het ook altijd! Maar ik zou het zelf wel fijn vinden om te weten wanneer de verzorgster komt. Ik was 12 toen ik mijn verzorgpony kreeg waar ik ook op mocht rijden dus ik denk dat 11 ook wel te doen is, maar het ligt aan de persoon zelf.

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-18 14:25

WinSel schreef:
Hoi hoi ik kom hier even binnen vallen

Vanavond ga ik bij een paardje kijken om 2x per week te leasen :) ben heel benieuwd en hopelijk klikt het goed.

Ik heb nu zn 1.5 jaar geen paard gereden ivm pees ontstekingen aan beide polsen, ben aan beide geopereerd en hopelijk gaat paardrijden nu gewoon lukken.

Groetjes Nienke


Leuk zeg! Ik hoop dat het klikt. Balen van je polsen, gelukkig is het weer over!

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-18 14:32

Ik heb net voor het eerst op Joy gereden!! Het was voor haar ongeveer een half jaar geleden maar ze was zó braaf! We hebben vooral gestapt en een beetje gedraaft, het veulen huppelde vrolijk mee en versperde af en toe de weg :D

Het is echt super leuk om te rijden met een veulen aan je zij! :)
Afbeelding

Maar ook wel heeeel erg vermoeiend...
Afbeelding

Ik ga zaterdag met de eigenaar nieuwe spullen kopen, zoals een hoofdstel, beugelriemen etc. *\o/*

brittien
Berichten: 267
Geregistreerd: 29-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 15:09

kwita schreef:
lieve dames in dit topic ,mag ik eerlijk jullie antwoord.

Er was contakt gisteren met een mogelijke verzorgster na even praten kwam het antwoord: ik wil naar een pony waneer ik wil/zin heb.

Maar hoe is het bij jullie geregeld, het is toch ook normaal dat je aangeeft wanneer je komt?
En is het gek dat ik dan zelf vind dat het maximaal een dagdeel ochtend ,middag of avond duurt dat je de pony verzorgt knuffelt en rijdt?
Geloof me ik ben echt niet super strikt daar in, maar ik ben toch ook geen dagbesteding dat er Constant een kind van iemand anders onder mijn verantwoording valt en hier op het erf rondhangt.
Ook dat er iemand meekomt bij voorkeur een ouder , het meisje is 11.
Hebben jullie daar afspraken over en ook wat is jullie mening hier over?



Wij sturen altijd een appje als wij komen :j


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers