Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 13:37

Ik moet nog eens even kijken of en hoe ik ga puzzelen :') gezien ik inmiddels 3 maand thuis zit en er veel vakantiewerk is op Texel (en ik al op diverse gesprekken geweest ben) is er een kans dat ik voor 2 a 3 maand naar Texel ga om daar te werken inclusief verblijf. Maar 3 maand niets met paarden is toch wel een dingetje hoor :(...


Roosje01

Berichten: 10702
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 14:02

Nou ik ga zo naar stal om mijn spullen op te halen.... hij moest maand op rust en daarna zouden we verder kijken. En krijg van de week opeens kort berichtje op de app wil hem liever alleen doen sorry. En ook zag ik een paar dagen terug een filmpje voorbij komen dat ze buiten aan rijden was. Terwijl we net 3 weken verder zijn. Geen idee hoe en wat allemaal maar zal wel. Net me vakantie geld uitgegeven aan nieuwe rijbroek en bijna ook nog nieuwe laarsjes was dat mijn maat niet op vooraad was. Allemaal voor niks dus -O- . Heb het al niet mega breed dus zulke dingen is voor mij best een uitgave. Ga het allemaal ff laten bezinken en misschien dan maar weer opnieuw opzoek. Al is dat niet makkelijk in mijn geval. Kan geen bijdrage betalen en ivm mijn rug kan ik niet rijden op paarden die hoog opgooien in draf.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

Pollywollie

Berichten: 119
Geregistreerd: 16-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:34

Roosje01 schreef:
Nou ik ga zo naar stal om mijn spullen op te halen.... hij moest maand op rust en daarna zouden we verder kijken. En krijg van de week opeens kort berichtje op de app wil hem liever alleen doen sorry. En ook zag ik een paar dagen terug een filmpje voorbij komen dat ze buiten aan rijden was. Terwijl we net 3 weken verder zijn. Geen idee hoe en wat allemaal maar zal wel. Net me vakantie geld uitgegeven aan nieuwe rijbroek en bijna ook nog nieuwe laarsjes was dat mijn maat niet op vooraad was. Allemaal voor niks dus -O- . Heb het al niet mega breed dus zulke dingen is voor mij best een uitgave. Ga het allemaal ff laten bezinken en misschien dan maar weer opnieuw opzoek. Al is dat niet makkelijk in mijn geval. Kan geen bijdrage betalen en ivm mijn rug kan ik niet rijden op paarden die hoog opgooien in draf.


He wat flauw! Doe je zo je best krijg je een simpel appje.. herkenbare situatie helaas. Ik hoop dat je een leuk ander paardje vindt!

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:55

Probeer ook eens te kijken op marktplaats onder het kopje
Dieren en toebehoren
En dan paarden overige toebehoren

Daar staan veel advertenties op nu het onderdeel diensten en vakmensen betaald is geworden.

En de bokt markt natuurlijk

Op ieder potje past een dekseltje ook bij Paarden ^^

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:03

Roosje01 schreef:
Nou ik ga zo naar stal om mijn spullen op te halen.... hij moest maand op rust en daarna zouden we verder kijken. En krijg van de week opeens kort berichtje op de app wil hem liever alleen doen sorry. En ook zag ik een paar dagen terug een filmpje voorbij komen dat ze buiten aan rijden was. Terwijl we net 3 weken verder zijn. Geen idee hoe en wat allemaal maar zal wel. Net me vakantie geld uitgegeven aan nieuwe rijbroek en bijna ook nog nieuwe laarsjes was dat mijn maat niet op vooraad was. Allemaal voor niks dus -O- . Heb het al niet mega breed dus zulke dingen is voor mij best een uitgave. Ga het allemaal ff laten bezinken en misschien dan maar weer opnieuw opzoek. Al is dat niet makkelijk in mijn geval. Kan geen bijdrage betalen en ivm mijn rug kan ik niet rijden op paarden die hoog opgooien in draf.


Wat ontzettend jammer. -O-

Het zit je ook niet echt mee. Laat het inderdaad even bezinken. En probeer dan weer de moed bij elkaar te verzamelen om weer opzoek te gaan. Ergens moet toch wel een eigenaar zijn die je hulp kan gebruiken en vooral ook waardeert.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

Roosje01

Berichten: 10702
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:51

Heb nu zoveel pech gehad verkocht ingeslapen en nu dit -O-

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:57

Jij hebt inderdaad veel pech met de paarden. En wat een vervelende manier om dat te horen te krijgen zeg, lekker makkelijk van de eigenaresse. Even laten bezinken inderdaad en dan maar rustig opnieuw kijken, er zit echt wel wat tussen hoor! :j

...
Ik ben gerpiegorp

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 09:55

Gister toch maar weer een advertentie geplaatst.
Kon 't niet meer laten

xnlponysx
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:33

Hier mijn verhaal:
Tijdje terug 2 super leuke verzorgponys gevonden via marktplaats waarvan ik er 1 mocht bijrijden. Eerst was de afspraak dat ik 2 keer de ene week zou komen en 4 keer de andere week. dus zo om en om. Ging hardstikke goed en het klikte ook goed tussen de eigenaar en ik. Later, toen ik stopte met mijn krantenwijk deed ik een extra dagje dus 3 en 5 keer in de week (wat voor mijn gevoel best al veel is voor een verzorgpony maar goed). ik reed ook nog op de manege, maar omdat ik zo vaak kon rijden bij mijn verzorgpony ben ik daar toen ook mee gestopt en inruil daarvoor nog een extra dagje dus 4 en 6 keer in de week. Maar toen kwam het einde van het schooljaar en had ik toetsweek, een weekendje weg en soms wou ik ook een keertje met mn vriendinnen naar het zwembad op een hete dag (logisch?!?!). Ik kwam nog steeds 4 tot 6 keer in de week maar bij dat soort dingen kon ik dan niet komen. Krijg ik 2 weken geleden ook een appje dat het voor mij ophoudt omdat ik 'bijna nooit kan' (ONZIN) de eigenaar wou er trouwens ook altijd bij zijn omdat haar ervaring met de oude verzorger niet zo goed was. Nahja... doei verzorgponys en nu zit ik dus zonder manege, verzorgponys en iets met paarden. Overleg gehad met mijn moeder en ik mag dus over paar maandjes mijn eigen shetlander!! Super leuk natuurlijk, maar ik heb toch een beetje het gevoel dat ik het rijden echt ga missen... :(:) Nu zit ik dus toch te twijfelen of ik misschien een verzorgpaardje moet gaan zoeken voor 1/2 keer in de week waar ik dan nog op zou kunnen rijden. Facebook heeft mij niks opgeleverd, maar marktplaats zou ik nog kunnen proberen. :j

Roosje01

Berichten: 10702
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:37

Kun je niet met je moeder praten of je dan een pony mag waar je op kunt rijden ipv een shet? Kwa kosten maakt het geen verschil wat je voor een shet moet betalen moet je voor een groter paard ook. En terug naar de manege is geen optie?

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

xnlponysx
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 15:06

Roosje01 schreef:
Kun je niet met je moeder praten of je dan een pony mag waar je op kunt rijden ipv een shet? Kwa kosten maakt het geen verschil wat je voor een shet moet betalen moet je voor een groter paard ook. En terug naar de manege is geen optie?
uhmmm... qua aanschaf is een paard waar je op kunt rijden wel duurder dan een shetlander, en qua dierenartskosten ook wel... Op de manege voel ik mij niet echt op mn plek omdat ik de mensen daar niet zo leuk vind en ik vind het ook niet meer zo leuk daar

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 15:26

Zoek een verzorgpaard of leasepaard. Als je een bijdrage wilt betalen lukt het vast wel. Soms even een kwestie van timing. In de herfst vast makkelijker dan nu.

En 4-6 x per week is veel. Hier twee meiden die vaak afzeggen. De 1 red 1x per week al niet en de ander is van 3x ook al terug naar 1x omdat ze vaak af zegt. En hier nu alleen klusjes. Geen kosten.

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 15:51

[/quote] uhmmm... qua aanschaf is een paard waar je op kunt rijden wel duurder dan een shetlander, en qua dierenartskosten ook wel... Op de manege voel ik mij niet echt op mn plek omdat ik de mensen daar niet zo leuk vind en ik vind het ook niet meer zo leuk daar[/quote]

Vergis je daar niet in hoor. En shetlander is qua aanschaf vaak wel wat goedkoper dan een rijpaard, maar de rest van de kosten verschillen weinig/niet. Een Shet kan net zo ziek worden als een groot paard helaas, en de DA kosten zijn dan niet minder 'omdat de pony klein is'. Een kleine pony heeft bijvoorbeeld wel minder ontworming nodig maar het verschil in kosten is dan echt maar klein. (consultkosten blijven hetzelfde.) Een van de weinige grote verschillen in kosten is dat als je niet gaat rijden op de shet, je geen zadel nodig hebt. Maar als je shetlander een keer goed ziek is kan dat hetzelfde bedrag kosten als bijvoorbeeld een zadel. Een shetlander is dus niet echt goedkoper dan een groot paard, al hanteren sommige stallen wel lagere prijzen voor kleine pony's. Maar DA, tandarts, hoefsmid (kan zelfs duurder zijn voor kleintjes) etc. verschillen over het algemeen niet met de kosten voor een groter paard.



Ik heb trouwens een heel leuk verzorgpaard gevonden! Het klikte meteen leuk met zowel paard als eigenaresse. De eigenaresse had ook duidelijke afspraken in wat wel en niet mag dus dat is erg fijn. Ze zocht eigenlijk iemand boven de 18, maar ik heb heel brutaal toch gereageerd en ik mocht langskomen om kennis te maken!
Laatst bijgewerkt door Pindakaa7 op 22-07-18 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

xnlponysx
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 15:56

Pindakaa7 schreef:

uhmmm... qua aanschaf is een paard waar je op kunt rijden wel duurder dan een shetlander, en qua dierenartskosten ook wel... Op de manege voel ik mij niet echt op mn plek omdat ik de mensen daar niet zo leuk vind en ik vind het ook niet meer zo leuk daar[/quote]

Vergis je daar niet in hoor. En shetlander is qua aanschaf vaak wel wat goedkoper dan een rijpaard, maar de rest van de kosten verschillen weinig/niet. Een Shet kan net zo ziek worden als een groot paard helaas, en de DA kosten zijn dan niet minder 'omdat de pony klein is'. Een kleine pony heeft bijvoorbeeld wel minder ontworming nodig maar het verschil in kosten is dan echt maar klein. (consultkosten blijven hetzelfde.) Een van de weinige grote verschillen in kosten is dat als je niet gaat rijden op de shet, je geen zadel nodig hebt. Maar als je shetlander een keer goed ziek is kan dat hetzelfde bedrag kosten als bijvoorbeeld een zadel. Een shetlander is dus niet echt goedkoper dan een groot paard, al hanteren sommige stallen wel lagere prijzen voor kleine pony's. Maar DA, tandarts, hoefsmid (kan zelfs duurder zijn voor kleintjes) etc. verschillen over het algemeen niet met de kosten voor een groter paard.[/quote]

Ik denk dat je idd wel gelijk hebt, maar om het paard aan te schaffen heb je wel flink wat meer geld nodig

xnlponysx
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:01

xnlponysx schreef:
Pindakaa7 schreef:
uhmmm... qua aanschaf is een paard waar je op kunt rijden wel duurder dan een shetlander, en qua dierenartskosten ook wel... Op de manege voel ik mij niet echt op mn plek omdat ik de mensen daar niet zo leuk vind en ik vind het ook niet meer zo leuk daar


Vergis je daar niet in hoor. En shetlander is qua aanschaf vaak wel wat goedkoper dan een rijpaard, maar de rest van de kosten verschillen weinig/niet. Een Shet kan net zo ziek worden als een groot paard helaas, en de DA kosten zijn dan niet minder 'omdat de pony klein is'. Een kleine pony heeft bijvoorbeeld wel minder ontworming nodig maar het verschil in kosten is dan echt maar klein. (consultkosten blijven hetzelfde.) Een van de weinige grote verschillen in kosten is dat als je niet gaat rijden op de shet, je geen zadel nodig hebt. Maar als je shetlander een keer goed ziek is kan dat hetzelfde bedrag kosten als bijvoorbeeld een zadel. Een shetlander is dus niet echt goedkoper dan een groot paard, al hanteren sommige stallen wel lagere prijzen voor kleine pony's. Maar DA, tandarts, hoefsmid (kan zelfs duurder zijn voor kleintjes) etc. verschillen over het algemeen niet met de kosten voor een groter paard.[/quote]

Ik denk dat je idd wel gelijk hebt, maar om het paard aan te schaffen heb je wel flink wat meer geld nodig[/quote]

En shetlanders zijn wel 1 van de sterke paardjes op het gebied van gezondheid (niet dat er niks mee gebeurd)

xnlponysx
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:02

Pindakaa7 schreef:

uhmmm... qua aanschaf is een paard waar je op kunt rijden wel duurder dan een shetlander, en qua dierenartskosten ook wel... Op de manege voel ik mij niet echt op mn plek omdat ik de mensen daar niet zo leuk vind en ik vind het ook niet meer zo leuk daar[/quote]

Vergis je daar niet in hoor. En shetlander is qua aanschaf vaak wel wat goedkoper dan een rijpaard, maar de rest van de kosten verschillen weinig/niet. Een Shet kan net zo ziek worden als een groot paard helaas, en de DA kosten zijn dan niet minder 'omdat de pony klein is'. Een kleine pony heeft bijvoorbeeld wel minder ontworming nodig maar het verschil in kosten is dan echt maar klein. (consultkosten blijven hetzelfde.) Een van de weinige grote verschillen in kosten is dat als je niet gaat rijden op de shet, je geen zadel nodig hebt. Maar als je shetlander een keer goed ziek is kan dat hetzelfde bedrag kosten als bijvoorbeeld een zadel. Een shetlander is dus niet echt goedkoper dan een groot paard, al hanteren sommige stallen wel lagere prijzen voor kleine pony's. Maar DA, tandarts, hoefsmid (kan zelfs duurder zijn voor kleintjes) etc. verschillen over het algemeen niet met de kosten voor een groter paard.



Ik heb trouwens een heel leuk verzorgpaard gevonden! Het klikte meteen leuk met zowel paard als eigenaresse. De eigenaresse had ook duidelijke afspraken in wat wel en niet mag dus dat is erg fijn. Ze zocht eigenlijk iemand boven de 18, maar ik heb heel brutaal toch gereageerd en ik mocht langskomen om kennis te maken![/quote]

Hoe heb jij je verzorgpaardje gevonden als ik vragen mag? *D

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:08

De aanschafkosten van een paard zijn vergeleken met wat het onderhoud kost echt niks. (Tenzij je een heel duur paard zoekt ket geweldige papieren enzo.) Als het puur om de prijs wat een paard kost om aan te schaffen gaat, kun je een aantal maanden de kosten die je kwijt zult zijn aan het onderhoud van een paar bij elkaar leggen en optellen bij de aanschafprijs van een shetlander, dan heb je zo de prijs van een rijpaard bij elkaar.
Er loopt een goed topic, 'wat kost een paard nu daadwerkelijk' heet het volgensmij. Dat geeft een realistisch beeld van hoeveel een paard kost. Misschien is het goed om dat topic eens door te lezen!

Ik heb mijn verzorgpaard via marktplaats gevonden.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:26

Waarom heb ik zo'n afkick aan mensen die mij direct gaan bellen als ik bij de advertentie zet mailen of appen.

Ook ik werk :').

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 11:33

Heel heel heel langzaamaan zit ik er toch aan te denken om misschien voor 2 dagen opzoek te gaan naar een bijrijder. Ik zou het opzich wel lekker vinden wat meer rust af en toe, maar aan de ene kant ook weer niet... Paard staat volpension dus er hoeft letterlijk niks gedaan te worden, echt alleen rijden.
Vind het erg lastig na 3 mindere ervaringen met bijrijders, en ook omdat ik niet echt een echte reden heb iemand te zoeken. De tijd heb ik wel, geld ook al zou iets meer kunnen sparen wel fijn zijn. Ik wil er wel een kleine (dacht zelf aan 50-60 euro) bijdrage voor vragen omdat men dus letterlijk niks hoeft te doen (en het wel een hele dure stal is, lees 400+) en van alle makken voorzien is (binnenbak, buitenbak, springbak, bos op stapafstand)...
Zou zo'n bedrag reeel zijn? Beide dagen zou je mogen rijden wat mij betreft, op lange termijn is ook het bos een optie. Maar hier zal wel een periode tussen zitten om wederzijds vertrouwen op te bouwen. Zowel met mijn paard als met mij, dat ik je met haar over de weg durft te laten gaan.
Om die reden ook wel iemand van 18+. Ik sta open voor jonger maar dan zal het bos geen optie worden.

Ik heb helaas niet het makkelijkste paard, wat dus inhoudt dat ik niet makkelijk zeg "we proberen het en zien wel". Niet moeilijk te rijden, maar mentaal en 'emotioneel' snel overprikkeld, en echt de tijd nodig om mensen te leren kennen.

Wat vinden jullie? Stal is overigens ook heel makkelijk met OV te bereiken, 15 minuutjes vanaf [plaats] Centraal, bus stopt letterlijk voor de deur.

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:26

Anoniem schreef:
Heel heel heel langzaamaan zit ik er toch aan te denken om misschien voor 2 dagen opzoek te gaan naar een bijrijder. Ik zou het opzich wel lekker vinden wat meer rust af en toe, maar aan de ene kant ook weer niet... Paard staat volpension dus er hoeft letterlijk niks gedaan te worden, echt alleen rijden.
Vind het erg lastig na 3 mindere ervaringen met bijrijders, en ook omdat ik niet echt een echte reden heb iemand te zoeken. De tijd heb ik wel, geld ook al zou iets meer kunnen sparen wel fijn zijn. Ik wil er wel een kleine (dacht zelf aan 50-60 euro) bijdrage voor vragen omdat men dus letterlijk niks hoeft te doen (en het wel een hele dure stal is, lees 400+) en van alle makken voorzien is (binnenbak, buitenbak, springbak, bos op stapafstand)...
Zou zo'n bedrag reeel zijn? Beide dagen zou je mogen rijden wat mij betreft, op lange termijn is ook het bos een optie. Maar hier zal wel een periode tussen zitten om wederzijds vertrouwen op te bouwen. Zowel met mijn paard als met mij, dat ik je met haar over de weg durft te laten gaan.
Om die reden ook wel iemand van 18+. Ik sta open voor jonger maar dan zal het bos geen optie worden.

Ik heb helaas niet het makkelijkste paard, wat dus inhoudt dat ik niet makkelijk zeg "we proberen het en zien wel". Niet moeilijk te rijden, maar mentaal en 'emotioneel' snel overprikkeld, en echt de tijd nodig om mensen te leren kennen.

Wat vinden jullie? Stal is overigens ook heel makkelijk met OV te bereiken, 15 minuutjes vanaf Utrecht Centraal, bus stopt letterlijk voor de deur.


Ik denk dat het af hangt van hoeveel dagen iemand mag komen rijden. Ik vind voor een volpension dat je best wel iets mag vragen hoor. Klinkt raar, maar iemand kan wel altijd rijden.. Niet afhankelijk van het weer (wat ik vroeger wel was, als het plenst kon ik nooit rijden). Ik vind 80 euro voor 2 keer per week redelijk. Zeker als alle spullen en omgeving optimaal is. Ik zou idd ook zelf voor iemand gaan die 18+ is, maar meer verzekeringstechnisch.

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

Roosje01

Berichten: 10702
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:30

Ik vind €50 wel netjes voor 2x per week.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

Isa_Sofie

Berichten: 222
Geregistreerd: 03-12-17

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:34

Ik vind 50 euro voor 2x in de week ook prima. Vooral met zoveel faciliteiten en mogelijkheden. Ik zou trouwens niet alleen naar leeftijd kijken maar ook naar verantwoordelijkheid. Maar ik denk dat je dat al doet als je vorige ervaringen niet goed zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:49

Jonger dan 18 zou ik inderdaad geen probleem vinden, echter valt dan het in het bos/park rijden af want ik wil een minderjarige niet de weg op hebben met mijn paard, inderdaad vanwege de verzekering :) (Bos is nog wel 20 minuten langs een erg drukke 80 weg)

Voor nu zou het dan om 2 dagen zijn, en war mij betreft mag je beide dagen gewoon rijden.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 17:10

Ik vind dat echt heel netjes hoor!

Leuke prijs. Ik betaal 80 voor 2 a 3 X per week. Moet wel mesten, maar dat hoort erbij :)

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 17:55

50-70 euro is netjes hoor. Ik denk dat je dan wel redelijk snel geĂ¯nteresseerden krijgt :j Zeker op een luxe stal zonder uitmesten en dergelijke.

...
Ik ben gerpiegorp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers